Προλαβαίνουμε να το… βάλουμε στα πόδια;


ΝΙΚΟΣ ΜΠΕΧΡΑΚΗΣ

Είπα και εγώ να πάω να κουρευτώ μια και το μήκος από τις τρίχες του κεφαλιού μου ξεπέρναγε τα αποδεκτά «θεσμικά» όρια.

Φτάνω λοιπόν στο παλαιότερα λεγόμενο κουρείο (coiffure) και στην κρίσιμη στιγμή δέχομαι το ερώτημα «…με την μηχανή ή με το ψαλίδι;».

Προς στιγμήν αμφιταλαντεύτηκα και ο κουρέας (κομμωτής σήμερα) συνέχισε με το αμίμητο «η τιμή είναι η ίδια και το ΦΠΑ επίσης».

Με αποφασιστικότητα απάντησα «με το ψαλίδι καλλίτερα». Τι το ήθελα και απάντησα ;

Δεν μίλαγα καλλίτερα για τον καιρό πού χάλασε !!!!!!!!!!

Καταπέλτης ……. Χάθηκε η αίσθηση της οικονομίας ….χάθηκε η αίσθηση της λογικής , ή τα παίρνεις όλα ή τι νόημα έχει να ξαναπληρώνεις; Εμένα με συμφέρει να ξανάρθεις και να ξαναπληρώσεις, εσένα όμως; Δεν το βλέπεις; Aσε πού θα πληρώσεις δύο φορές ΦΠΑ !!!!!!

Αισθάνθηκα απειλητικά την γερμανική μπότα πάνω από το κεφάλι μου, την πίεση να με κυριεύει, την απειλή σωστή καταστροφή ενώ κρύος ιδρώτας με έλουσε σε ελάχιστο χρόνο. Παγίδα λοιπόν !!!!!!!

Πριν ακουμπήσει το ψαλίδι επάνω μου πέταξα την πετσέτα, σηκώθηκα από την καρέκλα και κοιτώντας αυστηρά στα μάτια τον αντίπαλο κουρέα – κομμωτή απλά έφυγα.

Μα πού πάτε, μια απλή κουβέντα είπα …

Μερικές φορές είναι τόσο απλά τα πράγματα.

statesmen.gr

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Σχολιάστε

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.