Μειώνει απουσίες και μαθήματα η Άννα…


-Επικίνδυνα πράγματα στην Παιδεία. Υποβαθμίζεται συνεχώς η ποιότητα της εληνικής παιδείας.-Τρικυμία εν κρανίω στο Υπουργείο (πρώην Εθνικής) Παιδείας.

-Πέρυσι αύξησαν τα όρια απουσιών για τους μαθητές και τώρα τις μειώνουν.

“Μαχαίρι” στις απουσίες των μαθητών Γυμνασίου και Λυκείου βάζει από τη φετινή σχολική χρονιά το υπουργείο Παιδείας!
Οπως προανήγγειλε η υπουργός Παιδείας, Δια  Βίου Μάθησης και Θρησκευμάτων κυρία Άννα Διαμαντοπούλου το αγαπημένο «άθλημα» των μαθητών, η γνωστή σε όλους κοπάνα, φαίνεται να …πλήττεται σημαντικά μετά και τις χθεσινές δηλώσεις της υπουργού!

«Είναι ντροπή για τη χώρα στο τέλος της σχολικής χρονιάς να προσκομίζονται αυτά τα καταφανώς πλαστά δικαιολογητικά και να ξέρει από τα 17 και τα 18 του χρόνια το κάθε παιδί ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να πάρει πλαστά έγγραφα και χαρτιά που θα τα υπογράφει ιατρός, τα προσκομίζει ο γονιός και τα αποδέχεται ο καθηγητής» δήλωσε την Πέμπτη η ίδια.

Το φαινόμενο που ζει και βασιλεύει από αρχαιοτάτων χρόνων διογκώνεται στη Γ’ Λυκείου, εκεί όπου οι μαθητές με την «ανοχή» των γονέων φεύγουν από τις τάξεις ώστε να προετοιμαστούν καλύτερα για τις πανελλαδικές εξετάσεις, ενώ αξίζει να σημειωθεί πως έξι στους δέκα μαθητές ξεπερνούν τις 50 απουσίες τον χρόνο!

Συγκεκριμένα, σύμφωνα με πρόσφατες έρευνες, 6 στους 10 μαθητές ξεπερνούν τις 50 απουσίες τον χρόνο, ενώ το 41% των αγοριών και το 31% των κοριτσιών δηλώνουν ότι κάνουν σκασιαρχείο από το σχολείο περισσότερες από δύο φορές το τρίμηνο.

Όσο για τους λόγους που επικαλούνται είναι ότι φοβούνται και βαριούνται το σχολείο, ότι προτιμούν να πάνε μια βόλτα με την παρέα τους, να γλιτώσουν κάποιο διαγώνισμα ή να προετοιμαστούν για τις εξετάσεις. Μάλιστα σε έρευνα που ανακοινώθηκε πριν από μερικά χρόνια από την Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας, αναφέρθηκε ότι τα παιδιά που υποφέρουν από κατάθλιψη κάνουν συχνότερα κοπάνες.

Παράλληλα η κ. Διαμαντοπούλου τόνισε την ανάγκη να μειωθεί η ύλη των μαθημάτων σε όλες τις βαθμίδες. Με αυτό τον τρόπο το υπουργείο επιχειρεί να ελαφρύνει το καθημερινό πρόγραμμα των μαθητών.

Συγκεκριμένα για το λύκειο, τα εξεταζόμενα για τις Πανελλαδικές μαθήματα θα μειωθούν σε τέσσερα, ενώ οι αλλαγές θα αφορούν στα παιδιά που φέτος θα φοιτήσουν φέτος στην Α΄ Τάξη του λυκείου.

ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ

Καλή μου κα. Υπουργέ θέλετε να μας τρελάνετε εντελώς; Δεν πάμε που δεν πάμε καλά τώρα τελευταία θα μας αποτελειώσετε; Την περασμένη σχολική χρονιά, τέλη Απριλίου με αρχές Μαΐου 2010, ανακοινώσατε ότι το όριο των απουσιών στους μαθητές γυμνασίου-Λυκείου αυξάνευται κατά 30% και όλοι οι μαθητές πανηγύριζαν. Μαθητής μου δε, για πρώτη φορά έκανε μαθηματικούς υπολογισμούς, περιχαρής, για να δει πόσες μέρες παραπάνω μπορεί να την “κοπανήσει” απ’το σχολείο…

Το δεύτερο τεράστιο θέμα που δημιουργείται, είναι το δεύτερο σκέλος του άρθρου για τα 4 πλέον Πανελλαδικώς εξεταζόμενα μαθήματα. Ουσιαστικά δηλαδή, ξαναγυρνάμε στο σύστημα των δεσμών που ίσχυει μέχρι το 2000 και είχε φέρει την εκπαίδευση σε τέλμα.

Να μειωθεί η ύλη λέει η κα. Υπουργός. Γιατί οι μαθητές πρέπει να μαθαίνουν λιγότερα. Για το επίπεδο και την ποιότητα των σπουδών τίποτα δεν ανέφερε… Μάθετε λιγότερα, πάρτε άχρηστες γνώσεις από επικινδύνως κακογραμμένα βιβλία και βγείτε “ζώα”στην κοινωνία να σας εκμεταλλεύονται οι αφέντες της Νέας Τάξης που ευελπιστούν να χουν καθιερώσει. Μετά την υποβάθμιση της ελληνικής γλώσσας στα σχολεία, που οδεύει προς δευτερεύουσα, υποβαθμίζεται και η ποιότητα της εκπαίδευσης.

Καλά οι συνδικαλιστές δεν πρόκειται να αντιδράσουν, οι εκπαιδευτικοί θα αντιδράσουν με κινητοποιήσεις για τον κατάφορο ξεπεσμό της Παιδείας μας που προωθείται ή μόνο για θέματα μισθολογίου ενδιαφέρονται και απεργούν;

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα καὶ σημειώθηκε ὡς , , . Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

68 ἀπαντήσεις στὸ Μειώνει απουσίες και μαθήματα η Άννα…

  1. Ὁ/ἡ qp γράφει:

    exw na pw to eksis,to thema ton apousiwn eprepe na eixe kopei edw kai polu kairo,kata anagasmo dn ginete tpt,thes na pas sxoleio pas dn thes katse spiti sou,pigaine gia douleia,kai auto pou lene me ta plasta xartia isxiei kathe xrono to idio kai to idio ginete se ola ta sxoleia tis xwras mi kribomaste piso apo to daxtulo mas..Oso gia tin ulh exw na pw oti bazoun axristh ulh ,kalo tha itan na eixe normal ulh kai sumantika pragmataoxi teliws axrista…

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Theofilos γράφει:

      qp..eimai ma8iths 2as lukeiou pleon kai exw na sou pw pos sto sxoleio mono mathima dn ginetai..eite ftaiei o kathigitis pou apla kanei tn doyleia tou gia na plhrwnetai, eite i ulh alla kai polles fores i wra p dn ftanei kai ma8ainoume ta misa twn miswn..Oso gia tis apousies pou mou les, prepei na ksereis pos i apousies einai enas tropos na ksefefgoume merikes fores kai na mporoume na epiviwsoume gt ta mathimata sto sxoleio einai pola kai merika pragmata didaskontai anousia, opote ean 8es na lipseis se ena teteio ma8ima mas lene oti pleon dn mporeis..oso gia to thema an den thes katse spiti i pigaine gia doulia,Doulies pleon den uparxoun kai na upirxan,ean dn exeis dustixws ena ptuxeio sto xeri sou mono servitoros mporeis na gineis opote mn les pragmata pou dn 8a eprepe na les…

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

        Ωραία όλα αυτά που λέτε βρε παιδιά αλλά κάθεστε και διαφωνείτε για θέματα παιδείας και εκπαίδευσης γράφοντας σε greeklish…
        Καταλαβαίνετε τώρα γιατί είναι τόσο σκατά η παιδεία στην χώρα μας;

        Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

    Το θέμα των απουσιών δεν είναι απλό. Γίνεται σύνθετο αν λάβει κανείς υπ’όψιν ότι τα σχολεία δεν παρέχουν τίποτα εκτός από τις απαραίτητες παρουσίες. Σπάνια γίνεται σωστή δουλειά εντός σχολείου κι όποιος δεν στέλνει τα παιδιά του σε φροντιστήρια ή ιδιαίτερα ξέρει ότι δεν θα τα δει ποτέ να εισάγωνται σε μια σχολή. Το μόνο λοιπόν που κάνει τους μαθητές να πηγαίνουν σχολείο, ακόμη και τους πιο συνειδοτοποιημένους, είναι οι απουσίες. Φυσικά και υπάρχουν πλαστά πιστοποιητικά γιατρού, όπως και απουσίες που οι μαθητές της Γ΄ Λυκείου κάνουν για να μπορέσουν να διαβάσουν για τις πανελλήνιες. Αλλά αν καταργηθούν, φίλε μου, δεν θα δεις μαθητή ξανά σε σχολική τάξη…

    Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ Theofilos γράφει:

    φιλόλογε δίκιο έχεις σε ότι έχεις πει ως τώρα και εγώ είμαι μαζί σου να ξέρεις… άλλα τα greeklish είναι ο τρόπος που γράφουμε πιο γρήγορα, δεν σημαίνει πως δεν ξέρουμε ελληνικά.. Ιστορία και άλλα τέτοια μαθήματα δεν ξέρουμε δυστυχώς λόγω του λάθος τρόποι εκμάθησης της παπαγαλίας που προσπαθούν να μας περάσουν όταν μας ζητούν να μαθαίνουμε τα πάντα από το βιβλίο και απ’ έξω..

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Φίλε μου Θεοφιλε είναι θέμα συνήθειας και ΜΟΝΟ το να γράφεις ελληνικά!!! εγώ λόγω δουλειάς σε πληροφορώ ότι όχι μόνο ελληνικά μπορώ να γράφω πολύ γρήγορα, σε αντιθεση με τα αγγλικά ή τα greeklish, αλλα γράφω και πολύ γρηγορότερα και σε πολυτονικό… Όλα είναι θέμα συνήθειας και εξάσκησης. Αν γράψεις 3-4 μέρες μόνο με ελληνικούς χαρακτήρες θα γράφεις γρήγορα και σωστά

      Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ Βικτωρας γράφει:

    Γειά σας, είμαι μαθητής 3ης λυκείου. Θα ήθελα να πώ πως αντί η κ.υπουργος να κοιτάξει να φτιάξει λιγο την ποιότητα του σχολείου ασχολείται με το πως θα κρατήσει περισσότερες ώρες τον μαθητή σε ενα σχολείο που δεν του προσφέρει τίποτα καθώς όλη δουλειά γίνεται απο την παραπαιδεία. Αντι λοιπόν να προσπαθεί να μαντρώσει τους μαθητές η κ.Υπουργός(μη χεσω) να κάτσει καλύτερα να ασχοληθεί με την βελτιστοποιήση της ποιότητας της παιδείας. Οσο για την μείωση της ύλης…εγω δεν είδα τίποτα στα μαθήματα της θεωρητικής κατεύθυνσης.!

    Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ Βιολογία γράφει:

    Στάχτη στα μάτια των ευκολόπιστων κατά τη γνώμη μου. Σε όλη μου τη μαθητική ζωή, ιδιαίτερα από το γυμνάσιο και μετά, ακούω για «μεταρρυθμίσεις», «αλλαγές», «δωρεάν δημόσια παιδεία». Κουράστηκα. Κουράστηκα κάθε Σεπτέμβρη να αγωνιώ μην και αλλάξει οτιδήποτε γιατί, αν αλλάξει, δεν θα ναι για καλό. Κουράστηκα να μου λένε ότι η παιδεία χρειάζεται «χρήματα», «κονδύλια», «ευρωπαϊκά προγράμματα». Μα δεν μας λείπουν αυτά. Και οι πανελλήνιες κατά τη γνώμη μου είναι τουλάχιστον αξιοκρατικές, δε χρειάζεται κάτι να αλλαχθεί –όχι στο άμεσο μέλλον-. Φαντασία χρειαζόμαστε. Ηρεμία. Παιδεία. Αυτά θέλουμε από το σχολείο. Εκπαίδευση «αγοράζουμε» και στα φροντιστήρια –με το αζημίωτο βέβαια-. Ένας μαθητής δευτέρας λυκείου κάνει 22 ώρες τη βδομάδα φροντιστήρια. Δηλαδή συνολικά 57 ώρες τη βδομάδα μάθημα, χωρίς το προσωπικό του διάβασμα. Είναι εξαντλητικό, ψυχικά, σωματικά, οικονομικά. Το σχολείο δεν τον ξεκουράζει, δεν τον ψυχ/αγωγεί απλά τον πιέζει αφού ούτε μπορεί να παρέχει γνώσεις απαραίτητες για τις εξετάσεις, ούτε όμως μπορεί να καλύψει όλα εκείνα τα κενά που αφήνουν τα φροντιστήρια (εννοώ ψυχικά κενά).
    Οι απουσίες είναι το πρόβλημα λοιπόν; Μειώθηκαν. Μπρος στο δρόμο των καταλήψεων τώρα. Μέχρι τα Χριστούγεννα θα κάνουμε πάλι να δούμε καθηγητή. Τα κανάλια θα παίρνουν συνεντεύξεις από τους καταληψίες, τα φροντιστήρια θα γίνουν 24 ώρες το 24άωρο και το υπουργείο θα αγοράζει… αγρό. Κλασικά.

    *Αγαπητέ filologe, με όλο το σεβασμό που φιλοξενείτε και την άποψή μου στο blog σας, από πότε η λέξη “σκατά” είναι “υψηλότερου” επιπέδου από τα greeklish, κι από πότε η χρήση greeklish είναι ένδειξη ελλιπούς παιδείας για τον γράφοντα;
    Φιλικά το λέω φυσικά. 🙂

    Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ Νίκος κ γράφει:

    ΝΑΙ στη μείωση των μαθημάτων ναι στην μείωση των ωρών διδασκαλίας. ΟΧΙ στην μείωση των απουσιών. Οι απουσίες πρέπει να αυξηθούν στο 50%

    Μοῦ ἀρέσει

  7. Ὁ/ἡ μελ γράφει:

    kl mono na lene 3rn oti tn kopaname klp klp emm t na knme etc opoc ta xete kani dil!!ka9e xrono ta alazete..pocec pigan oi apousies akrivoc dikeologimenes k adikeologites…bas k vglme k km1 akri k kita3te adti na mionete tc apouciec k ta m9mata na voh9isete ta pedia k na fti3te tn pedia gt ta xete kni san ta moutra sas..

    Μοῦ ἀρέσει

  8. Ὁ/ἡ μελ γράφει:

    aaa as mou apadisei oomos kpc gia tc apousies gt dn exo km1 ore3ei na mino…exoo na po para pl alla k na ta po tcaba kpc afou pl t diko tc 8a knn prepi na knm kt gia auto..auta p knn ein to diko mas melon k mas t gamane t ext ktlvi???k emc k9maste k dn knme tpt..NAI ctn miosi ma9imaton alla me kltra vivlia k kltri ili OXI ctn mioci apousion..

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Φίλε μου ειλικρινά προσπάθησα πάρα πολύ να καταλάβω τί ακριβώς θέλεις να πεις… Συγγνώμη αλλά θεωρώ κατάντια (ακόμα και για τα greeklish) να κόβονται όλα στα “μη απαραίτητα” σύμφωνα και να αντικαθίστανται γράμματα με αριθμούς… Δεν γνώριζα ότι έχουν εξελιχθεί και αυτά!!! Δεν θέλω να φανταστώ την επόμενη μορφή τους καλύτερα να συνεννούμαι με τον ενοχλητικό σκύλο του γείτονα!!!

      Όσον αφορά την ερώτησή σου δεν έχω απάντηση γιατί δεν υπάρχει τίποτα ακόμα ούτε καν από το Υπουργείο. Η τελευταία ενημέρωση για το θέμα ήταν στις 5-6 Αυγούστου οπότε και η Διαμαντοπούλου είχε κάνει τις δηλώσεις που αναφέρονται στο άρθρο. Από τότε δεν ανακοινώθηκε τίποτα για το θέμα

      Μοῦ ἀρέσει

  9. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Οκ… Ακούστε πώς έχει το θέμα….
    Είμαι μαθητής 3ης λυκείου και είμαι ήδη ανχομένος για τισ πανελλήνιες.
    Κάθε χρόνο έφτανα πάντα στο όριο των απουσιών. Φέτος ειμαι αποφασισμένος να κρατήσω όλες μου τις απουσιές για να διαβάσω στο τελος!!! όλοι γνωρίζουμε οτι το 35% της ύλης βγαίνει στο φροντηστήριο, το 60% με το πρωσοπικό διάβασμα κάθε μαθητή και το υπόλοιπο 5% στο σχολείο. Αν πιστεύετε λοιπόν πως αθτό το μεγάλο πρόβλημα με τη παιδεία που έχουμε στη χώρα μας θα λυθεί με τη μείωση των απουσιών, κάντε το πράξη no prob 😉
    Να είστε σίγουροι όλοι πάντως πως αν πραγματοποιηθεί η μείωση των απουσιών τα σχολεία θα μείνουν κλιστά για 4-5 μήνες 😉
    Η απόφαση είναι δική σας!! Η γνώμη των μαθητών δεν μετράει έτσι κι αλλιώς!!
    (Υστερόγραφο)…
    Την Αννούλα την Διαμαντοπούλου πάντως δεν νομίζω να τη πειράξει και καθόλου.
    Το παιδί της το έχει σε ιδιοτικό έτσι και αλλιώς!!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Κατ’ αρχίν να σου ευχηθώ καλή επιτυχία στις εξετάσεις που θα δώσεις φέτος.
      Απλά να κάνω κάποιες επισημάνσεις που πιστεύω
      Φυσικά και συμφωνώ ότι το πρόβλημα της Παιδείας μας είναι βαθύ και μεγαλύτερο από το όριο των απουσιών και το θέτεις πολύ σωστά. Από την άλλη όμως μου λες ότι η μείωση των απουσιών θα φέρει αναστάτωση στα σχολεία υπονοώντας καταλήψεις μαθητών. Δηλαδή φίλε μου το θέμα που απασχολεί τους μαθητές τόσο που θα τους ωθήσει να κινητοποιηθούν είναι το αν μπορούν να κάνουν κάποιες κοπάνες παραπάνω, είτε για να διαβάσουν όπως εσύ στο τέλος της χρονιάς, είτε απλά να τεμπελιάσουν; Νομίζω ότι εδώ πέφτεις σε μια αντίφαση.
      Αν οι μαθητές είναι τόσο συνειδητοποιημένοι και κινητοποιηθούν με σοβαρά αιτήματα για την παιδεία χωρίς να υποκινούνται από “γνωστούς άγνωστους” χώρους νομίζω ότι το 90% των Ελλήνων θα σας στηρίξει. Απλά το θέμα των μαθητικών κινητοποιήσεων έχει παραγίνει αφού γίνονται καταλήψεις μόνο για να γίνονται με αιτήματα τύπου “θέλουμε τετράγωνες τυρόπιτες στο κυλικείο” και “ένα κεραμύδι στη στέγη είναι σπασμένο και στάζει”. (Αυτά είναι πραγματικά αιτήματα καταληψιών σε κατα καιρούς κινητοποιήσεις…
      Όσο για το τελευταίο που λες θα καταλάβεις μεγαλώνοντας ότι όσο λένε ότι ενδιαφέρονται για την δημόσια παιδεία είναι οι πρώτοι που τα παιδιά τους τα στέλνουν σε ιδιωτικά… Ίσως να είναι και όλοι οι υπουργοί Παιδείας από την μεταπολίτευση εως σήμερα

      ΥΓ: Χαίρομαι που τουλάχιστον έχεις άποψη και την εκφράζεις στα ελληνικά!!!

      Μοῦ ἀρέσει

  10. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    filologos10 Ηρέμισε λίγο φιλαράκι.. Το όνομά σου με greeklish είναι γραμμένο!
    Δεν νομίζω να έχει και τόσο μεγάλη σημασία με τι γλώσσα γράφει ο καθένας στο internet!!!

    Μοῦ ἀρέσει

  11. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    ΟΚ
    Πίστευε αυτό εσύ φίλε δικαίωμά σου!!
    Για πες μας τώρα εσύ που είσαι πιο χωμένος στα κόλπα.
    Τελικά θα μειωθούν οι απουσιές?

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Όπως απάντησα και σε προηγούμενο σχόλιο το θέμα με το όριο των απουσιών είναι στον αέρα. Από τις 5 Αυγούστου που η Διαμαντοπούλου ανέφερε ότι θα μειωθούν δεν αναφέρθηκε τίποτα… Έχω ψάξει και στην σελίδα του Υπουργείου αλλά δεν βρήκα να υπάρχει κάποια επίσημη απόφαση… Αν κάποιος άλλος γνωρίζει ας μας πει. Κι αν υπάρχει κάποιος εκπαιδευτικός που εργάζεται σε σχολείο και γνωρίζει σίγουρα τί συμβαίνει με το θέμα παρακαλώ να το στείλει να αναρτηθεί γιατί απ’ ότι έχει δει πολλοί ψάχνουν γι’ αυτό

      Μοῦ ἀρέσει

  12. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Έχεις δίκιο για το θέμα των καταλήψεων φίλε μου!
    Και εγώ μόλις πήγα 1η λυκείου άλλαξα ρυζικά γνώμη για τισ καταλήψεις και είμαι κατά!
    Αν αλλάξει όμως το όριο πολλά άλλα παιδιά όπως εγώ πιστεύω θα κινητοποιηθούν!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Το πιστεύω ότι θα αντιδράσουν πολλοί μαθητές αλλά αν γίνει αυτό να δεις που τελικά όλοι θα πέσουν επάνω στους μαθητές και θα τους κατηγορούν ότι είναι τεμπέληδες, κοπανατζήδες, δεν νοιάζονται για το μέλλον τους και ότι το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι να γλιτώνουν μάθημα με κάθε τρόπο… Αμφιβάλλεις; έτσι θα γίνει δικά τους είναι τα ΜΜΕ έτσι κι αλλιώς και οι περισσότεροι γονείς λόγω υποχρεώσεων δεν ενημερώνονται σωστά

      Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Maria γράφει:

      file m kai egw eimai kata twn katalhpsewn, alla pisteuw pws an telika isxuei auto gia ts 50 apousies oi kinhtopoihseis twn ma9htwn 9a einai apolutws dikaiologhmenes!!!

      Μοῦ ἀρέσει

  13. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Το θέμα των μαθητικών κινητοποιήσεων έχει καταντήση ξεφτίλα! αυτό είναι σίγουρο!
    Αλλά πίσω από τις καταλήψεις κρύβονται πολιτικά συμφέροντα!!! Πιστεύω ότι το γνωρίζεις αυτό…..

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Το ξέρω και πολύ καλά… Μαθητής ήμουν με τις μεγάλες κινητοποιήσεις επί Αρσένη 98-99. Τότε που δεν ήθελαν να περάσει το σύστημα αυτό όπως ήταν αρχικά με 14 πανελλήνια μαθήματα που τελικά έγιναν 9, πανελλήνιες εξετάσεις και στην β΄ Λυκείου. Το τί είχε γίνει και το τί πολιτικό καπέλωμα είχαν “φάει” οι μαθητές δεν λέγεται!!! Είχαν εκμεταλλευτεί την λογική επιφύλαξη τους στην αρχή και τους είχαν κάνει στρατιωτάκια σε πόλεμο εναντίον του Αρσένη… Και αν θέλεις την άποψή μου το σημερινό σύστημα και αυτό που ανήγγειλε η Διαμαντοπούλου τις προάλλες είναι πολύ πιο άδικα για τους μαθητές αλλά κανείς δεν αντιδρά απλά γιατί η Διαμαντοπούλου εξυπηρετεί συγκεκριμένα συμφέροντα

      Μοῦ ἀρέσει

  14. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Όλοι θα πέσουν πάνω στους μαθητές όπως τόσα χρόνια πέφτουν πάνω στους φοιτητές!!!

    Μοῦ ἀρέσει

  15. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Έτσι είναι αυτά φίλε μου! Πάντα πέφτουν όλοι πάνω στους νέους!
    Εγώ πολύ θα ήθελα να ήμουν μαθητής πάντως εκείνη την εποχή και να συμετείχα στις κινητοποιήσεις των τότε μαθητών!!!

    Μοῦ ἀρέσει

  16. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Τώρα με το θέμα των σκασιαρχείων!!
    Κοπάνες γίνονταν πάντα και θα γίνοντε για πάντα!!
    Πέρσι οι απουσίες αυξήθηκαν λόγο της “γρίπης”…
    Δεν αυξήθηκαν για πάντα!
    Αν όμως φέτος μειωθεί το όριο των απουσιών και φτάσει περίπου στο 50-80 δικαιολογημένες-αντικαιολόγητες 2 φορές να αρρωστήσει το παιδάκι δεν θα μπορεί να κάνει απουσίες για μια ολόκληρη χρονιά!!
    Εγώ πέρσι τη 2η βδομάδα αφότου άνοιξαν τα σχολεία ήμουν άρρωστος για 5 εργάσιμες με σοβαρή γρίπη! Φέτος ούτε τις μισές μέρες δεν θα μπορούμε να αρρωστήσουμε!!!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Πάντα γίνονταν και πάντα θα γίνονται… Δεν νομίζω να υπάρξει πρόβλημα αν είναι θέμα υγείας. Ισχύει η δικαιολόγηση με χαρτί γιατρού για πάνω από 2 νομίζω μέρες απουσία. Και αυτό όμως είναι επισφαλές αφού όλοι ξέρουν ότι πολλοί γιατροί δίνουν ψεύτικες βεβαιώσεις για να μην μείνουν οι μαθητές στην ίδια τάξη.

      Μοῦ ἀρέσει

  17. Ὁ/ἡ ο φίλος σας! γράφει:

    Και είχα τερματίσει τις δικαιολογημένες μου απουσίες για όλη τη χρονιά!!! Αν δεν είχε ανέβει το όριο ίσως και να είχα μείνει!

    Μοῦ ἀρέσει

  18. Ὁ/ἡ giannis γράφει:

    ειμαι και εγω μαθητης 3ης λυκειου και διαφωνω με την μειωση των απουσιων διοτι τις χρειαζομαστε και για να μπορουμε να ξεφευγουμε στιγμεσ που πραγματικα το μαθημα γινετε αρκετα κουραστικο ειτε λογω του τροπου παραδοσης ειτε τησ ιδιας της φυσης του μαθηματος …..αλλα και επιπλεον τις χρειαζομαστε ,γιατι πλεον το μαθημα στηριζεται στα φροντηστιρια και στα ιδιαιτερα και τισ τελευταιες μερες πριν δωσουμε πανελληνιες το σχολειο ειναι επιπλεον φορτιση κατι που ειναι πολυ βαρυ ειδικα με την ψυχολογια που εχουν σχεδον ολοι πριν δωσουν και επισης αυτεσ τισ μερες ολοι προσπαθουν να ειναι ηρεμοι και κανουν την τελευταια προσπαθεια …

    Μοῦ ἀρέσει

  19. Ὁ/ἡ km γράφει:

    πραγματικα με ολα αυτα που διαβαζω εχω φρικαρει!!!!!
    ελεος ρε παιδια!!!
    δεν μπορει να μειωθουν οι απουσιες!!
    πρωτα απο ολα αν γινει κατι τετοιο θα αρχισουν οι καταληψεις!!
    κ το θεμα ειναι οτι ολοι θα ριξουν την ευθυνη στους μαθητες!!!
    αλλα θ ειναι αδικο!!!
    γιατι αν αρχισουν οι καταληψεις δεν θα φταινε οι μαθητες…αλλα ολοι αυτοι που θα εχουν φτασει την κατασταση σε αυτο το σημειο!!!
    ειναι γελιο!!!
    αν μειωθουν οι απουσιες στο τελος της χρονιας θα μεινουν παρα πολλα παιδια!!!
    και βαζω κ τν εαυτο μου μεσα σε αυτα!!!
    γιατι πολυ απλα λογο του κλημα τος στο σχολειο ειναι λογικο ολοι να κανουμε απουσιες!!
    το καθε παιδι για τον δικο του λογο!!!
    εγω εδω και 3 μερες ειμαι αρρωστη κ δεν μπορουσα να παω σχολειο!!!!
    πλεον εμεις οι μαθητες και για ν αρρωστησουμε πρεπει να παρουμε αδεια απο τν κ.”ΥΠΟΥΡΓΟ”…πραγματικα αν γινουν ολα αυτα που λεγοντε για την παιδια
    θα επικρατησει ενας πανικος στα σχολεια!!!
    κ θ εχουμε και δικιο!!!
    ΗΜΑΡΤΟΝ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!
    αν θελετε οι μαθητες να μην κανουν απουσιες κοιταξτε να φτιαξετε την παιδια,αλλα σε θεματα μαθηματος,σεβασμου προς τους μαθητες αν θελετε να υπαρχει σεβασμος και απο τους μαθητες προς τους καθηγητες,αλλαγης του μαθηματος με την εννοια ο καθηγητης να μην μπενει μεσα στν ταξη μονο και μονο για να περασει η ωρα και να πληρωθει!!!γιατι οι καθηγητες μια χαρα ειναι!!!μπενουν στην ταξη περνανε την ωρα τους και στο τελος πληρωνονται!!!
    εμεις οι μαθητες το μονο που θελουμε απο το σχολειο ειναι ν υπαρχει ενα ευχαριστο κλημα ωστε να κανουμε μαθημα και να μαθουμε αυτα που χρειαζομαστε για να μπορεσουμε να γινουμε κατι στην ζωη μας!!!
    αλλα ουτε αυτο κανετε!!!
    το μονο που ξερετε να κανετε ειναι να μειωνετε το οριο των απουσιων!!!
    και δεν καταλαβενω τον λογο!!!
    αλλα δεν πειραζει!!!μειωστε τις απουσιες!!!
    αλλα αν οι μαθητες μετα αρχισουν τις καταληψεις κ δεν ξερω κ εγω τι αλλο μην παραπονεθει κανεις σας μετα!!!!!!
    Φιλια μια μαθητρια λυκειου……!!!!!!!

    Μοῦ ἀρέσει

  20. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Στις 50 πέφτουν οι απουσίες! - WorldofWarcraft.GR Forums

  21. Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

    Οι φήμες λένε 50 αλλά δεν επιβεβαιώνεται για την ώρα από κάπου. Ευχαριστώ τον φίλο που έστειλε το link

    Στις 50 πέφτουν οι απουσίες!

    Κατακόρυφη πτώση του επιτρεπόμενου ορίου των απουσιών επιβάλει η Μικρή Αννούλα. Το αγαπημένο «άθλημα» των μαθητών, χαρακτηριστικά αναφέρει, έχει φτάσει σε έσχατο σημείο. Στη δήθεν προσπάθειά της να αποτρέψει τα εκ γιατρών πλαστά “δικαιλογητικόχαρτα απουσιών”, «αποστάζει» τις επιτρεπόμενες απουσίες και από 114 τις μειώνει στις 50 (25 δικαιολογημένες – 25 αδικαιολόγητες).
    Δείχνει να την απασχολεί ιδιαίτερα το θέμα με τις απουσίες αφού, σα μηρυκαστικό που ξαναφέρνει την τροφή του στο στόμα και την αναμασά, κάθε λίγο και λιγάκι καταπιάνεται με το θέμα και μες στην τούρλα του Σαββάτου αποφαίνεται εκ νέου.

    Επι παραδείγματι, τον περασμένο Μάιο ανακοίνωσε πως το όριο των απουσιών αυξάνεται κατά 30% ένεκα Η1Ν1. Ωστόσο με τη νέα σχολική χρονιά, την τρέχουσα δηλαδή, θα ίσχυε και πάλι το “διαχρονικό” 114.
    Μάλλον η κλιμακτήριος τής χτυπά την πόρτα (κι ακόμα παιδί δεν) καθώς -ενώ δεν πρόλαβε καν να κλείσει 6μηνο από την προηγούμενή της απόφαση- με την εξουσία που κρατά στα χέρια της μαστιγώνει ανελέητα τους φετινούς μαθητές της Τρίτης, κυρίως, Λυκείου στερώντας τους τη δυνατότητα να λείψουν από το άθλιο δημόσιο σχολείο (του οποίου ο ρόλος στην πραγματικότητα δεν είναι η προετοιμασία για τις Πανελλήνιες και πράγματι αυτό το καταφέρνει με επιτυχία) ώστε να εξοπλιστούν και να εφοδιαστούν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο για να γράψουν. Ρίχνει δηλαδή το όριο στο τραγικό ποσό των 50…

    «Είναι ντροπή για τη χώρα» λέει «στο τέλος της σχολικής χρονιάς να προσκομίζονται αυτά τα καταφανώς πλαστά δικαιολογητικά και να ξέρει από τα 17 και τα 18 του χρόνια το κάθε παιδί ότι με αυτό τον τρόπο μπορεί να πάρει πλαστά έγγραφα και χαρτιά που θα τα υπογράφει ιατρός, τα προσκομίζει ο γονιός και τα αποδέχεται ο καθηγητής».

    Σε επίπονο μεταίχμιο φαίνεται να βρίσκεται η φετινή Γ’ λυκείου εφόσον ούτε πληθώρα απουσιών θα «απολαύσει» αλλά ούτε και τη μειωμένη ύλη.

    Ένα μεγάλο ευχαριστούμε, κυρία Υπουργός.

    http://www.worldofwarcraft.gr/forum/t2809.html#post30097

    Μοῦ ἀρέσει

  22. Ὁ/ἡ ΔΗΜΗΤΡΗΣ γράφει:

    ΕΙΜΑΙ ΜΑΘΗΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ ΛΥΚΕΙΟΥ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ, ΤΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΚΗΣ ΚΑΤΕΥΘΥΝΣΗΣ.ΣΥΝΕΠΩΣ ΦΕΤΟΣ ΘΑ ΕΞΕΤΑΣΤΩ ΠΑΝΕΛΛΑΔΙΚΩΣ ΣΤΑ ΕΞΗΣ 7 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ ΚΑΤ,ΦΥΣΙΚΗ ΚΑΤ,ΑΟΔΕ(ΔΙΟΙΚΗΣΗ),ΑΕΣΠΠ(ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΣ),ΑΟΘ(ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ),ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΚΑΙ ΕΚΘΕΣΗ.
    ΕΙΜΑΙ ΣΕ ΘΕΣΗ ΝΑ ΣΑΣ ΠΩ ΠΩΣ ΤΑ 2 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ,ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΤΟ ΑΟΔΕ ΚΑΙ ΤΟ ΑΟΘ,ΔΕΝ ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΣΤΟΝ ΧΩΡΟ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΕΠΕΙΔΗ Ο ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΕΧΕΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ,ΒΑΡΙΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΣΥΝΕΝΕΣΗ ΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΕΙΤΕ ΑΡΓΕΙ ΣΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΑΛΛΩΤΕ ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΠΟΤΕ.
    ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΤΟΥ ΑΟΘ,ΑΟΔΕ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΕΡΘΕΙ ΑΚΟΜΑ ΣΤΗΝ ΣΧΟΛΙΚΗ ΜΟΝΑΔΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ ΝΑ ΜΗΝ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΜΕΛΕΤΑΜΕ(ΔΗΛΑΔΗ ΝΑ ΠΑΠΑΓΑΛΙΖΟΥΜΕ).
    ΚΑΙ ΣΑΣ ΡΩΤΩ Κ.ΔΙΑΜΑΝΤΟΠΟΥΛΟΥ ΜΕ ΤΙ ΓΝΩΣΕΙΣ ΘΑ ΕΙΣΕΛΘΩ ΕΓΩ ΣΤΙΣ ΣΧΟΛΕΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ?
    ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΩ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ?ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΩ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΑ,ΑΓΓΛΙΚΑ,ΚΟΙΝΩΝΙΟΛΟΓΙΑ…ΚΛΠ?
    ΜΑΣ ΕΧΕΤΕ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΕΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ,ΓΙΑΤΙ ΚΑΙ ΣΤΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΜΠΩ ΣΤΗΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΣΧΟΛΗ ΣΤΝ ΕΛΛΑΔΑ ΤΟ ΕΜΠ,ΠΩΣ ΘΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΩ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΙΛΗΚΟΥΣ ΜΟΥ ΑΠΟ ΑΛΛΕΣ ΧΩΡΕΣ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ?ΕΙΜΑΙ ΣΥΜΦΩΝΟΣ ΝΑ ΜΕΙΩΘΟΠΥΝ ΟΙ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΜΟΥ ΟΤΑΝ ΟΙ ΥΠΟΔΟΜΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΔΑΠΑΝΟΝΤΑΙ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟ ΑΕΠ ΞΕΠΕΡΑΣΟΥΝ ΚΑΤΑ ΠΟΛΥ ΤΑ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΑ ΠΟΣΟΣΤΑ ΤΗΣ ΟΥΓΚΑΝΤΑ ΚΑΙ ΤΗΣ ΝΙΟΓΗΡΙΑΣ(ΕΓΙΝΕ ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΠΙΣΤΩΘΗΚΕ ΟΤΙ ΟΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΧΩΡΕΣ ΠΡΟΣΦΕΡΟΥΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΓΙΑ ΠΑΙΔΙΑ).
    ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    Μοῦ ἀρέσει

  23. Ὁ/ἡ vassilinuzz γράφει:

    egw pantws pisteuw pws auto me tis apousies einai pl adiko g tous ma8htes…eidika g to likeio afou einai kai ”proaitetiko” (kai kala)…kanonika 8a eprepe na asxolh8oun me tn aksiologhsh twn ka8hghtwn pou dn tous elgxei kaneis kai kanoun oti 8eloun,lene oti 8eloun kai oxi me tis pseutikes epivevaiwseis pou einai mia teleia st xaos ths paranomias pou epikratei shmera…egw pisteuw pws an simvei kati tetoio eidika an meiw8ei toso pou einai kai paralogo pws prepei na kinhtopouh8oun ola ta sxoleio kai na antidrasoun.

    Μοῦ ἀρέσει

  24. Ὁ/ἡ panagiwta γράφει:

    ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.
    ΝΟΜΙΖΩ ΠΩΣ ΑΥΤΟ ΤΑ ΛΕΕΙ ΟΛΑΑ…ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΡΙΞΕΙ ΚΑΙ ΤΙΣ ΑΠΟΥΣΙΕΣ ΑΥΤΗ…ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΑΡΕΑΝ ΠΑΙΔΕΙΑ??ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΑΦΟΥ ΑΠΟ ΤΗΝ Μ ΙΑ ΜΑΣ ΕΧΟΥΝΕ ΚΑΘΗΛΩΜΕΝΟΥΣ ΣΕ ΚΑΡΕΚΛΕΣ ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΑΣ ΚΟΥΝΑΝΕ ΛΕΣ ΚΑΙ ΗΜΑΣΤΕ ΜΑΡΓΙΟΝΕΤΕΣ??ΤΙ ΗΜΑΣΤΕ ΕΜΕΙΣ??ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΔΩΣΟΥΜΕ ΠΑΝΝΕΛΛΗΝΙΕΣ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΚΑΠΟΥ ΧΩΡΙΣ ΦΡΟΝΤΙΣΤΗΡΙΑ??ΜΕ ΤΑ ΒΙΒΛΙΑ ΠΟΥ ΔΝ ΥΠΑΡΧΟΘΝ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΟΚΤΩΒΡΙΟΣ ΚΑΙ ΑΚΟΜΑ ΔΕΝ Τ ΕΧΟΥΜΕ ΠΑΡΕΙ ΟΛΑ Η ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΟΙ ΟΙ ΚΑΘΙΓΙΤΕΣΣ..?Η ΚΑ ΚΑΤΣΕΛΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΝΟΙΞΕΙ ΛΙΓΟ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΝΑ ΑΚΟΥΣΕΙ ΚΑΙ Τ ΠΑΙΔΙΑΑ ΤΙ ΕΧΟΥΝΕ ΝΑ ΠΟΥΝ ΓΙΑ ΑΥΤΟΟ..Η ΕΛΛΑΔΑ ΜΕ ΕΧΕΙ ΑΠΟΓΟΗΤΕΥΣΕΙ ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΥ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΔΝ ΠΡΟΚΕΙΤΕ ΝΑ ΜΕΙΝΩ ΕΔΩ ΝΑ ΧΑΛΑΣς ΤΗΝ ΖΩΗ ΜΟΥ..ΜΑΣ ΚΑΤΑΣΤΡΕΨΑΤΕ ΤΟ ΠΑΡΩΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΠΟΛΥ.

    Μοῦ ἀρέσει

  25. Ὁ/ἡ BabisCharalampous γράφει:

    Τα greeklish είναι άθλια. Είναι ίσως η απόδειξη ότι το σχολείο δεν κάνει τίποτα. Δεν είναι λίγες οι φορές που έχω ρωτήσει άλλους γιατί γράφουν με greeklish και μου έχουν απαντήσει πως το κάνουν διότι δεν ξέρουν ορθογραφία!!! Ήμαρτον! Το θέμα ταχύτητας απλώς δεν ισχύει. Εκεί που κι εγώ τα χρησιμοποιώ είναι μόνο στα SMS μιας που εκεί χρεώνεσαι ανά γράμμα πότε αναγκαστικά για να μην χρεωθώ περισσότερο κάποιες φορές τα χρησιμοποιώ.

    Στο θέμα μας τώρα, έχοντας τελειώσει το λύκειο (πέρσι) πιστεύω πως οι απουσίες δεν πρέπει να μειωθούν καθώς χρειάζονται για τους μαθητές προκειμένου να διαβάσουν τον τελευταίο μήνα στο σπίτι τους. Εμείς είχαμε βγάλει την υλη σε όλα τα μαθήματα 1,5 μήνα πριν και όταν πηγαίναμε στο σχολείο δεν κάναμε απολύτως τίποτα (όχι ότι τις υπόλοιπες μέρες κάναμε τίποτα, για τα περισσότερα μαθήματα τα φροντιστήρια έκαναν την δουλειά).

    Για την ύλη πιστεύω πως πρέπει όχι να μειωθεί αλλά να ακολουθήσει κάποιες παραμέτρους. Δηλαδή, οι μαθητές να συμπληρώνουν το μηχανογραφικό τους από την αρχή της χρονιάς και με βάση την σχολή που επέλεξαν να εξετάζονται πανελλαδικώς μόνο στα μαθήματα που έχουν σχέση με την σχολή(βέβαια οι σχολές θα πρέπει να χωριστούν σε νέες κατηγορίες προκειμένου να μπορεί να γίνει αυτό). Δεν έχει νόημα ένας μαθηματικός για παράδειγμα να μαθαίνει προγραμματισμό…

    Μοῦ ἀρέσει

  26. Ὁ/ἡ Anna γράφει:

    Ειμαι μαθητρια της Γ λυκειου,μολις εμαθα για τη μειωση των απουσιων εφριξα!Ολοι την ιδια αντιδραση ειχαμε στο σχολειο μου.Απαιτουν να μειωθουν οι απουσιες και να μην λειπυμε οι μαθητες απο το σχολειο,οταν στην τελικη,αυτο δεν παραγει εργο.
    Εχει ξεκινησει ο Οκτωμβριος και εμεις δεν εχουμε καθηγητη Λατινκων για την κατευθυνση!Και μετα απαιτουν να μην πηγαινουμε φροντηστηρια…
    Αντι να κοιταξει να ελεγξει τους μονιμουσ καθηγητες που μονο σωστο μαθημα δεν κανουν.
    Εχω ακουσει οτι ηδη καποια σχολεια εχουν ξεκινησει τις καταληψεις.Αυτο ειναι ντροπη!Και μετα αναρωτιωμαστε γιατι θα εναντιωθουν στους μαθητες σε περιπτωση κινητοποιησουν.Αυτοι οι μαθητες θελουν απλα να “λουφαρουν”οπως λενε.Τουλαχιστον να περιμεναν να βγει ο νομος,εστω για τα ματια του κοσμου!
    ΟΚ,δεν λεω περσυ με την αυξηση των απουσιων ισως η κατασταση να βγηκε εκτος ελεγχου,αλλα αν ισχυει το οριο που εχουν πει μερικοι(αυθαιρετα) τοτε να μην απορουν γιατι τα σχολεια θα ειναι κλειστα….

    Μοῦ ἀρέσει

  27. Ὁ/ἡ αγνωστη γράφει:

    Αγαπητε φιλολογε δεν φτενε μονο τα greengkish για την παιδεια, αλλα γενικα το συστημα που ειναι αθλιο, απο την στιγμη που οι ιδιοι οι καθηγητες σε ”σπρωχνουν” στα φροντηστηρια και στις κοπανες τοτε ενταξει!!!!!! φτενε μονο οι μαθητες……

    Μοῦ ἀρέσει

  28. Ὁ/ἡ stella γράφει:

    Η ελληνική κοινωνία γενικότερα σε όλουσ τους τομείς ειναι ”σάπια” από τα θεμέλιά της!Το μόνο που πραγματικά καταφέρνει με μεγαλη επιτυχία είναι να σκοτώνει όνειρα και ευκαιρίες!Δεν είναι τυχαίο που μεγαλο ποσοστό νέων εγκαταλείπουν την Ελλάδα,με στόχο ενα μεταπτυχιακό στο εξωτερικό και με απώτερο σκοπό την μόνιμη εγκατάσταση στην ξένη χωρα!Είμαι μαθήτρια δευτέρας λυκείου και πραγματικά,ενω ολα αυτά τα χρόνια προσπαθώ για το καλύτερο και θα συνεχίσω να το κανω,δεν ξέρω αν αξίζει τόσος κόπος,τόση κουραση και τοση αγωνία για ενα πραγματικά αβεβαιο μελλον!!!!!!Κανείς δεν νοιάζεται για την νέα γενιά και όσο ”αυτοκαταστρευόμαστε” με καταλήψεις και λουκετα,τόσο περισσοτερο τους συμφέρει!γιατί οποιος μενει αμόρφωτος είναι και αβούλος και εύκολα γίνεται υποχείριο στα χέρια της εξουσίας που θέλει να του επιβληθεί!Αυτό προσπαθούν να καταφέρουν τελικά!Οι απουσίες πρέπει να παραμείνουν όπως πέρσι!Αν η κυρία Διαμαντοπούλου θέλει να επιδείξει έργο ας κάνει την αρχή αποσύροντας όλα τα βιβλία,αφαιρώντας άχρηστη ύλη(που υπαρχει σε αφθονία) και περνώντας ολουσ τουσ καθηγητές πρωτα από ψυχαναλυτες!Ειναι αδιανοητο ο καθενας τρελός να μπορεί να γινεται εκπαιδευτικός!

    Μοῦ ἀρέσει

  29. Ὁ/ἡ Στελλα.. γράφει:

    Να τις μειώσει τις απουσίες…ΑΛΛΑ ΟΧΙ κ τις δικαιολογημένες…
    Δηλαδή έλεος..δεν θα μπορούμε να αρρρωστήσουμε πλέον..
    Δεν συμφωνώ με τις καταλήψεις..
    Αλλά αν αποφασιστεί κάτι τέτοιο και μειωθούν τόσο πολύ οι απουσίες είναι ο μόνος τρόπος να κάνουν κτ οι μαθητές γ’αυτό…!

    Μοῦ ἀρέσει

  30. Ὁ/ἡ Aggeliki-reth. γράφει:

    Εχουν ξεσηκωθει ολα τα παιδια και ξυπνησε μεσα τους η “αναρχια” και ο αντιεξουσιασμος!! “-εχουμε δικαιωματα σαν παιδια!”Ωπα ωπα..ας μπει φρενο σ’αυτη την ατακα και να σταματησει να ξεστομιζεται!Ειμαι μαθητρια…αλλα εχω και υποχρεωσεις..!Περα απο την κινητοποιηση των καταληψεων με την παραμικρη αφορμη δεν ειδα κανεναν συμμαθητη μου να νοιαζεται παραπανω για το σχολειο-την παιδεια και το καλο τους..Αντιθετως..αντικριζω καθημερινα παιδια που σπανε τζαμια και ερχονται σε κοντρα για το ποιος θα βλαψει πιο πολυ το σχολειο..!”Φταιει η ανατροφη τους”.Καμια ευθυνη στην ανατροφη!Αρκετα ελλαστικοι ειναι οι νομοι κ κανονες των σχολειων νομιζω..αυτο που εχω να πω ειναι :ΣΦΙΞΤΕ ΚΙ ΑΛΛΟ!!!H πολλη δημοκρατια βλαπτει !!!!!!!!Η παιδεια μας δεν ειναι η καλυτερη,αλλα σαν μαθητες ΜΠΟΡΟΥΜΕ να συμβιβαστουμε και να βοηθησουμε…!ΤΟ ΚΑΥΤΟ ΘΕΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΟ..ΘΕΛΩ ΝΑ ΔΩ ΕΝΑΝ ΜΑΘΗΤΗ ΝΑ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΘΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ!Εδω καταγγελω !Μην κανετε οικονομια στην παιδεια!ΜΗ!!!!!!!Ηδη κανω ιδιαιτερα μαθηματα και φροντηστηρια για την κατευθυνση..Με τα αλλα μαθηματα γενικης παιδειας ομως?τι γινεται?θα μεινω πισω?Βασιζομουνα στην ενισχυτικη…και τωρα αυτο….μενω μετεωρη!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ twins mama γράφει:

      πεστα κοπελα μου

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Aggeliki-reth. γράφει:

        poios m’akouei omws?otan vlepw kontra kai apenanti apo to kalo mas olous mou tous suma8htes…tote ti na pw…lupamai pragmatika!

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

        κάποτε θα καταλάβεις ότι οι άνθρωποι δημιουργούν αγέλες και φέρονται αναλόγως όταν βρίσκονται όλοι μαζί. Ιδιαίτερα στις μικρότερες ηλικίες όσο επιβλαβές και να ξέρουν ότι είναι κάτι που κάνουν συνεχίζουν να το κάνουν απλά επειδή το κάνουν και οι υπόλοιποι. Το θέμα είναι να σκέφτεσαι και να μπορείς να κρίνεις κάποιες καταστάσεις. Με απλά λόγια να μπορείς να δεις πέρα από την μύτη σου… Αυτό είναι και το βασικό προσόν που κάθε κοινωνία πρέπει να απαιτεί από τα μέλη και ειδικότερα από όσους ηγούνται σε οποιονδήποτε τομέα. Οτιδήποτε άλλο είναι επικίνδυνο… Η κοινωνία μας διαλέγει τα επικίνδυνα, οι φελλοί επιπλέουν και νομίζουν ότι είναι υπερωκεάνια.
        Μην ανησυχείς και μην στενοχωριέσαι που μπορείς να αναλύσεις κάποια πράγματα περισσότερα από την μάζα. Αυτό σε κάνει να ξεχωρίζεις γιατί εσύ μπορείς να γράψεις την δική σου ιστορία όταν οι άλλοι θα κοιμούνται

        Μοῦ ἀρέσει

  31. Ὁ/ἡ Katalipsias γράφει:

    KATALHPSH rEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE…… 5 mhnes kleisto 8a meinei… na doume meta i annoula ti 8a pei…e bebaia otn t paidaki tc apei sto idiotiko dn tn noizei gt stadar 8a perasei s kamia sxolh akoma k an dn 3erei ti tou ginete apo gnwseis… dn ftene oloi oi ka8hghtes ftaine k oi ma8htes alla ama goustarw n kanw apousia dn mporei n m t apagoreusei kaneis… dn goustarw dn goustarw pws n t kanoume….!!! epidh diabasa ola t com.. sn polloi wiseguyz tin exete dei pl pl… xalarwste ligo ainstains….. XD m t pezaite oloi diavasteroi k mlkies… an dn pas frontistireio dn pas pou8ena TELOC…. emena omws r file dn m voleuei n plhrwnw 100 t mhna + alla tosa gia 3enh glwssa stn ellada pia ein pio simantika ta agglika+gallika para t ellinika :/ …!!!
    k gia t greeklish filarako ama dn goustareis n t vlepesi allakse blog(to lopou) ama dn goustareis gt tc ebgales olous agramatous… ta parapona sou sto MSN kai sto FB…!!! gia tn filologo t grafw…!!! t paizete oloi ksupnioi mlkes eiste(auto dn paei s olous)…!!! s opoion nmzei pws ein eksupnos k tn douleuoun oloi…. 25-25 8eloun emeis katalhpsh 8eloume…!!! 8elw n dw ti 8a kanoun ama dn pertasei oute ena paidi stis sxoles 8a kanoun oi ka8hghtes ma8hma stn toixo…..!!! peace yo AEKARA 4 ever 😀

    Μοῦ ἀρέσει

  32. Ὁ/ἡ triantafyllos γράφει:

    Guys συμφωνώ απόλυτα μαζί σας κ είμαι κατά στην μείωσης των απουσιών,αλλά πείτε μου σας παρακαλώ.Όντως θα ισχύσει?

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Ένα 24ωρο έλειψα και υπήρχαν 15 σχόλια για το θέμα σχεδόν όλα μαθητών… ΠΟλύ χαίρομαι που τουλάχιστον οι μαθητές προβληματίζονται κι ελπίζω να επεκταθεί η προβληματισμός σε άλλα κοινωνικά φαινόμενα όχι μόνο ενδοσχολικά..
      Όσον αφορά την ερώτησή σου φίλε Τριαντάφυλλε όπως έχει αναφερθεί ήδη δεν υπάρχει καμία επίσημη ενημέρωση. Μόνο φήμες και ράδιο αρβύλα. Πάντως η Διαμαντοπούλου σίγουρα είχε πει ότι θα μειώσει το όριο των απουσιών, αλλά απόφαση μέχρι τώρα δεν έχει παρθεί

      Μοῦ ἀρέσει

  33. Ὁ/ἡ Γιώργος γράφει:

    Ήμουν μαθητής της πρώτης, δευτέρας και τρίτης λυκείου κάποτε. Υπήρχαν όρια στις απουσίες, αλλά ποτέ δεν δίναμε σημασία, γιατί ποτέ δεν φτάναμε σε αυτά τα όρια, εκτός από 2-3 άτομα που απλά θεωρούσαν το σχολείο αγγαρία, και όχι σαν ένα βήμα εμπρός. 25+25, είναι αρκετές πιστεύω, αν είσαι σωστός μαθητής. αν κάτι σου τύχει, το καλύπτεις με χαρτί νοσηλείας ή γιατρού. Κοπάνες έκανα και εγώ, και οι περισσότεροι συμμαθητές μου, αλλά περιστασιακά, και κυρίως την άνοιξη, λίγο πριν το τέλος της χρονιάς, που απλά ξοδεύαμε τις περισσευούμενες απουσίες.

    Αν υπήρχε λόγος να λείψουμε, λείπαμε. Το να μην πάς μια ώρα το πρωΐ, γιατί βαριέσαι να ξυπνήσεις στην ώρα σου, ήταν κατανοητό. το να μην πας δυο τρεις μέρες, γιατί απλά δεν την παλεύεις, ήταν για κάτι αιώνιους μαθητές, που κάναν 2-3 χρόνια να βγάλουν την δευτέρα λυκείου, και τα παρατάγαν κάπου στη μέση της χρονιάς στην 3η.

    Πιστεύω ότι γίνεται πολύς ντόρος για το τίποτα. Το μέτρο θα επιρρεάσει ελάχιστους μαθητές εν τέλει, και απλά θα μειώσει τον ελευθερο χρόνο των χρόνιων κοπανατζήδων, ή των βουτηρομπεμπέδων, του “έχω πονοκέφαλο, δεν πάω σχολείο, σιγά μην πάρω ασπιρίνη”

    Το ότι η Ελληνική παιδεία είναι για τα μπάζα, είναι γνωστό, αλλά με τα μυαλά που κουβαλάμε μια ζωή, γίνεται χειρότερη. Μετά μπαίνουν οι όποιοι λίγοι στα ΑΕΙ, και κουβαλάνε τα ίδια μυαλά, και γινόμαστε περίγελος διεθνώς. Και ενώ το επίπεδο μόρφωσης στα πανεπιστημιά μας, είναι αρκετά υψηλό, πας έξω για μεταπτυχιακό, και σου ζητάνε να πάρεις εξτρά μαθήματα, για να θεωρηθεί το πτυχίο σου ισοδύναμο με αυτά της Ευρώπης και της Αμερικής.

    Μην πάμε παρακάτω, στο τι, το κάνεις μετά το MS, MBA, MA, PhD, SE, που παίρνεις από έξω, αν γυρίσεις στην Ελλάδα, γιατί θα γίνουμε χυδαίοι. Οι μόνοι από τους γνωστούς μου με μεταπτυχιακό που επιστρέψαν Ελλάδα από Ουάσινγκτον τουλάχιστον, ήρθαν με το γνωστό μέσο, 2 διευθυντές στην Εθνική Τράπεζα(Πασοκ), 2 υπουργοί (ΝΔ), 1 βουλευτής(ΝΔ) και ένας… πρωθυπουργός (guess who).

    Μοῦ ἀρέσει

  34. Ὁ/ἡ tsi γράφει:

    παιδιά απ’ ότι είδα υπάρχουν πάρα πολύ μαθητές της δευτέρας λυκείου και κάθεστε και μαλώνετε για διάφορα θέματα και κυρίως για το θέμα το απουσιών που θα ισχύσουν από φέτος. άδικα μαλώνετε μεταξύ και νοιάζεστε εσείς στην θέση κάποιων άλλων αυτοί που θα έπρεπε να νοιαστούν πραγματικά είναι οι μαθητές της πρώτης λυκείου γιατί στην τελευταία παράγραφο της δήλωσης της υπουργού παιδείας το λέει καθαρά ότι όλα αυτά τα μέτρα θα ισχύσουν για τους μαθητές που φέτος θα φοιτήσουν στην πρώτη λυκείου

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Όχι φίλε μου αν δεις πιο προσεκτικά οι αλλαγες στην εισαγωγη των μαθητές σε ΑΕΙ και ΤΕΙ θα ισχύσουν για τους μαθητές που του χρόνου θα είνια Α΄ Λυκείου δηλαδή είναι τώρα μαθητές Γ΄ γυμνασίου… Οι απουσίες όμως μπορούν να αλλάξουν από την μια στιγμή στην άλλη. Τυπικά έπρεπε να αποφασιστεί πριν την έναρξη της σχολικής χρονιάς αλλά στην Ελλάδα το δημόσιο τίποτα δεν κάνει στην ώρα του εκτός αν πρέπει να εισπράξει λεφτά!!!

      Μοῦ ἀρέσει

  35. Ὁ/ἡ p@r@li@ γράφει:

    ε ναι κυρία μου έπεσε επιδημία γρίπης σε όλα τα σχολεία ..όλοι οι μαθητές τς 3 λυκείου αποσουσιάζουν ποιο το πρόβλημα; Αμα πια….οι ειδικοί την ονόμασαν Πανελλαδικές Εξετάσεις…εσένα τι σε καίει ; δικαίωμα μας είναι οι απουσίες/…

    Μοῦ ἀρέσει

  36. Ὁ/ἡ Νοτα γράφει:

    εγω ενα εχω να πω ειμαι μαθητρια 2ασ λυκειου εχω κανει απουσιεσ λογο αρρωστιαασ μειωνεται και το οριο των απουσιων δηλαδη να μασ στειλετε ολουσ ξανα στην ιδια ταξη και αυτουσ που κανουν κοπανεσ και εμασ ? αυτα ειναι ρεζιλικια τησ ελληνικησ παιδειασ αν νομιζετε πωσ ετσι θα συμορφωθουν ολοι οι μαθητεσ κανετε λαθοσ αυτο θα δημιουργησει περισσοτερο χαοσ στα σχολεια δεν σασ φτανει η οικονομικη κριση και οι διαταραχεσ που εχουν προξενηθει σε ολη την ελλαδα θελετε και αλλεσ χειροτερεσ τι να πωω καλη σασ μεραα αν και η αυριανη δυσκολα θα ξημερωσει σιγουρα

    Μοῦ ἀρέσει

  37. Ὁ/ἡ ΤΖΙΒΑΝΑΣ Α.Ε. γράφει:

    ΟΚ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ,,ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΙΣ ΑΛΙΣΙΔΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ,,ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ,,ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ? ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ Τ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΕΤΑ?ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΘΝΑ ΞΕΡΕΙ,,,

    Μοῦ ἀρέσει

  38. Ὁ/ἡ ΤΖΙΒΑΝΑΣ Α.Ε. γράφει:

    ΟΚ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΠΡΩΤΗ ΛΥΚΕΙΟΥ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΑΡΚΕΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΚΑΤΑΛΥΨΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ , , ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑΣ ΚΑΘΗΓΗΤΗΣ ΠΟΥ ΚΑΤΙ ΧΡΟΝΙΑ ΤΩΡΑ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΙΣ ΑΛΙΣΙΔΕΣ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΠΑΡΑΝΟΜΗ Η ΚΑΤΑΛΗΨΗ ΚΑΙ ΡΙΧΝΕΙ ΑΠΟΒΟΛΕΣ , , ΣΕ ΓΕΝΙΚΟ ΛΥΚΕΙΟ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ , , ΤΕΛΙΚΑ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΟΣ ΠΑΡΑΝΟΜΗ ? ΚΑΙ ΑΝ ΟΧΙ ΕΜΕΙΣ Τ ΝΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΜΕ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΠΟΥ ΚΟΒΕΙ ΤΑ ΛΟΥΚΕΤΑ ? ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΙΣΗ ΑΠΟ ΚΑΠΟΙΟΝ ΠΟΘΝΑ ΞΕΡΕΙ , , ,

    Μοῦ ἀρέσει

  39. Ὁ/ἡ Katalipsias γράφει:

    Διεγράφη λόγω ακατάλληλου και υβριστικού περιεχομένου

    Μοῦ ἀρέσει

  40. Ὁ/ἡ Katalipsias γράφει:

    aggelikh esy ti zori travas..? akoma katalhpsh kanoume ksinoume t @@@ k paizoume tavli sto sxoleio aa nai ferame kai PS3 ri3ame ena PRO2010 ola t lefta…. ti apousies kai mlkies m les…?otn mas k…….. 8a t anoiksoume..? got a prob with that..? stn ghnaikologo s na sta lusei 🙂 to lopou rhmo….!!! btw emeis p kanoume tn katalhpsh eimaste far more smart than you pou ka8estai k sumbhbazeste m oti paparia s poun.. oxi r file gt n ginei etc… opoioc exei t @@@ 8a antista8ei sto susthma….!!!!! OSO T SBHNETAI EGW 8A TO GRAFW 😛 peace yo Anarxia/kagouria 4 life rEEEEEE

    Μοῦ ἀρέσει

  41. Ὁ/ἡ dragomir adrian γράφει:

    kai i apousies pou eixane ghinei sto nosokomio;

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.