Μαύρα μαντάτα στην Παιδεία


thumb

Ως το τέλος του επόµενου µήνα, το νομο­σχέδιο για τα πανεπιστήµια θα βρίσκε­ται στη Βουλή για ψήφιση και οι ακριβείς προθέσεις του υπουργείου Παιδείας για τις αλ­λαγές στη Δευτεροβάθµια Εκπαίδευση θα έχουν διαφανεί. Στο µεταξύ, η Άννα Διαμαντοπούλου, στο πλαίσιο του διαµονολόγου της µε τους εκπαι­δευτικούς φορείς, θα παρευρίσκεται σε ποικίλες συνεδριάσεις (όπως το έκανε και χθες στη συνε­δρίαση του Εθνικού Συµβουλίου Παιδείας) δεµένη πιστάγκωνα στο µεσιανό καλάµι, θα δίνει το στίγ­µα των ειληµµένων αποφάσεών της κι ύστερα θα αποχωρεί, ξεχνώντας να βγάλει το κερί απ’ τ’ αυ­τιά της. Ως γνωστόν, την ενδιαφέρει µόνο να φτά­σει στον προορισµό της, δηλαδή στην εκπαίδευση των αδιόριστων, των απλήρωτων, των ελαστικών και των στυγνά µανατζαριζοµένων…

Ο χώρος της Παιδείας ωστόσο έχει µετατραπεί, εν όψει µάλιστα της επόµενης, δυσοίωνης ακαδη­µαϊκής χρονιάς, σε επιφυλασσόµενο αλλά ενεργό­τατο ηφαίστειο που εκρήγνυται αποσπασµατικά πραγµατοποιώντας µικρά ακτιβιστικά περάσµατα (τα περισσότερα εκ των οποίων δεν γίνονται ευρέως γνωστά) από το καθηµερινό πρόγραµµα της υπουργού ή διοργανώνοντας πορείες, συγκεντρώ­σεις διαµαρτυρίας και συζητήσεις.

Διαμαρτυρόμενες ομάδες

Κι ενώ µέχρι πρότινος οι άνθρωποι της εκπαί­δευσης, που έδειχναν ενδιαφέρον γι’ αυτού του τύπου τις δράσεις, ήταν λίγοι και προέρχονταν από συγκεκριµένες διαµαρτυρόµενες οµάδες, τώρα πια οι διαµαρτυρόµενες οµάδες είναι τόσο πολ­λές, ώστε να τείνουν να συνενωθούν σε ένα ενιαίο, θυµωµένο σώµα. Ποιον να πάρει κανείς και ποιον να αφήσει… Τους εκπαιδευτικούς που βρέθηκαν εκτός νυµφώνος λόγω της δραστικής µείωσης των διορισµών; Τους αζήτητους, παραµυθιασµένους ξενόγλωσσους; Τους ωρομίσθιους ή αναπληρωτές µειωµένου ωραρίου – αν προτιµάτε – που «µπαί­νουν µέσα» οικονοµικά για να µην απολέσουν τη σπάνια δυνατότητα να διδάξουν για τέσσερις ώρες την εβδοµάδα σε περιοχές που βρίσκονται εκατοντάδες χιλιόµετρα µακριά από τους τόπους διαµονής τους;

Η σχολική μοίρα

Τους συναδέλφους τους που χρειάζεται να δου­λέψουν σε τρία και τέσσερα σχολεία για να συ­µπληρώσουν το µειωµένο τους ωράριο; Τους νυν και τους µελλοντικούς απλήρωτους και ακατοχύρωτους εκπαιδευτικούς των βραδυφλεγών ευ­ρωπαϊκών κονδυλίων και του ΕΣΠΑ; Τα µέλη της πανεπιστηµιακής κοινότητας (όπου το υπουργείο και η κυβέρνηση εξακολουθούν να έχουν κοµµα­τικά ερείσµατα) τα οποία εν µέρει έχουν αρχίσει να ανησυχούν λόγω της διαφαινόµενης ανάγκης της προϊστάµενής τους αρχής να «τραβηχτεί» από τα προβλήµατα και να παραδώσει τις σχολές τους σε αλλότριες δυνάµεις; Ή µήπως τους δασκάλους, τους καθηγητές, τους γονείς και τους µαθητές που θα αντιληφθούν προσεχώς ότι η σχολική τους µοίρα τους επιφυλάσσει εκπαιδευτικό πάστωµα µέσα σε ασφυκτικές τάξεις, συγχωνευµένων και υποχρηµατοδοτούµενων σχολείων;

πηγή

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Μία ἀπάντηση στὸ Μαύρα μαντάτα στην Παιδεία

  1. Ὁ/ἡ netherite γράφει:

    Πολυ σημαντικα τα θεματα παιδειας,αν κανεις σκεφτει και τις συγκυριες στις οποιες λαμβανονται οι αποφασεις, δηλαδη την κυβερνητικη πολιτικη και το δυσοιωνο μελλον που ετοιμαζει για τη νεα γενια(ανεργια,υποαπασχοληση,ελαχιστα εργασιακα δικαιωματα και μαλιστα σε μια χωρα υπο κατοχη κ.α.)Αυτη η γενια λοιπον θα πρεπει να αποδεχτει ΑΔΙΑΜΑΡΤΥΡΗΤΑ το σκοτεινο κοσμο που η Διαμαντοπουλου και τα αλλα σαινια της κυβερνησης οραματιζονται για τα παιδια μας.Αυτο τον εφιαλτικο κοσμο ,που αυταρεσκα βαφτιζουν ΣΥΓΧΡΟΝΟ ΚΑΙ ΠΡΟΟΔΕΥΤΙΚΟ -που ειναι εντουτοις βαθια συντηρητικος,οπισθοδρομικος,καθως και ΑΝΤΙΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΟΣ-θα χρειαστει να εκπαιδευσουν μεθοδευμενα τη νεα γενια για να τον αποδεχτει,αλλα και τους εκπαιδευτικους για να τον επιβαλουν αναντιρρητα(για τις μεθοδους δεν εχουμε παρα να ανατρεξουμε στους μηχανισμους συγχρονων και παλαιων δικτατορικων καθεστωτων)Γι’αυτο πριν προλαβει να καμαρωσει απ’το ‘μεσιανο καλαμι’ το καταστροφικο της εργο,θα πρεπει να παρει το καλαμι της οσο το δυνατο γρηγοροτερα και να αφησει την παιδεια σε ατομα ικανοτερα και κυριως καλυτερων προθεσεων …

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.