Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ. ΣΚΕΨΕΙΣ.


Δε θέλω να μπω σε λεπτομέρειες για τη συγκεκριμένη υπόθεση, γι’ αυτό επισυνάπτω το σχετικό link : http://www.patris.gr/articles/213425/142201?PHPSESSID=tds6ehcposqb53pqpkt6bbhrf0

Στην αρχή, πριν αποκαλυφθεί η ταυτότητά του, χρησιμοποίησα τις διάφορες πληροφορίες που κυκλοφορούσαν για να υποθέσω ποιός είναι. Μπήκα στο προφίλ του στο facebook, ήξερα ότι θα είναι ανοικτό για το κοινό. Δεν τον έψαξα από περιέργεια, ή για να δω το πρόσωπό του. Είχα συγκεκριμένο σκοπό. Μπήκα στις φωτογραφίες του, και διάβασα ένα-ένα όλα τα σχόλια που του είχαν γράψει οι μαθητές του. Τα παιδιά που προπονούσε και “μυούσε στον ανδρισμό και την απελευθέρωση”. Ήθελα να καταλάβω τι σχέση είχαν μαζί του.
Τ’ αγόρια τον αγαπούσαν πραγματικά. Τον θαύμαζαν απόλυτα. Κάποια σχόλια λίγο περίεργα, κομπλιμέντα για την εξωτερική του εμφάνιση και σεξουαλικά υπονοούμενα γενικής φύσης, όλα πολύ ελαφρά. Ποιός να υποψιαστεί; Ποιός να μπορέσει να προφυλάξει το παιδί του από έναν αόρατο εχθρό; 
Προσπαθώ να κατηγορήσω κάποιον που άφησε αυτή την ιστορία να τραβήξει τόσο. Το ίντερνετ. Αυτό φταίει. Πώς θεωρείται φυσιολογικό, πώς επιτρέπεται να… chatάρουν τα παιδιά με τον 50χρονο προπονητή τους τόσο ελεύθερα; Κι αν όμως δεν ήταν το ίντερνετ; Θα υπήρχαν άλλοι τρόποι..
Οι γονείς. Πού ήταν οι γονείς; Έβλεπαν τόσο στενή επικοινωνία και δεν αντιδρούσαν; Μαθαίνω πως ο συγκεκριμένος τύπος έβγαινε συχνά έξω με τα παιδιά για καφέ και… ποτάκι. Πώς κρίθηκε αυτό το νταραβέρι ως υγιής σχέση προπονητή/δασκάλου με τους μαθητές του; Μόνο οι γονείς θα ξέρουν ν’ απαντήσουν, πως στις μέρες μας τα παιδιά μεγαλώνουν πολύ γρήγορα. Αφύσικα γρήγορα. Και δεν μπορείς να τα κρατήσεις μακριά απ’ τον κόσμο για πολύ. Κι όταν δεν μπορείς, μ’ ευγνωμοσύνη υποδέχεσαι το δάσκαλο που θα εμπνεύσει το παιδί σου, που θα του μεταφέρει τα μηνύματα που δεν ακούει απο σένα, που -γιατί όχι- θα το προστατεύσει.
Δεν ξέρω σε ποιόν να ρίξω την ευθύνη που μικρά κι έφηβα αγόρια έζησαν και ζουν την κόλαση ενός σωματικού και ψυχικού πολέμου του χείριστου είδους. Οι κοινωνιολόγοι σίγουρα θα έχουν μία απάντηση για το πώς η κοινωνία παράγει τέτοιου είδους σκουπίδια. Οι ψυχολόγοι θα μας διαφωτίσουν για το πώς τα βιώματά του τον ώθησαν σ’ αυτή τη διαστροφή. Ίσως να μας προσφέρουν και μια λύση για τα μικρά παιδιά του που μετά τη δημοσιοποίηση δε θα ξανακοιτάξουν κανένα στα μάτια για χρόνια, ίσως και για μια ζωή.
Γνωρίζοντας εκ πείρας οτι ο θαυμασμός και η αγάπη για το Δάσκαλο είναι συναισθήματα απίστευτα ισχυρά που κινητοποιούν και διαμορφώνουν το παιδί, δεν μπορώ παρά να ευχηθώ να βρεθεί γι’ αυτά τ’ αγόρια η έξοδος απ’ αυτό το σκοτάδι που βυθίστηκαν. Τον εν λόγω “κύριο” θα τον αναλάβει η κοινωνία του Ρεθύμνου.

Ερωφίλη

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

11 ἀπαντήσεις στὸ Η ΙΣΤΟΡΙΑ ΠΑΙΔΕΡΑΣΤΙΑΣ ΤΟΥ ΡΕΘΥΜΝΟΥ. ΣΚΕΨΕΙΣ.

  1. Ὁ/ἡ Aννη γράφει:

    Οταν προβαλόταν η ταινία το “ΚΥΜΑ” προέτρεπα πολλούς γονείς να πάρουν τα παιδιά τους και να πάνε να την δούν. Οταν πήγα εγώ να την παρακολουθήσω μέσα στην αίθουσα του κινηματογράφου στο ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ είμασταν 8 άτομα , την ίδια ώρα που οι αίθουσες με άλλου είδους ταινίες είναι κατάμεστες . Ολες αυτές οι καταστάσεις είναι απόρροια του νεοπλουτισμού και εφησυχασμού που επικρατούσε στη σύγχρονη ελληνική οικογένεια. Ιδιαίτερα εδώ στη Κρήτη όπου τα ναρκωτικά [ και ξέρουμε πολύ καλά για τις βιοτεχνίες ή μάλλον βιομηχανίες παραγωγής χασισιού που λειτουργούν σε όλη την Κρήτη και ιδιαίτερα στο Ρέθυμνο] οργιάζουν ,εθελοτυφλώντας , θυσιάζουμε τη νεολαία μας και ιδιαίτερα τα αγόρια μας στα ναρκωτικά και σε κάθε είδους διαστροφή , στο ΒΩΜΟ ΤΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ , [του ΜΑΥΡΟΥ ΧΡΗΜΑΤΟΣ με την ανοχή των πρασίνων ή γαλάζιων ντόπιων και όχι πολιτικών μας], νομίζοντας πάντα ότι το πρόβλημα βρίσκεται στο διπλανό σπίτι και όχι στο δικό μας. Τι προσφέρουμε στα παιδιά μας φίλη Ερωφίλη εμείς εδώ στην Κρήτη; Μπαρ Μπαρ Μπαρ ,ρακί χασίς , κόκα , παιδεραστία , αιμομιξία . Πρωτιές κακές Πρωτιές [σύμφωνα με τις στατιστικές] στο Ηράκλειο [ναρκωτικά, βιασμοί , διαζύγια] κακές πρωτιές μαστίζουν στη σύγχρονη κρητική κοινωνία . Πρωτιές που αναλογικά με τον πληθυσμό πονούν , πονούν πολύ . Ολοένα αυξάνεται ποιοτικά και ποσοτικα το έγκλημα . Τι θα γίνουν λοιπόν αυτά τα παιδιά ; Ας ξυπνήσουν οι γονείς και ας ενδιαφερθούν περισσότερο για τα παιδιά τους γιατί από εκεί ξεκινάει πραγματικά το πρόβλημα , χάσαμε [κυνηγώντας την πολυτέλεια και τη μεγάλη….ζωή] την επαφή με τα παιδιά μας και νομίζουμε ότι προσφέροντάς τους δύο τρία πράγματα και ένα παχυλό χαρτζιλίκι ότι έχουμε εκπληρώσει το χρέος μας απέναντί τους . Δεν νοιαστήκαμε ποτέ για τις ανησυχίες τους , αφού έχουμε ξεχάσει τις δικές μας όταν είμασταν στην ηλικία τους .

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    προς Ερωφιλη
    Ουτε κοινωνιολογους ουτε ψυχολογους.
    Με αυτους,το ανθρωποειδες αυτο θα καταφερει να βγει σε λιγο καιρο με πορισμα τα δηθεν
    τραυματικα παιδικα χρονια του και τα δηθεν βιωματα.
    Και πολυ πιθανον σε λιγο καιρο να ξεκινησει παλι τα ιδια.
    Και σιγουρα με πιο επιφυλακτικο τροπο,οποτε και πιο χυδαιες πραξεις.
    ΛΥΣΗ : θανατος.
    Ο τροπος;;;
    Δε ξερω…ας σκεφτει ο καθενας μια εικονα με το παιδι του να συμμετεχει σε κατι τετοιο.
    Για μενα….Στραγγαλισμος.
    ΤΕΤΟΙΟ ΜΙΣΟΣ.

    προς Αννη(και σε παρακαλω διαβασε προσεκτικα)
    Δεν ειναι μοναχα στην Κρητη κοριτσι μου αυτα που αναφερεις.
    Ειναι σε ολη την Ελλαδα.
    Ειναι σε ολο τον κοσμο.
    Στην Αθηνα δε θα μπορουσε να συμβει???
    Στη Λαρισα???Καβαλα???
    (παραδειγματικα αυτες οι πολεις,και σιγουρα εχει συμβει π.χ. στην Αθηνα)
    Στο Λονδινο???Παρισι???Νεα Υορκη???
    Εκει δε ζει το ανθρωπινο ειδος???
    Εκει δεν εχει τετοια διεστραμμενα μυαλα???
    Συγνωμη κιολας αλλα μηπως εχετε κανα θεμα εκει στην Κρητη με τη ζωη σας???
    Αθρωποι ειστε και σεις οπως και μεις στην υπολοιπη Ελλαδα.
    Σταματηστε να λετε “εμεις στην Κρητη” “εμεις οι Κρητικοι” κτλπ κτλπ.
    Πειτε “εμεις στην Ελλαδα” “εμεις οι Ελληνες”.
    Πειτε για την Κρητη για καποιο τοπικο προιον σαν η για τους τοπικους χορους σας.
    Για την τοπικη ιστορια σας.
    Που ολα αυτα τα εχετε αλλα δυστυχως ακουω κυριως για τα κακως κειμενα τα οποια ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΠΡΕΠΕΙ να σας απασχολουν.
    ΟΧΙ ΣΑΝ ΚΡΗΤΙΚΟΥΣ ΑΛΛΑ ΣΑΝ ΕΛΛΗΝΕΣ και μετα (κατ’ επεκταση) σαν ανθρωπους.
    Ξαναζητω συγνωμη (και το εννοω) αν τα οσα εγραψα σου φανηκαν σαν λεκτικη επιθεση.
    Ελπιζω να καταλαβες το νοημα των οσων ειπα παραπανω.
    Το εγκλημα δεν εχει ταυτοτητα.Ειναι εγκλημα οπως και να το δεις.

    Τωρα.
    Τα οσα εγραψες περι ευθυνης γονεων και περι επαναπαυσης αυτων…
    Εχεις απολυτο δικιο.Αυτο ισως να πηγαζει απο τις οποιες στερησεις ειχε καποτε ο γονεας,οποτε και προσπαθωντας να δωσει στα παιδια του αυτα τα οποια αυτος στερηθηκε,πολλες φορες χανει το νοημα.
    Δηλαδη φτανει σε σημειο να επικεντρωνει στα υλικα αγαθα.

    Φιλικα!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Αγαπητέ Πραξιτέλη,

      πρέπει να καταλάβεις ότι οι Κρητικοί έχουν κάποια κολλήματα τα οποία δεν έχουν οι υπόλοιποι Έλληνες…..

      πχ. Είναι πιο εύκολο να δηλώσουν Κρητικοί παρά Έλληνες….
      Καυχιούνται για πράγματα που οι υπόλοιποι Έλληνες τα θεωρούν γελοία….
      Νομίζουν ότι είναι τόσο σπουδαίοι και πίστεψε με έχουν παραποιήσει τόσο πολύ την ιστορία τους που έχουν πιστέψει το ψέμα τους τόσο έντονα ώστε να μην μπορείς καν να κουβεντιάσεις μαζί τους…..

      Γεγονός είναι όμως ότι όταν φεύγουν από το νησί τους και καταλαβαίνουν το κουτόχορτο που τους τάιζαν τότε αρχίζουν και συνέρχονται…..

      Αυτοί κυρίως που είναι εκεί και μένουν σε χωριά……δεν έχουν τελειώσει το δημοτικό….πηδάνε τις κατσίκες……και λένε τα μισά γράμματα της αλφαβήτας είναι τόσο ψωροπερήφανοι που είναι εμετικοί…..

      Ευτυχώς όμως υπάρχουν και πολλοί από αυτούς που δεν είναι κολλημένοι και δίνουν αξία στην καταγωγή τους επειδή πραγματικά είναι αξιοπρεπείς άνθρωποι……

      Έχει αξία το παρακάτω γεγονός….

      Φίλος Κρητικός…..με καταγωγή από Σφακιά και με ιστορία της οικογένειας του σε Βεντέτα κάποια στιγμή έκανε διδακτορικό με θέμα την βεντέτα στην Κρήτη…..

      Ξέρεις πιο ήταν το αποτέλεσμα;;;

      Δεν υπάρχει ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ νεκρός ΣΕ ΟΛΗ ΤΗΝ ΚΡΗΤΗ που να πυροβολήθηκε από μπροστά…..

      Όλοι τους είναι πυροβολημένοι πισώπλατα. Αυτό δείχνει την παλικαριά τους….

      Και φυσικά μέσω της “βεντέτας” την εποχή του Ελευθέριου Βενιζέλου οι “παλικαράδες” καθάριζαν πισώπλατα τους πολιτικούς τους αντιπάλους…..

      Αυτό ήταν και το αποτέλεσμα της διατριβής….

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Αβερράνδος γράφει:

        Γιάννη, είναι έως και εξοργηστικό (γιατί το έχεις ξαναπεί) να βάζεις τους Κρητικούς σε ένα τσουβάλι!
        Άσε που η διατριβή είναι άτοπη!
        Όταν αποφασίζεις να φας κάποιον δεν σε νοιάζει από που θα του έρθει γιατί έχεις σαλέψει ήδη!
        Ο αντριωμένος είναι και ενάρετος, και ο ενάρετος δεν μπαίνει στη διαδικασία καθόλου.

        Είναι προφανές ότι καποιος Κρητικός σου έχει κάνει ζημιά!

        Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Αβέρρανδε….

      Εγώ τους φέρομαι όπως έχουν μάθει να φέρονται.

      Αυτοί δεν ξεχωρίζουν τον εαυτό τους λέγοντας “Εμείς oι Κρητικοί:::;”

      ¨Οταν το κάνω εγώ και λέω “Εσείς οι Κρητικοί ” γιατί πειράζει τότε;;

      Και το θέμα δεν είναι με τους Κρητικούς. Το θέμα είναι με όσους τσουβαλιάζουν τους εαυτούς τους….τότε να μάθουν να τους τσουβαλιάζουν όλοι…..

      Είδες ποτέ κανένα Κυκλαδίτη να γράφει “Εμείς οι Κυκλαδίτες οι παλικαράδες;;

      Κανένα Ηπερώτη να λέει ” Εμείς οι περήφανοι Ηπειρώτες;;;

      Κανέναν Στερολλαδίτη να λέει ” Εμείς οι λεβέντες Στερεολλαδίτες;;;”

      Μόνο αυτοί λες και έχουν δικαίωμα να το κάνουν αυτό αλλά όταν τους το λέει κάποιος τότε παρεξηγούνται….

      Και το συμπέρασμα σου είναι λάθος…… απλά ο καθένας εδώ γράφει αυτό που νομίζει σωστό…. Έχω πολλούς φίλους Κρητικούς και σε πληροφορώ ότι αυτά που γράφω είναι και η δική τους γνώμη…… Αν εσύ όμως διαφωνείς αυτό αγαπητέ είναι θεμιτό…..

      Αν κάνω όμως λάθος είναι τελείως διαφορετικό θέμα….

      Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

    Χθες διάβασα μια είδηση στο NEWSBEAST……

    http://www.newsbeast.gr/world/arthro/269350/kakopoiisan-sexoualika-vrefos-enos-minos/

    Ζευγάρι στην Αγγλία ασέλγησε σε μωρό ενός μηνός…..

    Από τον βιασμό σπάσανε όλα τα κόκκαλα του βρέφους… έπαθαν ζημιά τα εσωτερικά του όργανα…..και έπαθε και ανακοπή καρδιάς……

    Οι γιατροί το κρατάνε στην ζωή με νύχια και με δόντια καθώς το μωράκι χαροπαλεύει….

    Τι έπαθε το ζευγάρι των εγκληματιών;;;;

    ΑΦΕΘΗΚΕ ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΟΛΟΓΗΘΕΙ!!!!!!!

    ΑΥΤΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΟΥΤΕ ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΣΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗ ΥΠΑΡΞΗ!!!!

    Ο μοναδικός τρόπος απονομής δικαιοσύνης είναι να τους κάνουν ότι έκαναν ΑΛΛΑ 1000 ΦΟΡΕΣ ΧΕΙΡΟΤΕΡΑ!!!!!

    και μετά σκότωμα…..

    όλα τα υπόλοιπα είναι λόγια για μπουρδολόγους και σαχλαμάρες για να γίνεται κουβέντα….

    Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ erwfilh8 γράφει:

    ΠΡΟΣ ΑΝΝΗ:
    “Τι προσφέρουμε στα παιδιά μας φίλη Ερωφίλη εμείς εδώ στην Κρήτη; Μπαρ Μπαρ Μπαρ ,ρακί χασίς , κόκα , παιδεραστία , αιμομιξία .”

    Ως Κρητικιά και περήφανη, έρχομαι στη λυπηρή θέση να συμφωνήσω μαζί σου σε μεγάλο μέρος της απάντησής σου σχετικά με την πολιτιστική και ηθική κατάσταση στην Κρήτη. Δυστυχώς το ποσοστό υπερίσχυσης τέτοιων προτύπων είναι μεγάλο, και μεγαλώνει όσο κινούμαστε προς την ύπαιθρο, γεννώντας την εξής απορία: είναι άραγε τόσο εγγενή χαρακτηριστικά της κρητικής κουλτούρας όλα αυτά, ώστε να τα εντοπίζουμε εντονότερα εκεί όπου η τοπική ιδιοσυγκρασία μένει ανέγγιχτη από εξωτερικά ερεθίσματα, δηλαδή στα χωριά;
    Όλοι μας έχουμε πρόχειρα αρκετά παραδείγματα κρητικής “παλληκαριάς”, και βλέπουμε μπροστά στα μάτια μας τα νεαρά αγόρια κυρίως να μεγαλώνουν ωθούμενα από το σπίτι τους σε συμπεριφορές βίας και ανηθικότητας.

    ΟΜΩΣ! Δε θεωρώ βάσιμο σε καμία περίπτωση να συνδέουμε τόσο στενά το συγκεκριμένο περιστατικό με όλα αυτά που αναφέρεις. Προφανώς αυτή η κοινωνία γέννησε το περιστατικό, όμως οι οικογένειες των θυμάτων δεν ήταν σε καμία περίπτωση (τουλάχιστον όχι στο σύνολό τους) όπως περιγράφεις στην απάντησή σου, κι όπως συμφωνώντας περιέγραψα κι εγώ. Ήταν απλά και οι ίδιοι θύματα ενός φαινομενικά ηθικού και ευυπόληπτου πολίτη, που θεωρούσαν φίλο τους, κι εμπιστεύθηκαν (λανθασμένα προφανώς) τα παιδιά τους να τον συναναστρέφονται. Έτσι θα συμφωνήσω με τον Πραξιτέλη, ότι υπό αυτούς τους όρους, θα μπορούσε να έχει συμβεί οπουδήποτε.

    ΠΡΟΣ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗ:
    Η καταληκτική φράση του κειμένου μου απαντά σ’ αυτό το κομμάτι. Παρόλα αυτά, ο Δάσκαλός μου κάποτε μου ‘χε πει για τη θανατική ποινή, ότι μέσω αυτής το κράτος και η κοινωνία πέφτει στο επίπεδο του δράστη, γίνεται και η ίδια εγκληματίας του χειρίστου είδους. Δε θα ανέπτυσσα πάντως τη θεωρία του (και μου) αυτή μπροστά στους γονείς αυτών των παιδιών…

    ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗ:
    Αγαπητέ κύριε, δεν ξέρω ποιές είναι οι εμπειρίες σας και με τι είδους κρητικούς έχετε προσπαθήσει να συνομιλήσετε, επιχειρηματολογώντας όμως στο μυαλό μου έχω ήδη φτιάξει μια μακρά λίστα με άτομα από άλλες περιοχές της Ελλάδος που έχω γνωρίσει και που κάθε άλλο παρά συνεννοήσιμοι και πολιτισμένοι ήταν. Και για να προλάβω την ένστασή σας περί μεμονωμένων περιπτώσεων έναντι των γενικών πολιτισμικών χαρακτηριστικών που προβάλατε εσείς για τους Κρητικούς, να σας πω οτι στη λίστα μου έχω και τα ανάλογα “γενικά πολιτισμικά χαρακτηριστικά” της εκάστοτε περιοχής. Πιστεύω παρόλα αυτά ότι τέτοιου είδους κρίσεις είναι απλά φτωχές, και δε θα τις υιοθετούσα ποτέ σε μία συζήτηση.
    Εγώ πρώτη μπορώ να επιβεβαιώσω την ύπαρξη τέτοιων ατόμων και συμπεριφορών που περιγράφετε στην Κρήτη, με συγκεκριμένα περιστατικά (σας παραπέμπτω για την άποψή μου και στην αρχή της απάντησης αυτής). Όμως, άλλη ιστορία αυτή, κι άλλο να ισχυρίζεστε ότι οι Κρητικοί στα χωριά πηδάνε τις κατσίκες! Αυτό, λυπάμαι, σας καθιστά περισσότερο αγνώμονα και… κουτοχορτοφάγο από την άγρια φυλή που περιγράφετε ως πληθυσμό της Κρήτης!

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Έζησα πολλά χρόνια στην Κρήτη. Φίλος μου γιατρός στο ΠΕΠΑΓΝΗ μου είχε επιβεβαιώσει ότι η συνηθέστερη ασθένεια των χωρικών της περιοχής είναι αποτέλεσμα της κτηνοβασίας….

      Επίσης αυτά που έγραψα δεν είναι προσωπική επίθεση προς εσένα. Είναι μια κριτική με βάση τις δικές μου εμπειρίες αλλά και της διατριβής που ανέφερα στο παράδειγμα της βεντέτας.

      Έχω φίλους και φίλες από την Κρήτη και μάλιστα προσωπικός φίλος έχασε τον πατέρα του από βεντέτα σε κυνήγι στην Βέροια που είχαν φύγει γιατί δεν ήθελαν να αναμειχθούν….

      Θα σου συνιστούσα να διαβάσεις την Καινή διαθήκη. Πήγαινε στις επιστολές και διάβασε τι γράφει ο Άπόστολος Παύλος για τους Κρητικούς…..

      Και μετά χαρακτήρισε με τον ίδιο χαρακτηρισμό που χρησιμοποίησες για μένα και τον Άγιο Παύλο……

      Η κριτική αγαπητή μου όταν έχει επιχειρήματα τότε βελτιώνει…….αλλά μάλλον αυτό δεν σε αφορά….

      Για να δεις τι αξία δίνεται εσείς οι ίδιοι στο νησί σας δοκίμασε αυτό…..

      Ρώτησε όλους όσους Κρητικούς ξέρεις ποια είναι η πιο ένδοξη στιγμή των Κρητικών στην σύγχρονη Ελληνική Ιστορία…..

      Αν υπάρξει έστω ΕΝΑΣ ο οποίος θα σου απάντησει ότι είναι οτιδήποτε άλλο εκτός από την μάχη της Κρήτης εγώ θα σου ζητήσω δημόσια συγνώμη.

      Μετά διάβασε την γνώμη των αξιωματικών της εποχής για την Μάχη της Κρήτης σε σοβαρά ιστορικά βιβλία..

      Οι Αυστραλοί έφυγαν ντροπιασμένοι γιατί νόμιζαν ότι η Κρήτη δεν θα έπεφτε.
      Και οι Γερμανοί δεν πίστευαν ότι την κατάκτησαν σε 2 μόλις εβδομάδες..

      Τώρα τα περί ενός παππού που σκότωσε με μια τσουγκράνα ένα ήδη νεκρό αλεξιπτωτιστή που του πυροβόλησαν το αλεξίπτωτο και έπεσε από 1000 μέτρα ύψος ας τα λέτε μεταξύ σας να χαίρεστε……

      Στην υπόλοιπη Ελλάδα πάντως οι υπόλοιποι Έλληνες έχουν να είναι περήφανοι για την Γραμμή Μεταξά – Ρούπελ.
      Η ΜΟΝΑΔΙΚΗ ΓΡΑΜΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΠΕΣΕ ΣΕ ΟΛΟ ΤΟΝ Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ ΚΑΙ ΟΙ ΓΕΡΜΑΝΟΙ ΚΑΝΑΝΕ ΑΓΗΜΑ ΣΤΟΥΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΕΣ ΤΟΥΣ!!!!

      ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΕΓΙΝΕ ΑΦΟΥ ΕΠΕΣΕ Η ΚΡΗΤΗ!!!!!

      Μετά – και με όλο τον σεβασμό – θα σου γράψω ποιο είναι πραγματικά στην νεώτερη ιστορία το κομμάτι που αξίζει σεβασμό η Κρήτη αλλά δυστυχώς εσείς οι ίδιοι δεν το γνωρίζετε καν…..

      ¨Οσο για το πόσο άγριοι είστε αυτό φαίνεται από το φαγητό σας το οποίο επειδή το ακριβοπουλάτε στα χαιβάνια τους Γερμανούς τουρίστες ισχύει και για τους υπόλοιπους….

      Ειστε η μοναδική περιοχή που το κατοχικό φαγητό ” κουνέλι , χοχλιούς , σταμναγκάθι , ντάκο” τα τρώτε ακόμα ……και τα προτείνετε και για ¨γκουρμέ…

      Ακόμα και το ξύδι που βάζανε τα κρέατα για να μην χαλάσουν στην κατοχή το έχετε για λεμόνι…..

      Ο καθένας ότι αξίζει παίρνει σε αυτή την ζωή όμως……

      Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    Προς erwfilh8 .
    Λες πως εισαι Κρητικια και περηφανη.
    Οκ δε θα διαφωνισω και μπραβο σου.
    Εγω πρωτα απο ολα ειμαι Ελληνας και ειμαι περηφανος για αυτο.Μετα ολα τα αλλα.
    Αλλα τι να πω παραπερα για μας τους Ελληνες.
    Μια ζωη το ιδιο σαρακι μας τρωει.Διχονια.
    Και τι εννοω:
    Οχι οι Κρητικοι ειναι παλικαρια…οχι οι Μακεδονες.
    Οχι οι Πυργιωτες σκαρτοι…οχι σκαρτοι ειναι οι Νησιωτες γενικα.
    Οχι οι Θρακιωτες ειναι τοπικιστες (φασιστες καποιοι αλλοι λενε) οχι ετσι ειναι οι Αθηναιοι.
    Κοπελα μου καλη ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΕΙΣΑΙ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΟΛΑ!!!
    ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΠΡΩΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΕΙΣΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΓΕΝΟΣ ΤΩΝ ΚΡΗΤΙΚΩΝ!!!

    Σσσσςς…(ψιθυρος)
    “Πιο σιγα να τα λεμε αυτα γιατι θα μας πουν και φασιστες οι παγκοσμιοποιητες”.

    Για τη θεωρια περι θανατικης ποινης:
    “ότι μέσω αυτής το κράτος και η κοινωνία πέφτει στο επίπεδο του δράστη, γίνεται και η ίδια εγκληματίας του χειρίστου είδους.”
    Και πως :
    “Δε θα ανέπτυσσα πάντως τη θεωρία του (και μου) αυτή μπροστά στους γονείς αυτών των παιδιών…”
    Σκεψου το αυτο ξανα (ευχομαι ειλικρινα ποτε να μην εχεις τετοια τυχη σαν μανα)
    οταν θα ειναι το δικο σου παιδι στην θεση ενος απο τα παιδια αυτα.

    Λες επειτα :
    Έτσι θα συμφωνήσω με τον Πραξιτέλη, ότι υπό αυτούς τους όρους, θα μπορούσε να έχει συμβεί οπουδήποτε.
    Eρωτηση:
    Δηλαδη υπο ποιους αλλους ορους δε θα συμφωνουσες μαζι μου;;;Υπο ποιες συνθηκες;;;
    Και οχι απλα μαζι μου (να μη φανει πως το παιρνω και πανω μου δηλαδη γιατι και αυτο ακομα ισως ειπωθει).
    Aν καποιος βιαζε εσενα την ιδια;;;(το απευχομαι για ολους)
    Τι θα σκεφτοσουν τοτε καλη μου κοπελα;;;
    Αν παντως υοθετουσες την αποψη του δασκαλου σου τοτε ο θυτης με κανα καλο δικηγορο θα την γλυτωνε με 10 χρονακια και λογο καλη διαγωγης και αναγκης αποσυμφορησης των φυλακων και και και χιλιες δυο αλλες μαλακιες σε 4-5 χρονακια θα ηταν εξω ετοιμος να συνεχισει το “εργο” του χωρις φοβο.

    Εγω προσωπικα αν παθει καποιος απο το δικο μου περιβαλλον κατι τετοιο…(και ποσο μαλλον αυριο μεθαυριο το παιδι μου)
    Ε τοτε…καλο ειναι οι δηθεν ειρηνιστες και οι περισπουδαστοι με τα πτυχια δασκαλοι υπερμαχοι των ανθρωπινων δικαιωματων να τον κρυψουν οσο πιο καλα μπορουν γιατι με τον Α η Β τροπο θα πεσει στα χερια μου.

    Σχετικα με την καταληκτικη φραση του κειμενου σου….
    Και να μη το βρει απο την τοπικη κοινωνια να εισαι σιγουρη θα το βρει απο τους αλλους τροφιμους και φυλακες σε οποιο καταστημα φυλακων και να ειναι.Τους παιδεραστες ουτε τα πιο μεγαλα κατακαθια της κοινωνιας τους γουσταρουν.
    Θυμασαι την περιπτωση Μανωλη Δουρη;;;;Εποχη ’95-96 αν θυμαμαι σωστα.
    Το βιντεακι απο τα δικαστηρια που τον βαζανε στην κλουβα;;;;Θυμασαι ποσες αρπαξε οταν τον βαλανε μεσα,απο τους αλλους κρατουμενους στην κλουβα;;;
    Αλλα να σου πω τι ισως γινει;
    Ο θυτης θα δηλωσει αθωος.Μετα θα παραδεχτει.
    Μετα θα δηλωσει αθωος και πως του τα φορτωσανε…Θα κλαιει απαρηγορητος και φωναζει την αθωοτητα του.Επειτα θα βρεθει “αυτοκτονημενος” στο κελι του και πως τζαμπα τον χωσανε εκει στην μπουζου και θα γραφει ο ημερησιος τυπος “ΗΤΑΝ ΑΘΩΟΣ ΤΕΛΙΚΑ.Ο ΑΛΗΘΙΝΟΣ ΔΡΑΣΤΗΣ ΔΙΑΦΕΥΓΕΙ ΤΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ”.
    Οπως ακριβως στην περιπτωση Δουρη.
    Και γιατι ολα αυτα κοπελα μου;;;
    ΜΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΘΡΩΠΙΝΑ ΔΙΚΑΙΩΜΑΤΑ ΦΥΣΙΚΑ!!!!!!

    Τελος παντων Ερωφιλη μου…
    Δε περιμενω να συμφωνησεις με τα λεγομενα μου.Εγω τα βλεπω αλλιως,εσυ αλλιως.
    Ας συμφωνησουμε οτι διαφωνουμε.

    Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ erwfilh8 γράφει:

    ΠΡΟΣ ΙΩΑΝΝΗ:
    Όταν μου τυχαίνουν συνομιλητές του είδους σας, λυπάμαι βαθύτατα. Ακριβώς γιατί η κριτική όταν έχει επιχειρήματα βελτιώνει, όταν έχει εμπάθεια απλά φθείρει μία παραγωγική συζήτηση. Προφανώς δεν υπάρχει λόγος να μπω σε διένεξη μαζί σας, δεν είναι ο σκοπός που γράφω αυτός, και -κυρίως- δε θα οδηγούσε πουθενά. (ναι, μπορείτε άνετα να υποθέσετε πως είμαι ανίδεη και στέρεψα από επιχειρήματα. Και πάλι όμως γλυτώνω πολύτιμο χρόνο και φαιά ουσία, οπότε είμαστε και οι δύο κερδισμένοι.)

    ΠΡΟΣ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗ:
    Ὀσον αφορά το ότι είμαι κρητικιά, προφανώς έχει δώσει κάποιο ειδικό βάρος στη λέξη το γενικό κλίμα σχετικά με την ανεξαρτητοποίηση κ.τ.λ. Δεν μπορείτε όμως να μου προσάψετε οποιοδήποτε δείγμα άρνησης της ελληνικής μου ταυτότητας μέσα από τα λεγόμενά μου. Λοιπόν δεν καταλαβαίνω γιατί το οτι ανέφερα οτι είμαι κρητικιά (για την οικονομία της κουβέντας) συνεπάγεται αυτομάτως ότι δε νιώθω Ελληνίδα πρώτα απ’ όλα. Όποτε δηλαδή λέω για κάποιο λόγο πως είμαι κρητικιά, πρέπει να προσθέτω με σθένος τη φράση ” αλλά πρώτα απ όλα ελληνίδα” για να μην παρεξηγούμαι;

    Έπειτα, νομίζω ότι γενικά υπάρχει μία τάση να παρερμηνεύονται αυτά που γράφω και δεν καταλαβαίνω πώς και γιατί. π.χ Αυτό που έγραψα οτι “ δε θα ανέπτυσσα πάντως τη θεωρία του (και μου) αυτή μπροστά στους γονείς αυτών των παιδιών…” σημαίνει το εξής: αυτή η άποψη λειτουργεί για μένα πολύ καλά στη θεωρία, δε θα τολμούσα όμως καν να την επικαλεστώ μπροστά στους γονείς αυτών των παιδιών, ο πόνος και η οργή των οποίων δεν μπορεί (και δεν πρέπει κατά τη γνώμη μου) να οριοθετηθεί υπό τέτοιους όρους. Πιστεύω δηλαδή ότι όλοι αυτοί οι γονείς δικαιούνται να βρεθούν σ’ ένα δωμάτιο μ’ αυτό το κτήνος χωρίς φύλαξη, κι όχι να τους εξηγούν οι αστυνομικοί πως πρέπει να εμπιστευθούν τη δικαιοσύνη. Οπότε συνεχίζω να μην καταλαβαίνω γιατί να γραφτεί αυτό: “Σκεψου το αυτο ξανα (ευχομαι ειλικρινα ποτε να μην εχεις τετοια τυχη σαν μανα)
    οταν θα ειναι το δικο σου παιδι στην θεση ενος απο τα παιδια αυτα.”

    “Έτσι θα συμφωνήσω με τον Πραξιτέλη, ότι υπό αυτούς τους όρους, θα μπορούσε να έχει συμβεί οπουδήποτε. Ερωτηση:
    Δηλαδη υπο ποιους αλλους ορους δε θα συμφωνουσες μαζι μου;;;Υπο ποιες συνθηκες;;;”

    Για να μην τρελαθούμε στις παραπομπές, κοιτάξτε λίγο προσεκτικότερα το κείμενο. Τότε θα δείτε πως σας απαντά από μόνο του χωρίς ν αφήνει περιθώρια παρερμηνείας. Υπό αυτούς τους όρους, ότι δηλαδή η κοινωνία στην οποία γεννήθηκε το περιστατικό και οι γονείς των θυμάτων δε συμπεριλαμβάνονται στην κατηγορία εκείνη των κρητικών που προσφέρουν στα παιδιά τους μόνο μπαρ, χασις και κόκα (λόγια της Άννης), θα μπορούσε να είχε συμβεί οπουδήποτε. Οι όροι λοιπόν υπό τους οποίους δε θα μπορούσε το περιστατικό να έχει συμβεί κάπου αλλού, θα ήταν οι εξής: να ήταν το περιστατικό αυτό απόλυτα προσδιορισμένο από χαρακτηριστικά μιας κλειστής κρητικής κοινωνίας της υπαίθρου, να είχε διαμορφωθεί μέσα σ’ ένα περιβάλλον πολιτισμικό τέτοιο, που να μιλούσαμε για “κρητικό” έγκλημα, όπως είναι π.χ κυρίως η βεντέτα. Ο λόγος που είχα θέσει αυτό το θέμα εξ αρχής ήταν μάλιστα ακριβώς για να συμφωνήσω μαζί σας, και να προτείνω στην Άννη να δει το συμβάν περισσότερο καθολικά ως μία ανθρώπινη τραγωδία κι όχι ως κρητική.

    Οπότε, νομίζω οτι προσπαθήσατε περισσότερο να φέρετε αντίλογο, παρά να καταλάβετε τι πραγματικά θέλω να πω.

    Ευχαριστώ πάντως για τον κόπο και τον προβληματισμό.

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.