Απάντηση του Γραφείου του Υφυπουργού Γ.Μαγκριώτη για την δημοσίευση “οχι κυριε Μαγκριώτη μας”


(σχετικά με την δημοσίευση  “Ὂχι κύριε Μαγκριώτη μας“)

Υπ.Υποδομών Γρ.Υφυπουργού

Αγαπητή/ε filonoipontou,

Αντιπαρέρχομαι τα ειρωνικά σχόλια της ανάρτησης και αναφέρομαι στην ουσία των όσων γράφονται. Είναι κατανοητή η αντίδραση των πολιτών τόσο γιατί τα διόδια είναι πυκνά και ακριβά όσο και γιατί οι αυτοκινητόδρομοοι παρουσιάζουν προβλήματα. Τα προβλήματα αυτά κατά κύριο λόγο οφείλονται  στη βιασύνη και στην προχειρότητα με την οποία η ΝΔ συγκρότησε τις συμβάσεις και δημοπράτησε τα έργα, το 2007, λίγο πριν τις πρόωρες εκλογές του Σεπτέμβρη.

Ένα από τα βασικότερα προβλήματα αυτών των συμβάσεων είναι η  δέσμευση που πήρε η ΝΔ να παραδώσει όλους τους  χώρους ελεύθερους στους κατασκευαστές, σε διάστημα μονό δώδεκα μηνών, από την ημέρα έναρξης της περιόδου παραχώρησης. Αυτή η δέσμευση είναι πληγή για τα έργα, για το ελληνικό δημόσιο και τον φορολογούμενο Έλληνα πολίτη. Αυτή η προθεσμία είχε λήξει τον Απρίλιο του 2009 και μέχρι την αλλαγή της κυβέρνησης ο μεσοσταθμικός ρυθμός απόδοσης βρισκόταν στο 15%, με αποτέλεσμα να «παγιδευθεί» το δημόσιο. Πλέον, το διορθώσαμε και είμαστε στο 60%, αν και ότι λόγω των καθυστερήσεων οι κοινοπραξίες θα διεκδικήσουν αποζημιώσεις από την διαιτησία. Το δημόσιο έχει ανταποκριθεί σε μεγάλο βαθμό και στην επιστροφή του ΦΠΑ στους παραχωρησιούχους.

Όσον αφορά στα διόδια, βλέπουμε τώρα τους υποψήφιους της ΝΔ για τις αυτοδιοικητικές εκλογές να πρωταγωνιστούν για την κατάργηση ή μείωσή τους, θα θέλαμε να πούμε πως το είχαμε επισημάνει το πρόβλημα κατά τη διάρκεια της συζήτησης των συμβάσεων στη Βουλή, το 2007. Τότε η ΝΔ δεν δέχτηκε τις παρατηρήσεις μας. Εμείς, χαιρόμαστε που τώρα οι αυτοδιοικητικοί παράγοντες της ΝΔ, μετά τις εκλογές του Οκτώβρη, συμφωνούν με τη θέση μας για τη μείωση των διοδίων.

Σε ερώτημα προς την Αρχής Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα, αν είναι νόμιμο να δίνονται τα στοιχεία  οδηγών που δεν πληρώνουν διόδια, η Αρχή απάντησε θετικά. Ωστόσο, η είσπραξη των διοδίων, βάση του νόμου, είναι ευθύνη του παραχωρησιούχου.

Στην παρούσα φάση, έχουμε ξεκινήσει τη συζήτηση για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν τα έργα (αποφάσεις ΣτΕ, περιβαλλοντικά, αρχαιολογικά, χρηματοδότηση, διόδια κλπ).

Αποφασίσαμε να προτείνουμε στους παραχωρησιούχους την αντικατάσταση των συμβατικών διοδίων με ηλεκτρονικά. Το κόστος που θα πληρώνουν οι χρήστες θα είναι ανάλογο με τα χιλιόμετρα που διανύουν και ταυτόχρονα θα διευκολύνεται η κυκλοφορία των οχημάτων.

Σε αντίθεση με την αδιαφορία της ΝΔ, δίνουμε βάρος στη δημιουργία και τη βελτίωση των παράπλευρων οδικών δικτύων για να εξυπηρετούνται οι τοπικές μετακινήσεις, καθώς γνωρίζουμε τα προβλήματα που υπάρχουν και ταλαιπωρούν τους πολίτες.

Πιστεύω, ότι μέχρι το Μάρτιο θα είμαστε έτοιμοι για να φέρουμε τις τροπολογίες στη Βουλή. Η κυβέρνηση  ανταποκρίνεται σε όλες τις συμβατικές της υποχρεώσεις. Θα υπερασπιστεί το δημόσιο συμφέρον και τον φορολογούμενο πολίτη. Ελπίζουμε ότι και η πλευρά των ιδιωτών θα πράξει αναλόγως.

Γιάννης Μαγκριώτης

 

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

5 ἀπαντήσεις στὸ Απάντηση του Γραφείου του Υφυπουργού Γ.Μαγκριώτη για την δημοσίευση “οχι κυριε Μαγκριώτη μας”

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Απάντηση του Γραφείου του Υφυπουργού Γ.Μαγκριώτη για την δημοσίευση “ οχι κυριε Μαγκριώτη μας” « www.olympia.gr

  2. Ὁ/ἡ Eleni γράφει:

    πρός τόν διαχειριστή τοῦ γραφεῖου τοῦ κ. ὑπουργοῦ :
    Ἐπί τῆς οὐσίας ΟΥΔΕΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΙ ΔΟΘΗΚΕ !
    Τἀ ἐρωτήματα ποῦ ἔχουν τεθεῖ ἐξακολουθοῦν καί ὑφίστανται ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ !!
    Ἀντιπαρέρχομαι τήν σχετλιαστική διάθεσι τοῦ ᾶπαντῶντος … κλασσική ἀπάντησι/συμπεριφορά τῶν ἑκάστοτε κρατοῦντων… δέν φταῖμε ἐμεῖς … οἱ προηγούμενοι τό ἒκαναν! Φοβοῦμαι πῶς ἂν άναλωθῶ τούτη τήν στιγμή σέ ἀνάλυσι τῆς ἀπαντήσεως λέξι πρός λέξι … θά τελειώσουμε ἲσως σέ καμμιά Ὀλυμπιάδα…. τό ἀφήνω λοιπόν πρός ὧρας ….
    καί πᾶμε λοιπόν -στήν κατά τήν ταπεινή μου γνώμη ΟΥΣΙΑ -.
    Ξαναθέτω λοιπόν τά ἐρωτήματα :
    1. ΠΟΙΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ ; σέ ποιούς δρόμους ἔχουν πάει οἱ φόροι τόσων καί τόσων ἀνθρώπων ΤΟΣΑ ΧΡΟΝΙΑ ; ἀπό Φ.Π.Α. τέλη ταξινόμησης, φόρο/λίτρο βενζίνης… ΚΤΕΟ… ἀσφαλιστήρια συμβόλαια … κ.ο.κ.
    2. Πῶς ὑποτίθεται ὅτι θά ἒχουμε μία ἀνταγωνιστική οἰκονομία ΟΤΑΝ ἀκόμη καί γιά τά στοιχειώδη τοῦ πρωτογενοῦς τομέα -ὅσα τοὐλάχιστον ἐξακολουθοῦν καί παράγονται στήν χώρα μας -ὅταν ἐπιβαρύνονται μέ τόσο ὑψηλό κόστος μεταφορᾶς (κόστος καυσίμων +κόστος διοδίων). Πῶς ὑποτίθεται ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΟΙΟ ΔΙΚΥΤΟ θά μεταφερθοῦν ἐμπορεύματα καί ὑπηρεσίες ;
    3. Ἐάν κάποιος θέλει νά αὐτοπροσδιορίζεται ὡς ἐπιχειρηματίας τότε ΜΕ ΙΔΙΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ προχωρεῖ στήν ἐπένδυση στήν ὁποῖα θέλει νά ἐπενδύσει. Ὅταν παραλαμβάνει ΕΝΑ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ καί ἁπλᾶ ΤΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΖΕΤΑΙ … τότε λέγεται στήν καλυτέρα τῶν περιπτώσεων ΤΡΩΚΤΙΚΟ (μέ λίαν κόσμιο προσδιορισμό) ….ΝΤΑΒΑΤΖΗΣ … στήν καθομιλουμένη. Πληρώσαμε ΟΛΟΙ ΕΜΕΙΣ τόσα χρόνια … καί ἒρχεται κάποιος καί λέει : γιά αὐτά ποῦ φτιάχθηκαν μέ ΔΙΚΟ ΣΑΣ ἱδρῶτα τόσα χρόνια τώρα τά παίρνω ἐγώ καί θά πληρώνετε ἀπό πάνω γιά νά τά χρησιμοποιεῖτε !!!! Σέ ποιό μπανανιστάν συμβαίνουν αὐτά ;
    4. Ἐξακολουθεῖ καί μένει ἀναπάντητο τό ἐρώτημα τῆς ἀναστροφῆς.
    5. Σέ ποιά χώρα τῆς Ε.Ε. ἰσχύουν τά διόδια αὐτοῦ τοῦ ὕψους γιά ἀντίστοιχη ἀπόστασι …. ΧΩΡΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ καί χωρίς τήν ὓπαρξι παραδρόμων οἱ ὁποῖοι θά πληροῦν τούς κανόνες ἀσφάλειας καί σήμανσης ! καί προτοῦ ἀνθυπομειδιάσετε καί μονολογήσετε : ἐδῶ θά σοῦ πῶ ἐγώ τώρα … θά μᾶς άναφέρετε χώρα στήν ὁποία ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ χωρίς τήν καταβολή διοδίων ! Δηλαδή θέλω νά πάω ἀπό τό Ντύσσελντορφ στό Ἀμβοῦργο καί θέλω νά χρησιμοποιήσω τό ὂχημά μου! Ἢ στήν Ἰταλία ἢ στήν Ἰσπανία ! (στίς δύο τελευταῖες χῶρες ὑπάρχουν οἱ ἀντίστοιχοι ἀκριβοί δρόμοι) ΑΛΛΑ … ὑπάρχει καί τό ἀντίστοιχο ΕΘΝΙΚΟ ΟΔΙΚΟ ΔΙΚΤΥΟ … Ἐάν θέλεις νά ἐξοικονομήσεις μισή ἢ μία ὧρα … τότε παίρνεις τόν ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΔΡΟΜΟ ταχεῖας κυκλοφορίας … ἐάν ὄχι τότε ἀκολουθεῖς τό ἐθνικό δίκτυο.
    6. Καταφέραμε ὡς χώρα μετά ἀπό σχεδόν μία ἑκατονταετία νά τρυπήσουμε βουνά καί παρουσιάζεται ἀπό τούς ἑκάστοτε εἰδήμονες καί ἐπαῒοντες τοὐλάχιστον ὡς τό 9ο θαῦμα τοῦ κόσμου !! Ὑποτιμᾶτε τήν νοημοσύνη μας …. ΚΑΤΑΦΩΡΑ ! λυποῦμαι ποῦ θά σᾶς ξυπνήσω ἀπό τήν φαινάκη σας…. ἀλλά καί ἒχουμε ταξιδέψει … καί ἒχουμε ὁδηγήσει σέ χῶρες τῆς Ε.Ε. καί ἐπίσης γνωρίζουμε νά διαβάζουμε καί νά κατανοοῦμε καί ξένες γλῶσσες ὥστε νά συζητοῦμε ἢ νά ἀνταλάσσουμε ἀπόψεις.
    7. Ὁ Φίλιππος …. ξέρετε ὁ πατερούλης τοῦ Μ. Ἀλεξάνδρου …. ἒκανε 3 χρόνια προκειμένου νά ὁλοκληρώσει τήν Ἐγνατία ὁδό ! Στήν συνέχεια τό ἲδιο καί οἱ Ρωμαῖοι ! Ἡ σύγχρονη Ἑλλάδα ἒκανε 30 χρόνια προκειμένου νά ἀποφασίσει …
    8. Πρόσφατα ἀνακοινώθηκε ἕνα -μεγαλεπήβολο σχέδιο ζεύξης μέ γέφυρες μεταξύ Θεσσαλονίκης/Κατερίνης -ἐδῶ μόνο θυμῃδία μπορεῖ νά προκληθεῖ ἀπό τίς διάφορες δηλώσεις-. Τό συγκεκριμένο σχέδιο ἔχει ἐκπονηθεῖ καί ἔχει κατατεθεῖ ἀπό τό 1974 καί μάλλιστα μέ ταὐτόχρονη ἀνάπτυξι τοῦ λιμένος Θεσσαλονίκης ΜΕ ΑΥΤΟΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗ ! Αύτό θά πεῖ ἐπιχειρεῖν !
    9. Παρά τό γεγονός ὅτι ἦλθα σέ ἐπαφή μέ διάφορες αὐτοκινητοβιομηχανίες (κυρίως εὐρωπαϊκές) εἶχα ἀπό ὅλες τήν ἲδια ἀρνητική ἀπάντησι ! Ποτέ καί σέ καμμία δέν τέθηκε ἡ ἀπαίτησι ἀπό τήν Ἑλληνική πολιτεία προκειμένου νά διαφοροποιήσουν τίς προδιαγραφές κατασκευῆς τῶν ὀχημάτων τους ὥστε νά ἀνταποκρίνονται στίς ταχύτητες τῶν 120 χλμ. /ὧρα ποῦ ἰσχύει στούς ἑλληνικούς δρόμους . Διερωτῶμαι λοιπόν γιατί στό ἀριστερό ρεῦμα τῆς autobahn στήν Γερμανία μπορῶ -ἂν τό ὑποστηρίζει τό ὄχημά μου καθώς καί ἡ κατάστασι ὀχήματος/ὀδοστρώματος/καιρικῶν συνθηκῶν -νά ὁδηγῶ μέ ΑΠΟΛΥΤΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ μέ τήν ταχύτητα τῶν 180 -190 χλμ/ὧρα ΧΩΡΙΣ ΚΙΝΔΥΝΟ καί ἐδῶ νά ἀποτελεῖ τροχαῖα παράβασι ! Γιά νά μήν ἀναφερθῶ σέ ἀνεκδιήγητες ἐνδείξεις τὼν 50 ἢ ἀκόμη καί 20 χλμ/ὧρα ! Λές καί ὁδηγοῦμε γαϊδούρια ! κάπου στό 1600 Μ.Χ. … μήπως νά πάω στόν βεζύρη ἢ στόν πασᾶ ;

    Λυποῦμαι … ἀλλά ἡ ἀπάντησί σας μᾶλλον προορίζεται γιά κάποιο ἀκροατήριο μέ στενά κομματική γραμμή, ὅπου θά εἲχαμε ἐνδεχομένως τά ἀντίστοιχα ξεσπάσματα καί ἰαχές στίς νύξεις περί “προηγουμένων” καί περί κακῆς προηγούμενης κυβέρνησης τῆς Ν.Δ. …. λυποῦμαι …. εἰλικρινῶς λυποῦμαι …. στήν πραγματικότητα ΘΛΙΒΟΜΑΙ !

    Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ Eleni γράφει:

    Ἂ! καί νά μήν ξεχάσω …. ἡ πλειοψηφία τῶν τμημάτων τοῦ ὁδικοῦ δικτύου ΣΥΓΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΙΤΑΙ ἀπό διάφορα προγράμματα/κονδύλια τῆς Ε.Ε.
    Πόσο παράξενο θά φανεῖ στόν Γερμανό … Βέλγο … Δανό … Γάλλο ὅταν δεῖ τήν σημαῖα τῆς Ε.Ε. σέ ἕναν δρόμο καί κληθεῖ νά ξαναπληρώσει ; γιά κάτι στό ὁποῖο ΕΧΟΥΝ ΕΠΕΝΔΥΘΕΙ οἱ φόροι ποῦ ἔχει ἢδη πληρώσει ;
    Πόσο εὐχάριστα θά πρέπει νά αἰσθανθῶ ὡς Ἑλληνίς ἀλλά καί ὡς Εὐρωπαῖα πολίτις ὅταν ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΝΩ ; καί στήν συνέχεια καλοῦμαι νά ΞΑΝΑΠΛΗΡΩΣΩ τά ΔΙΠΛΟΠΛΗΡΩΜΕΝΑ ; (ἒχω πληρώσει σάν ἑλληνίδα μέ τέλη κυκλοφορίας… τέλη … τέλη … φόρους … φόρους ) ἒχω πληρώσει ὡς Εὐρωπαῖα γιατί ἀπό τό Φ.Π.Α. πηγαίνουν ποσά στόν Εὐρωπαϊκό κορβανᾶ … καί ἀπό ἐκεῖ διοχετεύονται ξανά πρός τίς χῶρες μέλη ….
    ΑΛΗΘΕΙΑ ΤΑ τέλη κυκλοφορίας γιατί τά πληρώνω ; γιά νά κυκλοφορήσω ποῦ ἀκριβῶς μέ τό ὂχημά μου ; ἀπό τό σαλόνι τοῦ σπιτιοῦ μου πρός τήν κρεβαττοκάμαρα καί τοὐμπαλιν ;

    Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ Maro γράφει:

    ….καί τώρα κ. Ἑλένη, περιμένετε νά σᾶς (ξανά) ἀπαντήση. Χλωμό τό βλέπω. Ἄλλωστε ὅπως εἴπατε κι ἐσεῖς “τά ἐρωτήματα πού ἔχουν τεθῆ ἐξακολουθοῦν καί ὑφίστανται ΑΝΑΠΑΝΤΗΤΑ”. Αὐτή εἶναι ἡ δουλειά τους. Νά ἀπαντοῦν ἔτσι γιά στάχτη στά μάτια καί νά τά ρίχνουν στίς προηγούμενες κυβερνήσεις.Ὅπως κάνουν καί στήν τηλεόρασι…..

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.