Η επιθετική αποχαύνωση των ΜΜΕ και σε ποιον αυτά ανήκουν


Παράθυρο στον κόσμο θα μπορούσε να είναι η τηλεόραση, στον ελληνικό μικρόκοσμο μένει παγιδευμένη.

Ακόμα χειρότερα:

επιμένει να είναι παράθυρο μόνο στον εαυτό της.

Με κοσμικές εγωπαθείς νοικοκυρές και σκηνοθετημένες κατινιές. Νευρωτικά σμιλεμένα κορμιά με σκληρά πρόσωπα που επένδυσαν στην εμφάνισή τους και στον τρόπο να εξουσιάζουν με αυτή. Κιτς γάμοι με γαμπρούς και νύφες σε υστερία, μάνες και πεθερές που εκτίθενται και εκθέτουν μέχρι υπερβολής και κακόγουστες πλάκες με στόχο το κέρδος και την αισθητική γαλαρίας.

Σπίτια γυψοσανίδας των τριών ημερών που αντικαθιστούν τρώγλες και χαμένα όνειρα, με ανθρώπους, οι οποίοι έμαθαν να υποδύονται και να κλαίνε λυτρωτικά ακόμη κι όταν τους φτιάχνουν τον κήπο που θα μπορούσαν και οι ίδιοι να ξεχορταριάσουν. 

Ένας ψεύτικος κόσμος είναι η τηλεόραση από το πρωί ώς το βράδυ και αλίμονο σε εκείνους που δεν ενημερώνονται με άλλους τρόπους ή δεν κυκλοφορούν να δουν την πραγματική ζωή.

Άλλωστε τα ιδιωτικά ΜΜΕ στην Ελλάδα, είναι αθηνοκεντρικά, όπως άλλωστε ολόκληρη η δομή και η λειτουργία του ελληνικού συστήματος.

Η διαμόρφωση της κοινής γνώμης μέσα από τα ΜΜΕ.

Μια μικρή ομάδα επιχειρηματιών ελέγχει τηλεοπτικά κανάλια, ραδιοφωνικούς σταθμούς και έντυπα, παίζοντας σημαντικό ρόλο στην διαμόρφωση της κοινής γνώμης..

Ή μήπως της πραγματικότητας;

Της αισθητικής;

Της κυρίαρχης ιδεολογίας;

8 άτομα έφτιαξαν περιουσίες από τους κλάδους ναυτιλιακών, τηλεπικοινωνιακών, τραπεζικών και ενεργειακών κυρίως επιχειρήσεων.

Μεταξύ τους έχουν και άλλου είδους σχέσης, ενώ φροντίζουν να “μπλέκουν” τις οικογένειές τους ακόμη και μέσω γάμων συμφερόντων, όπως με πολιτικά πρόσωπα και άλλους επιχειρηματίες.
Στόχος φυσικά να αυξήσουν την σφαίρα επιρροής τους.

Τα ΜΜΕ μόνο ουδέτερα δεν είναι και πρέπει να γνωρίζουμε ποιος τα κατέχει, ώστε να ερμηνεύουμε και από άλλη σκοπιά την κατασκευή των ειδήσεων, αλλά και την δημιουργία μιας κουλτούρας-χυλού.

Έτσι αναλυτικά έχουμε:

ΟΜΙΛΟΣ ΛΑΜΠΡΑΚΗ
Mega Channel
Βημα FM
Εφημερίδα “ΤΟ ΒΗΜΑ”
Εφημερίδα “ΤΑ ΝΕΑ”
NOVA

ΟΜΙΛΟΣ ΜΠΟΜΠΟΛΑ
Mega Channel
Εφημερίδα “ΤΟ ΕΘΝΟΣ”
ΟΜΙΛΟΣ ΤΕΓΟΠΟΥΛΟΥ
Mega Channel
Εφημερίδα “Ελευθεροτυπία”

ΟΜΙΛΟΣ ΒΑΡΔΙΝΟΓΙΑΝΝΗ
Eφημερίδα Espresso
Mega Channel
Star Channel
Athens Radio DeeJay
Rock FM
Soho
Δίεση 101,3

ΟΜΙΛΟΣ ΑΛΑΦΟΥΖΟΥ
Εφημερίδα “Καθημερινή”
ΣΚΑΙ
ΣΚΑΙ 100,3
RED 96.3
Angel Fm
Μελωδία

ΟΜΙΛΟΣ ΚΟΝΤΟΜΗΝΑ
ALPHA
Channel 9
9 Radio
96.5 Παλμός

ΟΜΙΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΥ
ΑΝΤ1
Μακεδονία TV
ΑΝΤ1 Radio
Ρυθμός 94,9
Radio Banana
NOVA

OMIΛΟΣ ΚΟΥΡΗ
MAD
Εφημερίδα “Αυριανή”
ALTER
Kontra Channel
Εφημερίδα “Το Παρόν”
Mad Radio
Love Radio
Orange Radio

Ramnousia

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Μία ἀπάντηση στὸ Η επιθετική αποχαύνωση των ΜΜΕ και σε ποιον αυτά ανήκουν

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Η επιθετική αποχαύνωση των ΜΜΕ και σε ποιον αυτά ανήκουν » Greece on WEB

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.