Γιαούρτια στον Αλαβάνο!!! Βίντεο που καταρρίπτει τα ψεύδη του


Χωρίς κουκούλες

Φασιστικό σύνθημα: “Όλοι οι ψηφοφόροι σου βρωμάνε, Αλαβάνε, Αλαβάνε”

Ένταση επικράτησε την Παρασκευή στην πλατεία του Αγίου Παντελεήμονα, κατά την περιοδεία του υποψήφιου περιφερειάρχη Αττικής, Αλέκου Αλαβάνου, ο οποίος δέχθηκε επίθεση με γιαούρτια και πέτρες από ομάδα νεαρών, που δήλωναν κάτοικοι της περιοχής.

Χρειάστηκε η επέμβαση της αστυνομίας για να προστατευτεί.

Μιλώντας στο ΣΚΑΪ, ο κ. Αλαβάνος τόνισε ότι “δεν επιτρέπεται να υπάρχει φασιστικό άβατο μέσα στο κέντρο της Αθήνας”, ενώ αφήνοντας αιχμές για το γεγονός ότι δεν έγιναν προσαγωγές, έκανε λόγο για “συντεχνία της αστυνομίας με τα φασιστικά στοιχεία”.

Αυτά βέβαια είπε ο ίδιος ο Αλ. Αλαβάνος σχετικά με την επίθεση που δέχτηκε…

και το skai έσπευσε να το δημοσιοποιήσει.

Φασίστες κε. Αλαβάνο οι κάτοικοι του Αγίου Πανελεήμονα!

Φασίστες μέσα σε φασιστικό άβατο (άκουσον άκουσον) γιατί λένε ότι νοιώθουν μετανάστες στην περιοχή που γεννήθηκαν και μεγάλωσαν.

Φασίστες γιατί δεν μπορούν να κυκλοφορήσουν ασφαλείς (στο φασιστικό τους άβατο) μετά την δύση του ήλιου.

Φασίστες γιατί η δική σας εμμονή (και κάποιων άλλων πολιτικών που θα ρθει κι η σειρά τους να φάνε τα γιαούρτια τους) οδήγησε στην “πολυπολιτισμική” Ελλάδα της εγκληματικότητας, της φτώχειας, της απαξίωσης, της αποξένωσης των ανθρώπων.

Φασίστες κε. Αλαβάνο που όμως είχαν τα πρόσωπα ακάλυπτα για να σας κοιτούν στα μάτια κι όχι σαν τα δικά σας παιδιά τα “επαναστατημένα εν συστήματι” που με κουκούλες σπάνε αυτοκίνητα, καταστήματα, καταστρέφουν δημόσια περιουσία, πετάνε μολότωφ και στην περίπτωση Μαρφίν δολοφόνησαν αθώους πολίτες, που εσείς ως αριστερός (αλλά και πάμπλουτος!!) συμπονάτε και λέτε (από μόνος σας) ότι εκπροσωπείτε.

Φασίστες αυτοί που σας επιτέθηκαν λέγοντάς σας το απολύτως φασιστικό σύνθημα “Όλοι οι ψηφοφόροι σου βρωμάνε, Αλαβάνε Αλαβάνε”!!!

Κάτι μου λέει ότι ακολουθούν και πολλοί άλλοι κε. Αλαβάνε σας κι εσάς… Όταν ο λαός εκραγεί θα ‘στε πολύ χαρούμενος που φάγατε μόνο γιαούρια!

Δείτε στο βίντεο την φασιστική επίθεση εναντίον του δημοκράτη πολυπολιτισμένου:

filologos10

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα καὶ σημειώθηκε ὡς , , , . Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

16 ἀπαντήσεις στὸ Γιαούρτια στον Αλαβάνο!!! Βίντεο που καταρρίπτει τα ψεύδη του

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Γιαούρτια στον Αλαβάνο και περί… “φασιστών” « ΜΕ ΑΠΟΨΗ

  2. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Όταν ο λαός εκραγεί θα ‘στε πολύ χαρούμενος που φάγατε μόνο γιαούρτια! « www.olympia.gr

  3. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Βράζει ο Άγιος Παντελεήμονας! | αἰέν ἀριστεύειν

  4. Ὁ/ἡ Γρηγόρης Πέλλος γράφει:

    Βρε κακομοίρηδες λίγο μυαλό να κουβαλάγατε θα αναγνωρίζατε τις διάφορες γνωστές φάτσες των υποτιθέμενων “αγανακτισμένων” του Αγ. Παντελεήμονα. Γνωστότατα (με ονοματεπώνυμο) μέλη της Χρυσής Αυγής που περιφέρονται από γειτονιά σε γειτονιά παριστάνοντας τους κατοίκους!

    Έλεος πια!

    Εδώ ο κόσμος καίγεται και εσάς σας πείραξε ο Αλαβάνος και οι δύσμοιροι οι μετανάστες…

    Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ Δέζος γράφει:

    Αγαπητέ filologe,
    δε βλέπω να απαντάς στο σχόλιο του Γρηγόρη Πέλλου που σου παραθέτει συγκεκριμένα links με στοιχεία και ονοματεπώνυμα που διαψεύδουν τους ισχυρισμούς σου. Γιατί σιωπάς? Γιατί η ανάρτησή σου παραμένει ως έχει και δεν έχεις ανασκευάσει?

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Το ζήτημα δεν νομίζω να είναι ότι πρέπει να ανασκευάσω το άρθρο. Οι κάτοικοι του Αγίου Παντελεήμονα είναι αγανακτισμένοι και αυτό δεν νομίζω να το αμφισβητεί κανείς. Ζήτησα από τον προηγούμενο φίλο να δώσει κάποια στοιχεία και τα έδωσε και είναι ανοιχτά προς όλους. Πιστεύω ότι η περίπτωση αυτή μοιάζει αν όχι συμπίπτει με τις περιπτώσεις αναρχικών κουκουλοφόρων. Όπως σε ειρηνικές πορείες διαμαρτυρίας για συγκεκριμένα θέματα τόσα χρόνια διείσδυαν 5-10 κουκουλοφόροι και εκμεταλλεύονταν την περίσταση για να κάνουν τα δικά τους που καμία σχέση δεν είχαν με τον σκοπό της διαμαρτυρίας, έτσι γίνεται κι εδώ. Την αγανάκτηση των πολιτών την εκμεταλλεύονται 4 ακραίοι. Δεν νομίζω ότι ήταν μόνοι τους εκεί αυτοί οι 4 αλλά ανακατεύτηκαν με τους πολίτες για τους δικούς τους λόγους. Δεν πιστεύω ότι τα άκρα διαφέρουν στο ελάχιστο κατ’ ουσίαν. Όσο για το αν οι Έλληνες κάτοικοι της περιοχής τείνουν προς ακραίες εκδηλώσεις, αυτό είναι απόρροια της πολιτικής βίαιου αφελληνισμού της περιοχής. Ιστορικά όταν κάποιος προσπαθούσε βίαια να αλλάξει την ζωή κάποιου αυτό γεννούσε ακραίες τάσεις΄. Η πολιτική Αλαβάνου περί διεθνισμού και πολυπολιτισμού με βρίσκει αντίθετο και πιστεύω ότι οι κάτοικοι σ’ αυτό αντιδρούν. Κι από την άλλη πλευρά ο κ. Αλαβάνος δεν μας έδωσε καμία εξήγηση για τους κρανοφόρους που τον περιέβαλαν…

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Δέζος γράφει:

        Γνωρίζετε αγαπητέ έστω και μία εκδήλωση “αγανάκτησης” των κατοίκων του Αγ. Παντελεήμονα που να έγινε χωρίς την παρουσία και ενεργό συμμετοχή της Χρυσής Αυγής??? Γιατί τυχαίνει να έχω φίλους και γνωστούς στην περιοχή που πιο πολύ με τους φασίστες αγανακτούν παρά με τους εξαθλιωμένους μετανάστες που παλεύουν να επιβιώσουν σε μια χώρα που τους πετά σαν σκουπίδια και τους αρνείται ακόμα και το πολιτικό άσυλο όταν διώκονται από απάνθρωπα καθεστώτα και εμπόλεμες ζώνες!

        Είναι κρίμα σε μια εποχή που η ύψιστη αξία θα έπρεπε να είναι η Αλληλεγγύη, να προβάλλεται το μίσος προς τον “ξένο” ή “διαφορετικό”… αλλά θα τα βρείτε μπροστά σας κι αυτά.

        Να σας θυμίσω ότι όταν συρρέαμε ως μετανάστες (οι παππούδες μας δηλαδή) στην Αμερική μας αποκαλούσαν “βρωμο-Έλληνες” και μας αρνούνταν την είσοδο σε μπαρ και εστιατόρια… Δεν αντιλαμβάνεστε την ειρωνεία της ιστορίας?

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

        Δεν μπορώ να μπω στην λογική να συγκρίνω λαθρομετανάστες και νόμιμους μετανάστες. Είναι τουλάχιστον ανεδαφικό. Κανένας Έλληνας δεν μπήκε στην Γερμανία και στην Αμερική λαθραία. Αλλά ακόμη κι έτσι να είναι αυτό που είπα πριν επαληθεύεται. Η βίαιη αλλαγή του πληθυσμού φέρνει και βίαιες αντιδράσεις. Δεν τις υποστηρίζω απλά κάνω μια διαπίστωση που φαίνεται να μην έλαβαν υπόψιν όσοι θέλησαν με το έτσι θέλω να αλλοιώσουν τον κοινωνικό ιστό της Ελλάδας. Οι ακραίοι Έλληνες στους πεινασμένους αλλοδαπούς που πήγαν στην επαρχία αρχικά, τα πρώτα χρόνια έδιναν τα πάντα. Φαγητό, ρούχα, στέγη. Οι αντιδράσεις και οι “ξενοφοβία” των Ελλήνων ξεκίνησε όταν χάθηκε κάθε όριο στην εισροή λαθρομεταναστών με αποτέλεσμα να δημιουργούνται τρομερά προβλήματα. Πείτε μου αγαπητέ σε ποιο άλλο κράτος δεν ξέρουν οι κυβερνήσεις πόσοι είναι οι μετανάστες που κατοικούν στην χώρα τους. Όσο για το “θα το βρούμε μπροστά μας” δεν καταλαβαίνω προς τί η απειλή… Νόμιζα ότι απλά κάνατε ένα σχόλιο όχι ότι θα χετε την διάθεση για απειλές

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Δέζος γράφει:

        Αγαπητέ που την είδατε την απειλή??? Όταν λέω “θα τα βρείτε μπροστά σας” (και εδώ μάλλον θα έπρεπε να χρησιμοποιήσω πρώτο πληθυντικό) εννοώ ότι ενδέχεται να ξανα-γίνουμε μετανάστες και τότε να είμαστε εμείς που θα δεχόμαστε την “οργή” των εκεί “αγανακτισμένων”. Την έχουμε δεχτεί παλαιότερα σε Αμερική και Γερμανία σε καλές δόσεις. Εξ ου και η ειρωνεία της ιστορίας! Μην βλέπετε “σκιές” και εχθρούς παντού… δυστυχώς το συνηθίζεται εσείς οι Δεξιοί. Δεν απειλώ κανέναν. Προσέρχομαι στο παρόν (και άλλα) blog με την ειλικρινή διάθεση για διάλογο. Ούτε απειλές ούτε τίποτα. Αντιθέσεις ναι, ανταλλαγές επιχειρημάτων ναι… όλα τα άλλα δε με αφορούν.

        Γράφετε λοιπόν:
        “Κανένας Έλληνας δεν μπήκε στην Γερμανία και στην Αμερική λαθραία”.
        ———————————
        Είστε απολύτως σίγουρος γι αυτό? Θα ήταν κάπως άχαρο να αρχίσουμε να ανταλλάσσουμε παραπομπές και στοιχεία. Ας μην αναλωθούμε. Οι περισσότεροι μπήκανε νόμιμα, αλλά είχαμε και λαθραίους… τι να κάνουμε. Έτσι είναι αυτά…

        Επίσης λέτε και το άλλο:
        “Οι ακραίοι Έλληνες στους πεινασμένους αλλοδαπούς που πήγαν στην επαρχία αρχικά, τα πρώτα χρόνια έδιναν τα πάντα. Φαγητό, ρούχα, στέγη. ”
        ———————–
        Ξεχνάτε επίσης ότι τους πλήρωναν πολύ-πολύ λιγότερα χρήματα από όσα θα έδιναν σε έναν Έλληνα (ψίχουλα τους έδιναν)! Άρα αφήστε τα αφελή περί ελληνικής “φιλοξενίας”… Τους ντύσαμε τους ταΐσαμε και πάνω απ’ όλα τους εκμεταλλευτήκαμε! Και ας μην ξεχνάμε επίσης ότι οι δύσμοιροι μας έσωσαν την αγροτική παραγωγή!!! (κι εδώ υπάρχουν σχετικές έρευνες και αδιάψευστα στοιχεία, αν τα χρειάζεστε).

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

        Στο δεξιοί αριστεροί δεν θέλω να απαντήσω. Απλά θα σε παρακαλούσα να λείπουν οι “ταμπέλες” Και το ΠΑΣΟΚ αριστερό δηλώνει δεν νομίζω ότι είναι κι όλας… Και φυσικά υπήρχαν πολλοί που τους εκμεταλλεύτηκαν και σ’ αυτό είμαι απόλυτα σύμφωνος έπρεπε να μπουν νόμιμα και να απολαμβάνουν πλήρη τα δικαιώματα τους. Και σ’ αυτό έχει ευθύνη διαχρονικά η πολιτική εξουσία που αρνήθηκε εξ αρχής να χαράξει μια σοβαρή μεταναστευτική πολιτική. Για το θέμα των παραπομπών όσες παραπομπές και να μου κάνετε την πρωτιά της Ελλάδας με 300 νέες αφίξεις λαθρομεταναστών στον Έβρο καθημερινά δεν το πιάνουμε! Η Ελλάδα είναι ξέφραγο αμπέλι δυστυχώς. Οι πληθυσμοί των μεταναστών και οι μειονότητες εδώ και μερικές δεκαετίες αγαπητέ μου χρησιμοποιούνται ως “δούρειοι ίπποι” άθελά τους ως επί το πλείστον για να παίζουν το παιχνίδι της παγκοσμιοποίησης (βλ. πολυεθνικά συμφέροντα). Θύματα είναι κι αυτοί. Αυτό δεν σημαίνει όμως ότι αναμιγνύοντας ανθρώπους ετερογενείς πολιτισμικά λύνουμε προβλήματα, κάθε άλλο, τα επιδεινώνουμε…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Δέζος γράφει:

        Το “Δεξιός” ή το “Αριστερός” δεν καταλαβαίνω γιατί σας ενοχλεί. Δεν πρόκειται περί “ταμπέλας”, αλλά περί πολιτικής ταυτότητας. Είναι έννοιες (η Δεξιά και η Αριστερά) που έχουν διαμορφωθεί μέσα από συγκεκριμένες κοινωνικοπολιτικές ζυμώσεις και ιστορικές εμπειρίες και είναι συνδεδεμένες με συγκεκριμένα αξιακά πλαίσια και προτάγματα. Για κάποιον που στοιχειωδώς κατανοεί τα περιεχόμενά τους είναι το λιγότερο προφανές ότι διατηρείτε ένα Δεξιό (Δεξιότατο θα έλεγα) blog. Και αυτό βεβαίως δε σας το καταλογίζω ως μειονέκτημα. Είναι απολύτως σεβαστό. Γιατί κωλύεστε να το πείτε? Μου κάνει εντύπωση! Προσωπικά π.χ. δεν κωλύομαι διόλου να δηλώσω Αριστερός! Όποιος ντρέπεται για την πολιτική του ταυτότητα σημαίνει πως κάτι δεν κάνει καλά… ή ίσως να αμφιβάλει.

        Αυτό το περί “ανάμιξης” των πολιτισμών που λέτε μου κάθετε κάπως. Δεν είναι ποτά οι πολιτισμοί να “αναμιχθούν”, αλλά μπορούν και πρέπει να επικοινωνούν ελεύθερα και απροκατάληπτα. Είναι ζωντανές και μακροπρόθεσμα μεταβαλλόμενες ζωντανές συλλογικές οντότητες. Ούτε αρχέτυπα, ούτε ιερές άχρονες “ουσίες”….

        Υ.Γ. Προφανώς και το ΠΑΣΟΚ δεν είναι αριστερό… μη λέμε ανέκδοτα! Η αριστερά καθορίζεται από τα αιτήματα της ισότητας και ελευθερίας για όλους. από το όραμα της συλλογικής χειραφέτησης, την συμφιλίωσης των λαών κ.ο.κ….. το ΠΑΣΟΚ είναι άριστος εκπρόσωπος του πιο σκληρού νεοφιλελεύθερου προγράμματος!

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

        Δεν διαφωνώ για τους μετανάστες, καθόλου μάλιστα. Διαφωνώ πλήρως με τον τρόπο που γίνεται, που νομίζω ότι περιγράφεται ακριβώς από την λέξη ανάμιξη. Και μάλιστα βίαιη. Το θέμα είναι τί γίνεται όταν π.χ. σε μια περιοχή αρχίσουν να υπερισχύει το μουσουλμανικό στοιχείο και οι μουσουλμάνοι αυτοί θελήσουν να επιβάλλουν ισλαμικό νόμο σ’ αυτήν την περιοχή. Ο αμοιβαίος σεβασμός προϋποθέτει την αποδοχή της διαφορετικότητας του άλλου και αυτό που γίνεται σήμερα δεν είναι προς την σωστή κατεύθυνση, αλλά βίαιη επιβολή μιας παγκοσμιοποιημένης αντίληψης, πλήρως ισοπεδωτικής για όλους, Έλληνες και ξένους. Τα καραβάνια των λαθρομεταναστών από την Ασία κυρίως που φτάνουν στην Ευρώπη δεν έρχονται απλά γιατί δεν ζουν καλά στις χώρες τους αυτοί οι άνθρωποι. Έρχονται για να αναπτυχθούν ετερόκλιτοι πόλοι μέσα στις κοινωνίες κρατών, να υπάρχουν τριβές μεταξύ τους καθώς η μία πάει να επιβληθεί της άλλης, να διαλυθεί κάθε κοινωνική δομή, και έτσι να δημιουργηθούν κοινωνίες γκέτο που είναι εύκολα ελεγχόμενες ώστε να επιβληθεί κάποια στιγμή μια παγκόσμια δουλεία από μία παγκόσμια εξουσία. Δεν είναι συνομοσιολογία πρώτος απ’ όλους ο πρωθυπουργός μας δηλώνει σε κάθε ευκαιρία θιασώτης αυτής της παγκόσμιας κυβέρνησης. Θεωρώ λοιπόν ότι οι μετακινήσεις πληθυσμών όπως συμβαίνουν σήμερα κάθε άλλο από ανθρωπιστικά αίτια έχουν και πως είναι η μεγαλύτερης κλίμακας φασιστική πρακτική που έχει επιβληθεί ποτέ. Εκεί είναι που αντιδρώ, εκεί βρίσκεται η ένστασή μου, όχι ότι ο ένας είναι ξένος κι ο άλλος Έλληνας.

        Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ pan γράφει:

    Ως κάτοικος αυτής της περιοχής συμφωνώ με το άρθρο.
    Οι μετανάστες δεν είναι μόνο χαμογελαστές μανούλες και παιδάκια που παίζουν. Είναι κάθε λογής τύποι που μπορεί να σου την έχουν στημένη στην επόμενη γωνία για να σου βουτήξουν τσάντα, σταυρό, πορτοφόλι ή ό,τι άλλο έχεις μαζί σου.
    Οι δημοτικές αρχές είναι απούσες, η αστυνομία κάθεται στ’ αυγά της, οπότε οι κάτοικοι καλώς κάνουν και αναλαμβάνουν δράση.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Αφού είστε κάτοικος αυτής της περιοχής και συνεπώς ο καταλληλότερος να μας εξηγήσει, μπορείτε να μας πείτε ποια είναι η κατάσταση εκεί; και αν όντως οι κινητοποιήσεις και οι αντιδράσεις είναι υποκινούμενες από την Χρυσή Αυγή, όπως καταγγέλλει ο Αλαβάνος και η Πορτάλιου;

      Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε στὸν/τὴν Δέζος Ἀκυρῶστε τὴν ἀπάντηση

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.