Τι ακριβώς σημαίνει ο αποκλεισμός των Ελλήνων μουσουλμάνων από τα ψηφοδέλτια των Ανεξάρτητων Ελλήνων;



Πριν από λίγες ημέρες, το κόμμα – παράταξη πολιτών Ανεξάρτητοι Έλληνες ανακοίνωσε μέσω του εκπροσώπου τύπου του, κ. Τέρενς Κουίκ, την απόφαση του κόμματος να μην συμπεριληφθούν στις επόμενες εκλογές μουσουλμάνοι στις λίστες των υποψηφίων βουλευτών της Θράκης.

Αναρωτιόμαστε, λοιπόν:

Μήπως ο κ. Καμμένος δεν γνωρίζει πως οι μουσουλμάνοι που γεννήθηκαν και κατοικούν στην Ελλάδα είναι Έλληνες; Αν νομίζει κάτι διαφορετικό δεν θα πρέπει να το δηλώσει ευθαρσώς και να αναλάβει την ό,ποια ευθύνη (πολιτική ή άλλη) για την ενίσχυση των πάγια προβαλλόμενων θέσεων της τουρκικής προπαγάνδας;
Μήπως ο κ. Καμμένος δεν γνωρίζει πως η δημιουργία πολιτικών διαχωρισμών με βάση το θρήσκευμα αποτελεί φασίζουσα πρακτική; Γιατί, πώς αλλιώς μπορεί να χαρακτηρισθεί ο παραμερισμός ενός τμήματος του Ελληνικού πληθυσμού, με βάση κριτήρια που συγκαταλέγονται στα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα;
Μήπως ο κ. Καμμένος δεν έχει καμία απολύτως πρόσβαση στον μουσουλμανικό πληθυσμό της χώρας (δεν βρήκε ούτε έναν διαθέσιμο Έλληνα μουσουλμάνο για να τον συμπεριλάβει στις λίστες των υποψηφίων) και προτίμησε να δημιουργήσει ένα πολιτικό πυροτέχνημα αποσκοπώντας στο να κερδίσει τις εντυπώσεις του πατριωτικού χώρου, στον οποίο και προσδοκά για να αποκομίσει τα μέγιστα δυνατά οφέλη;
Μήπως ο κ. Καμμένος διαπίστωσε πως όλοι οι Έλληνες μουσουλμάνοι με τους οποίους ήρθε σε επαφή, είτε δεν δέχτηκαν τις προτάσεις που τους έγιναν επειδή είναι πανικοβλημένοι και φοβούνται τις «δράσεις» (κοινωνικός και οικονομικός αποκλεισμός, θρησκευτική περιθωριοποίηση, στιγματισμός ως εχθρού της «μητέρας πατρίδας», άρνηση ταφής κ.α.) που μπορεί να αντιτείνει το τουρκικό προξενείο απέναντί τους, είτε δεν θεωρούν τους εαυτούς τους Έλληνες και εργάζονται για τα συμφέροντα τρίτων χωρών; Σε μία τέτοια περίπτωση δεν θεωρεί πως πρέπει να καταγγείλει με πλήρη στοιχεία, τόσο στις αρμόδιες υπηρεσίες όσο και δημόσια ενημερώνοντας τον Ελληνικό λαό για την ανθελληνική δράση τουρκοφρόνων Ελλήνων πολιτών, η οποία θέτει σε κίνδυνο την εσωτερική ειρήνη και ασφάλεια της χώρας;

Λυπούμαστε πολύ, αλλά η απόφαση αυτή (όπως δημοσιοποιήθηκε από τον Τέρενς Κουίκ) μόνο ως πολιτικό ολίσθημα μπορεί να χαρακτηρισθεί, αφού έτσι κατορθώνει ο κ. Καμμένος να περιχαρακωθεί ως κόμμα και να δέχεται ως ικανούς συμπορευτές του στην πολιτική, μόνο όσους δεν είναι μουσουλμάνοι!!!

Στην καλύτερη περίπτωση, η συγκεκριμένη ανακοίνωση είναι μία πολιτική γκάφα και μάλιστα ολκής. Γιατί, μόνο ως γκάφα μπορεί να χαρακτηρισθεί απόφαση η οποία φέρεται ρατσιστικά έναντι συγκεκριμένης μερίδας Ελλήνων πολιτών.

Ο κ. Καμμένος, λοιπόν, φαίνεται πως δεν έχει κατανοήσει πως στην Ελλάδα υπάρχουν και Έλληνες οι οποίοι είναι μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα. Και ως εκ τούτου έχουν ένα πλήθος αναφαίρετων πολιτικών δικαιωμάτων, τα οποία οι Ανεξάρτητοι Έλληνες φαίνεται πως δεν αναγνωρίζουν και ως εκ τούτου μπορούμε να υποθέτουμε πως για τον κ. Καμμένο ανεξάρτητοι ή Έλληνες είναι κάποιοι και όχι όλοι οι κάτοικοι αυτής της χώρας.

Δυστυχώς, με την συγκεκριμένη ανακοίνωση αποδείχθηκε πως ελάχιστα γνωρίζει ο κ. Καμμένος για τους Έλληνες μουσουλμάνους, οι οποίοι έγιναν για μία ακόμη φορά θύματα της Ελληνικής πολιτικής, στο όνομα του κομματικού οφέλους. Πριν 50 χρόνια, η πολιτική άνοια κατόρθωσε να στείλει στην αγκαλιά της Άγκυρας ένα πλήθος Ελλήνων μουσουλμάνων, μέσα από απαξιωτικές πολιτικές περιθωριοποίησης. Σήμερα, η ιστορία επαναλαμβάνεται, και ο κ. Καμμένος, προσπαθώντας να ασκήσει προεκλογική κομματική πολιτική, «χτυπάει» όλους εκείνους τους Έλληνες μουσουλμάνους, οι οποίοι αντιστάθηκαν σε πλήθος πιέσεων των τουρκοπρακτόρων και δικαιώνει τα επιχειρήματα της Άγκυρας πως «οι μουσουλμάνοι της Ελλάδας, είναι Τούρκοι»…!

Δυστυχώς, δεν είναι η πρώτη φορά που η άγνοια, η ανικανότητα και η πολιτική σκοπιμότητα κατορθώνουν να αναπτύξουν μείζονος σημασίας αρνητικές πολιτικές «πρωτοβουλίες», δωρίζοντας με αυτόν τον τρόπο στην τουρκική (και όχι μόνο) συνεχώς αναπτυσσόμενη προπαγάνδα ένα πλήθος νέων επιχειρημάτων κατά της Ελλάδας. Ελπίζουμε ο κ. Καμμένος και το επιτελείο του να έχουν αντιληφθεί την πολιτική τους «γκάφα» και να επαναπροσδιορίσουν την θέση των Ανεξάρτητων Ελλήνων σε ζητήματα θρησκευτικών και όχι πολιτικών μειονοτήτων. Ελπίζουμε πως ο κ. Καμμένος δεν κάνει προσθαφαιρέσεις χρησιμοποιώντας τους Έλληνες ως απλούς αριθμούς και ούτε επιχειρεί να κάνει διαιρέσεις τοποθετώντας αυτάρεσκα παρονομαστές που θα του προσφέρουν θετικά αποτελέσματα…

Κι αν ο γράφων θεωρείται –αδίκως- ως υποκειμενικός κριτής, ας διαβάσουμε τι λένε και οι Έλληνες Πομάκοι (μουσουλμάνοι στο θρήσκευμα) για εκείνους που αυτάρεσκα τους τοποθέτησαν στην αγκαλιά του τουρκικού προξενείου, που επιχειρούν να τους δέσουν στο άρμα της Άγκυρας:

Απάντηση σε όλες τις ψευδοπροοδευτικές δυνάμεις της Ελλάδας που προσπαθούν με κάθε τρόπο να στηρίξουν τις θέσεις του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή, ότι δηλαδή οι Πομάκοι είναι Τούρκοι, δίνουν οι ίδιοι οι Πομάκοι της Θράκης.
Με μία δημοσίευση στην ιστοσελίδα Ζαγάλισα οι ηρωικοί Πομάκοι που τα ελληνικά πολιτικά κόμματα κάνουν ότι μπορούν για να τους σπρώξουν στην αγκαλιά της Τουρκίας για μερικά ψηφουλάκια, απαντούν στον γνωστό άθεο, άεθνο, μετααριστερό, ευρωπαϊστή ερευνητή των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και συγγραφέα Δημήτρη Λιθοξόου με μία επιστολή καταπέλτη για την τοποθέτηση του τελευταίου ότι η μειονότητα στην Θράκη είναι τουρκική.

Με σκληρά λόγια που κανένας δεν μπορεί να αμφισβητήσει οι Πομάκοι της Θράκης αποδεικνύουν για μία ακόμα φορά με τα πενιχρά μέσα που διαθέτουν, την αλήθεια που οι επιλεκτικής ευαισθησίας ερευνητές των ανθρωπίνων δικαιωμάτων αρνούνται (?) να δούν.Δηλαδή την ρατσιστική συμπεριφορά του τουρκικού κράτους απέναντι στους Έλληνες Πομάκους τα Θράκης, όπως αυτή η πολιτική εκφράζεται από τους συμπαθούντες των Γκρίζων Λύκων, των ακροδεξιών εθνικιστικών οργανώσεων της Τουρκίας και του τουρκικού προξενείου στην Κομοτηνή.

Όσο και αν ακούγεται παράξενο δυστυχώς στην Ελλάδα η «προοδευτική» διανόηση της χώρας φαίνεται να έχει επιλεκτική ευαισθησία για τα ανθρώπινα δικαιώματα, αγνοώντας την καταπιεστική πολιτική των κυβερνήσεων των γειτονικών χωρών απέναντι στους πολίτες τους και σε ανθρώπους που ανήκουν σε διαφορετικές φυλετικές ομάδες.

Προτιμούν να γίνονται οι υπερασπιστές του τουρκικού παρακράτους και της νεοοθωμανικής επεκτατικής πολιτικής στα Βαλκάνια, ενώ την ίδια στιγμή αγνοούν τα δικαιώματα των Ελλήνων της πΓΔΜ οι οποίοι δεν μπορούν ούτε την γλώσσα τους να μιλήσουν και κάνουν τα στραβά μάτια στην τρομοκρατία που ασκεί το προξενείο στους Πομάκους.
Και όλα αυτά την στιγμή που ο ίδιος ο πρωθυπουργός της Τουρκίας τον περασμένο Νοέμβριο αναγνώρισε την διαφορετικότητα των Πομάκων από τους Τούρκους σε δημόσια ομιλία του στον τόπο καταγωγής του το χωριό Rize του Πόντου.

Πιο συγκεκριμένα στις 7 Νοεμβρίου ο Τούρκος πρωθυπουργός δήλωσε ότι: «Όλες οι εθνικότητες που κατοικούν στην Τουρκία, όπως οι Τούρκοι, οι Κούρδοι, οι Λαζοί, οι Κιρκάσιοι, οι Απχάζιοι, οι Πομάκοι και οι Γεωργιανοί δεν είναι αντιμαχόμενες ομάδες. Όλοι έχουν την αξία τους. Κανείς δεν είναι ανώτερος από τον άλλον».

Και για αυτούς που διαβάζουν τούρκικα
KİMSE KİMSEDEN ÜSTÜN DEĞİL!
«Türk, Kürt, Laz, Çerkez, Abaza, Pomak, Manav, Gürcü etnisitler. Herkes bizim için değerlidir. Kimse kimseden üstün değil»
Başbakan Recep Tayyip Erdogan,
Rize 7.11.2011

Και όμως μετά από αυτή την ομολογία υπάρχουν στην Ελλάδα προοδευτικοί διανοούμενοι άνθρωποι οι οποίοι ακόμα ισχυρίζονται ότι οι Πομάκοι είναι Τούρκοι. Τι άλλο να πούμε για το θέμα αυτό ίσως είναι καλύτερα να αφήσουμε τους Πομάκους να πούνε αυτό που πραγματικά πιστεύουν.

Ακολουθεί η Επιστολή

«Ακούγαμε το όνομα Δημήτρης Λιθοξόου. Μάθαμε ότι είναι υπερασπιστής των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και ότι είχε γράψει για τη «μειονότητα» στη Θράκη και αποφασίσαμε να δούμε το έργο του. Ούτως ή άλλως πέφταμε επάνω του, αφού πολλοί αριστεροί επιστήμονες τον έχουν ως σημείο αναφοράς για τα θέματα που αφορούν στις μειονότητες. Για κάθε αριστερό συγγραφέα που σέβεται τον εαυτό του, είναι το must των βιβλιογραφικών αναφορών! Έτσι, αποφασίσαμε να δούμε τι γράφει για τους Πομάκους, και να κρίνουμε τα γραπτά του και όχι τον ίδιο προσωπικά, αφού ως άνθρωπο δεν τον γνωρίζουμε και φυσικά τον σεβόμαστε.
Ξεκινώντας, βλέπουμε ότι στο βιογραφικό του αυτο-συστήνεται ως Δημήτρης Λιθοξόος ή Λιθοξόου ή Νταμαρτζής ή Ταστσής (!). Ποιος είναι ο κύριος με τα πολλά ονόματα; Σύμφωνα με τον ίδιο δεν έχει σπουδάσει τίποτα, αλλά μπορεί με άνεση να μιλάει ως ιστορικός ή κοινωνιολόγος, για πολλά και διαφορετικά πράγματα και για τις μειονοτικές ομάδες.
Ο Λιθοξόου, λοιπόν, ή Νταμαρτζής, ή Ταστσής «ασχολήθηκε» και με την μουσουλμανική μειονότητα της ελληνικής Θράκης. Ασχολήθηκε, τρόπος του λέγειν βέβαια, γιατί πουθενά δεν γράφει ποια αξιόπιστα στοιχεία ερεύνησε και τι επιστημονικά ή άλλα εργαλεία χρησιμοποίησε ή πόσες φορές έκανε τον κόπο να έρθει στην περιοχή μας. Λεπτομέρειες! Ο Λιθοξόου απεφάνθη: η μειονότητα είναι τουρκική! Όλοι είμαστε Τούρκοι, ακόμα και εμείς στη Ζαγάλισα! Μόνο το κακό αστικό ελληνικό κράτος, σύμφωνα με τον κύριο αυτό, μιλάει για Πομάκους ή Τσιγγάνους.
Πώς, λοιπόν, ο Νταμαρτζής/Λιθοξόου, ο οποίος μάλιστα έφτιαξε και «χάρτη των τουρκικών οικισμών στη Θράκη», ερεύνησε και έβγαλε όλα αυτά τα συμπεράσματα; Ο ίδιος μας το αποκαλύπτει: διάβασε έναν …Τηλεφωνικό Κατάλογο! Ως Πομάκοι, έχουμε μείνει πραγματικά κατάπληκτοι! Διαβάζοντας έναν Τηλεφωνικό Κατάλογο καταλαβαίνεις τα πάντα για τις μειονότητες;
Και για την περίπτωσή μας, με έναν απλό Τηλεφωνικό Κατάλογο του ΟΤΕ (ελληνόφωνο παρακαλώ) αντιλαμβάνεσαι ότι δεν υπάρχουν Πομάκοι και Ρωμά, αλλά μόνο Τούρκοι στη Θράκη; Μα τι μαγικός Τηλεφωνικός Κατάλογος ήταν αυτός; Από πού τον …ψώνισε; Από το τσαντάκι του Σπορτ Μπίλι; Ποια έκδοση ήταν;
Βέβαια, το πράγμα γίνεται …χειρότερο, γιατί ο Λιθοξόου/Νταμαρτζής γράφει ότι από τον Τηλεφωνικό Κατάλογο βρήκε 106.000 μουσουλμανικά ονόματα, τα οποία…επεξεργάστηκε! Τι είδους επεξεργασία έκανε δεν μας είπε. Τα πομακικά ονόματα διάφορων οικισμών που ο ίδιος παραθέτει (για τα συγκεκριμένα χωριά δεν πρόλαβαν οι Τούρκοι να καθιερώσουν τουρκικά ονόματα) ακυρώνουν τους ισχυρισμούς του.
Τόση παρέα με τους σλαβομακεδόνες και δεν έμαθε ακόμη πέντε λέξεις στα σλαβικά; Έτσι, και τα πομάκικα ονόματα π.χ. των χωριών Κρούσα (Αχλαδιά), Μπρατάνκοβα (Γοργόνα), Μπασάϊκοβα (Μάνταινα), Σαρατζίνα (Σαρακηνή) τα γράφει ως ονόματα …τουρκικών οικισμών! Επίσης, είναι χαρακτηριστικό ότι όπου υπάρχει πομακικό και τουρκικό όνομα για κάποιο χωριό, εκείνος παραθέτει το τουρκικό, αποκαλύπτοντας άθελά του και την πηγή πληροφόρησής του για τον πίνακα αυτό.
Προφανώς, η μόνη σχέση του Λιθοξόου/Νταμαρτζή με τη Θράκη (εκτός από τον τηλεφωνικό κατάλογο), είναι αυτή που αναφέρει στο βιογραφικό του: έκανε στα νιάτα του …φαντάρος στον Έβρο!
Προτείνουμε να αφήσει τους Τηλεφωνικούς Καταλόγους και τους Χρυσούς Οδηγούς και να διαβάσει το βιβλίο του Τούρκου αριστερού Μιχρί Μπελί (Καπετάν Κεμάλ) ο οποίος έζησε στα βουνά της Ροδόπης και διέκρινε ότι η μουσουλμανική μειονότητα δεν είναι μία, όπως υποστηρίζουν ο Νταμαρτζής – Λιθοξόου και οι Τούρκοι, αλλά χωρίζεται σε τέσσερα (τουλάχιστον) κομμάτια: Πομάκους, Τσιγγάνους, Αλεβίτες (στο θρήσκευμα) και Τούρκους. Ο πραγματικός δημοκράτης και αριστερός Μιχρί Μπελί έγραψε ότι, άλλο έθνος είναι οι Πομάκοι και άλλο οι Τούρκοι.
Φυσικά, ο Λιθοξόου δεν γράφει ούτε μία λέξη για την πολιτιστική γενοκτονία που υφίστανται οι Πομάκοι από τους Τούρκους. Δεν θα το έγραφε φαίνεται ο …Τηλεφωνικός Κατάλογος του ΟΤΕ!
Ή, μπορούμε να βρούμε και μια άλλη, βαθύτερη, ψυχολογική εξήγηση: διαβάζοντας τα κείμενά του Λιθοξόου διακρίνει κανείς, από την πρώτη κιόλας στιγμή, ένα απύθμενο και πρωτοφανές μίσος για την Ελλάδα. Μίσος αβυσσαλέο, απερίγραπτο, που ξεχειλίζει σε κάθε σειρά στα γραπτά του, τέτοιο που μπορεί να συγκριθεί μόνο με το μίσος που τρέφει ένας ακραίος Τούρκος εθνικιστής εναντίον των Πομάκων. Δυστυχώς, εμείς οι Πομάκοι, επειδή δεν έχουμε ούτε εμφυλιοπολεμικά συμπλέγματα, ούτε μίσος για την Ελλάδα, έτσι δεν είμαστε συμπαθείς στα γραπτά του κυρίου αυτού και στο συνάφι του.
Αντιθέτως, αν βρίζαμε την Ελλάδα, είμαστε σίγουροι ότι θα μας μνημόνευαν η Ελσίνκι Γουότς, ο Νακρατζάς, ο Δημητράς, ο Τσιτσελίκης, ο …Μπαχτσελί των Γκρίζων Λύκων και ποιος ξέρει ποιος άλλος…
Για τον Λιθοξόου θα κλείσουμε με τη λαϊκή σοφία, παραθέτοντας μία παροιμία από τα βουνά της Ροδόπης: «ουτ ενό πένο να μόταστρα, ουτ ενό τζιέιλ νταταγιεστρά». Αν δεν την καταλαβαίνει ο Λιθοξόου είναι γιατί η παροιμία δεν είναι στα τουρκικά, αλλά βγαλμένη από την, άγνωστη σε αυτόν, πομακική γλώσσα!

Ένας Εθνικά Πομάκος

Εφημερίδα “Ζαγάλισα“, τεύχος 59, Φεβρουάριος – Μάρτιος 2012

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

8 ἀπαντήσεις στὸ Τι ακριβώς σημαίνει ο αποκλεισμός των Ελλήνων μουσουλμάνων από τα ψηφοδέλτια των Ανεξάρτητων Ελλήνων;

  1. Ὁ/ἡ Dimitris Stathakis γράφει:

    Για να το αποφασίσει μάλλον αυτοί που τον πλησίασαν θα του ζήτησαν να προσκυνήσει στο Προξενείο όπως κάνουν τα υπόλοιπα λαμόγια για να πάρουν το χρίσμα. αν είναι έτσι καλά έκανε.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Αν ισχύει αυτό Δημήτρη, καθόλου απίθανο, θα έπρεπε να απαντήσει επιλέγοντας αγνούς Έλληνες Πομάκους που αγωνίζονται να διώξουν το προξενείο και δηλώνουν ξεκάθαρα ότι είναι Έλληνες και να δώσει ένα ξεκάθαρο μήνυμα για τις προθέσεις του στην περιοχή! Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί δεν το έκανε. Το θεωρώ τεράστιο σφάλμα, και πολιτικό και επικοινωνιακό κι ελπίζω να το διορθώσουν

      Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ erwfilh8 γράφει:

    Πότε θα καταλάβει επιτέλους ο κόσμος ότι ο Καμμένος είναι ένας βαθιά φασιστικός και διεφθαρμένος εκπρόσωπος της καταρρέουσας μεγαλοαστικής τάξης και τίποτε παραπάνω; Διάβασε κανείς τις θέσεις του κόμματός του…εεε συγγνώμη του κινήματος του, ή αρκούνται όλοι στα tweets και τα status του για να βγάλουν συμπεράσματα; Τέτοιους… εθνοσωτήρες αξίζετε, τέτοιοι σας πλασάρονται! (Με το συμπάθειο για το συντάκτη 🙂 )

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Dimitris Stathakis γράφει:

      Ερωφίλη που κρύβεσαι πίσω από την ανωνυμία είναι εύκολο να κατηγορείς χωρίς να μας πεις εσύ τι πιστεύεις.
      Απ ότι κατάλαβα ΣΥΡΙΖΑΚΙ είσαι, μόνο εσείς αποκαλείτε όλους εμάς που αγαπάμε την πατρίδα μας φασίστες, μάθε λοιπόν πως επειδή δεν αγαπάμε τους Τούρκους και τους Πακιστανούς τα αγαπημένα σας παιδιά δεν είμαστε φασίστες, αν εσείς τους αγαπάτε τόσο πολύ να τους πάρετε στα σπίτια σας, όσο για την Αριστερά είναι μια μορφή φασισμού όσο και να μη σας αρέσει ίσως και η χειρότερη, τις θέσεις των Ανεξάρτητων Ελλήνων τις γράψαμε μόνοι μας όλοι εμείς που τους αποτελούμε και όχι κάποιος Βουλευτής, ενώ του ΚΚΕ αυτό το υπέροχο κόμμα που το μόνο που ξέρει να κάνει είναι να διαφωνεί και να αποχωρεί και να αφήνει ΠΑΣΟΚ και ΝΔ να κυβερνούν τους έγραψαν οι Αριστεροί μπολσεβίκοι φασίστες, αν πάλι είσαι ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ τουμπεκί δε σε παίρνει και δε δικαιούσαι να μιλάς

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ erwfilh8 γράφει:

        Έίναι θλιβερό αγαπητέ μου που έχοντας φτάσει ως εδώ ως λαός και ως κοινωνία συνεχίζουν να υπάρχουν νοοτροπίες σαν τη δική σου, και μάλιστα είναι οι κρατούσες! Λέγομαι Αγγελική Γιαννακάκη του Βασιλείου και της Ειρήνης κατάγομαι από τις Ρούπες και γεννήθηκα στο Ηράκλειο Κρήτης. Θέλεις και ΑΦΜ; Δεν ανήκω σε καμία ΜΑ ΚΑΜΙΑ κομματική γραμμή. Δεν υποστηρίζω κανέναν. Αφουγκράζομαι την κοινωνία κάθε μέρα, ανασαίνω τους φόβους και τις ανάγκες της και αυτή είναι η πολιτική μου γραμμή. Λυπάμαι πάρα πολύ όλους εσάς τους κλεισμένους μέσα στα κομματικά και άλλα κουτάκια, γιατί είστε και θα είστε πάντα τα πιόνια σε μια σκακιέρα ολότελα ξένη. Σχετικά με τους μετανάστες και το φασιστικό κύμα δε θα επιχειρηματολογήσω. Υπάρχουν άνθρωποι που κοιτούν τους άλλους ανθρώπους στις τσέπες, κι άλλοι που τους κοιτούν στα μάτια. Αν και απαντήσεις για όλους εσάς που λογιέσται πατριώτες ξεχνώντας την ιστορία του Έλληνα υπάρχουν πολλές, όπως η παρακάτω:

        https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1097807968958.17009.1339402860&type=3#!/photo.php?fbid=274258709322385&set=a.101226553292269.2275.100002147735266&type=1&theater

        Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ VICTOR γράφει:

    εχουμε σαν δεδομενο οτι υπαρχουν αντιμνημονιακοι δεξιοι….ολοι αυτοι κατι πρεπει να ψηφισουν….σωστα….?η πορεια του καμμενου ομοιαζει η παρουσιαζεται απο αρκετους με την λεγομενη περιπτωση του ραφαελ κορεα του ισημερινου….μια διαφορα ομως καθολικη που αποκρυπτεται ειναι οτι ο πρωτος ειναι δεξιος και ο δευτερος αριστερος…..
    δεν θελω να πω κατι ιδιαιτερο απλα προς σκεψη……

    Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ aristarhos γράφει:

    Ήρεμα ρε παιδιά. Ξαναγυρίζετε σε χαρακτηρισμούς και αυθαίρετες νταμπέλες της δεκαετίας του πενήντα.
    Βρισκόμαστε στο 2012! Είναι ντροπή να ανταλλάσετε τέτοιες προσωπικές ύβρεις. Δηλαδή τι; Πρέπει να φοβάται ο αριστερός ή ο δεξιός ή ο κεντρώος να εκφραστεί. Και γαμώ την δημοκρατία που έχουμε.
    Είμαστε Έλληνες. Δεν κολλάμε σε κομματικά κλισέ. Επιλέγουμε τα καλά οπόθεν προέρχονται. Αδιάφορο από που. Και χτίζουμε μια πατρίδα με ισονομία ανθρώπινη.
    Έχει καλά ο Σύριζα, οι Ανεξάρτητοι και τα άλλα κόμματα. Το να υιοθετείς τα καλά τους δεν είσαι το δακτυλοδεικτούμενο κομματόσκυλο.
    Δίκιο έχει ο Φιλόλογος. Υπάρχουν Πομάκοι που κάνουν έναν αγώνα για την πατρίδα τους την Ελλάδα, πέρα για πέρα Ελληνικό μέσα σε μια σιγκοφωλιά της μουφτίας που δεν φαντάζεστε.
    Βουτάτε την πέννα σας μέσα στο μυαλό σας και μετά ψύχραιμα γράφετε τις απόψεις σας.
    Σεβαστές ΟΛΕΣ. Αποδοχή κατά την κρίση του καθενός.

    Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ Mehmet IMAM γράφει:

    «ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΑΝ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΩΣΑΝ Σ’ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΟΠΟ, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΛΛΗΝΕΣ Ή ΠΟΛΙΤΕΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ?»

    Κυρίες και Κύριοι,

    Είναι γνωστό ότι στη Χώρα μας υπάρχουν και άλλοι άνθρωποι πιά!… Αυτοί οι άνθρωποι, απο ορισμένους σ’ αυτό το τόπο, θεωρούνται ότι δεν είναι του κοινωνικού συνόλου, αλλά ούτε πρέπει να είναι της διοικούσας ομάδας. Ιστορικά αποδεδιγμένο έζησαν και ακόμα συνεχίζουν να ζουν τον κοινωνικό αποκλεισμό μέσα τους, όπως και μέσα στην Ελληνική Κοινωνία. Ώς λαός, ώς έθνος, αλλά και ώς απλούς συνανθρώπους σ’ αυτή την κοινωνία τους αποκαλούμε μειονότητα. Παρόλο που είμαι ένα μέλος και προέρχομαι απο τους «Άλλους» σ’ αυτο το τόπο είμαι εναντίον και αλεργικός σ’ αυτην την λέξη που λέγεται «μειονότητα» και με αποκαλούν μειονότητικός. Η λέξη μειονότητα, απο μόνη της σημαίνει διάκριση για εμένα και είναι μία πινακίδα της υποταγής τάξης, σε μία ελεύθερη κοινωνία.
    Αυτό το ζήτημα – θέμα εξετάζοντας του απο την ημέρα που έχω καταλάβει τον εαυτό μου, την απάντηση σε μια ερώτηση «πως πρέπει να αυτοπροσδιορίζομαι ή να αυτοαποκαλούμαι» πρέπει από την ημερήσια διάταξη μας ως χώρα, ως έθνος και ως Ελληνική Κοινωνία τις τελευταίες δεκαετίες να το κλείσουμε και να το κλείσετε. Με τέτοιους ξεροκέφαλους, τραμπούκους, σοβενιστές, ρατσιστές,….κα. είναι δυνατών να γίνει;;;

    Ας αφήσουμε το εθνικιστικό και τη συναισθηματική του ρητορική κατά ένα μέρος, υπό το φώς των οικουμενικών ανθρώπινων δικαιωμάτων, και τη λογική νοημοσύνη, μια λογική απάντηση στο ερώτημα αυτό μπορεί να είναι:

    Όποιος αισθάνεται «Έλληνας» και ο ίδιος στο μυαλό του σκέφτεται και αισθάνεται σαν Έλληνας και χωρίς καμία αμφιβολία, «είμαι Έλληνας» που δηλώνει, για εμένα είναι Έλληνας. (Είμαι ένας από αυτούς. Επειδή γεννήθηκα στα Πομακοχώρια της Ξανθης και το γένος μου προέρχεται απο τους Πομάκους και τα γονίδια μου ακόμα είναι Πομακικής. Αλλά δεν μπορώ να ισχυριστώ ότι οι πρόγονοι μου ότι ήταν Πομάκοι και Μουσουλμάνοι. Διότι, είναι άγνωστο για σας και γνωστό σε εμάς. Ένας με θεωρεί Έλληνας Πομάκος, άλλος με θεωρεί Τούρκος Πομάκος και ο άλλος Βούλγαρος Πομάκος. Τελικά, όλοι τους αποφασίζουν για εμένα, αλλά χωρίς εμένα. Όμως, εγώ ξέρω ότι δεν είμαι «μπάζομα, μάζομα, πρόσφυγας-μετανάστης και ισόγαμπρος» σ’ αυτο τόπο. Είμαι Πομάκος, είμαι Θρακιώτης, είμαι Ροδοπαίος και πάν απ’ όλα είμαι Έλληνας και Ευροπαίος. Μπορεί να μην είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος, αλλά είμαι Έλληνας στην άνω ταυτότητα μου και πιστεύω στο Ισλάμ. Με λίγα λόγια είμαι υπερήφανος γι’ αυτό που είμαι και δεν δέχομε κανένα «βαφτίση» σ’ αυτο τόπο. Κυρίως, απο τέτοιους ανιστόρητους δήθεν πολιτικούς.

    Μέχρι εδώ καλά είναι, αλλά, ένας που δηλώνει “εγώ δεν αισθάνομαι τον εαυτό μου ως Έλληνας» είμαι «ΡΟΜ», είμαι Τούρκος, είμαι Ηπειρώτης, είμαι Σαρακατσάνος και είμαι Βλάχος που λένε μέλη της Ελληνικής Κοινωνιας τι θα γίνει μ’ αυτους;

    Αυτοί που φέρουν την ταυτότητα της Ελληνικής Δημοκρατίας, καθώς ο ίδιος αισθάνεται ότι είναι Πακιστανός, ή Αιγύπτιος, ….κα. . Επίσης, σε αυτή τη χώρα που έχουν αποκτήσει ακίνητα, έχουν δημιουργήσει την οικογένεια τους, τους φίλους και έχουν μια θέση καριέρας σ’ αυτο τόπο και μιλάνε την Ελληνική Γλώσσα, πώς πρέπει να αυτοχαρακτηρίζουν των εαυτό τους ή πως πρέπει να τους αποκαλούμε; Ο μιστερ «Ντον Κιχωτ» και η παρέα του, μπορεί να μου απαντήσει σ’ αυτό!

    Για τους ανθρώπους αυτούς θα λέμε, είναι πολίτης της Ελλάδας ή με επίθετα και ορισμούς της Ελληνικής προέλευσεις τους, που δεν έχουν καμιά σχέσει με την πραγματικότητα, έτσι δεν είναι; Αλλιώς και διαφορετικά, πρέπει να λέμε και να χαρακτηρίζονται Ελληνας της Ελλάδας, Τούρκος της Ελλάδας, ΡΟΜΑ της Ελλάδας, Πομάκος της Ελλάδας, Βλάχος της Ελλάδας, Πακιστανός της Ελλαδας, …κα. είναι σωστό αυτό ή πρέπει να το πεί; Σ’ αυτό το σημείο υπάρχει διεθνές όρο και χρησημοποιήται, προκειμένου να καθοριστεί η εθνικότητα και ή διεθνής κοινή γλώσσα για να εκφραστει η Πατρίδα του, που είναι στα Αγγλικά. Όλες οι χώρες του κόσμου “Greeks ή Greece” λένε, που σημαίνει Έλληνες υπηκόοι και αντί η λέξη που εκφράζει «Πομάκος της Ελλάδας», ή «Τούρκος της Ελλάδας» ή «Βλάχος της Ελλάδας» ή Πακιστανός της Ελλάδας», ή Ελληνες της Ελλάδας». Σύμφωνα με ορισμένους σ’ αυτο το τόπο, μήπως θα χρειασθεί να το συμπληρώσουνε σε διεθνές επίπεδο; Σύμφωνα με το πατριώτη μας, σε λίγο καιρό ίσως το κατορφώσουμε και αυτο, διότι είμασται πρωτοπόροι σε όλα!!!

    Σε ένα απο τα ταξίδια μου στο εξωτερικό που εχω κάνει, λόγο τις εργασίες μου, μου έτυχε ένα περαστατικό στο Αεροδρόμιο του Λονδίνου. Η ταυτότητα μου ήταν ληγμένη, δηλαδή είχε περάσει την δεκαπενταετία και δίπλα σ’ αυτό την είχε πλύνει η γυναίκα μου, που δεν φαινόντουσαν καθαρά τα γράμματα. Ως συνέπρια μου συστάθηκε να περιμένω στην άκρη μέχρι να διαπιστωθούν τα στοιχεία μου. Αφού περίμενα αρκετή ώρα, τα έβαλα με τους υπάλληλους του Αεροδρομείου και αμέσως μετά ήρθε ο μεγάλος υπεύθυνος, προκειμένου να βάλει την τάξη. Όμως, μ’ αυτή την ταυτότητα είχα γυρίσει όλοι την Ευρώπη και πουθενά δεν υπήρχε πρόβλημα. Γιατί στην Αγγλία προέκυψε αυτό; Διότι, με πέρασαν για λαθρομετανάστη και θεώρησαν το Α.Δ.Τ. πλαστό. Τελικά, εκεί που περίμενα ήρθε μια κυρία καλοντυμένη και άρχισε να μου μιλάει στα Τουρκικά. Αφού την άκουσα και κατάλαβα ότι οι Άγγλοι με είχαν περάσει για Τούρκο μετανάστη, την ευχαρίστησα για το ενδιαφέρον της, αλλά την εξαπόστειλα κιμπαρικά. Διότι, η Τουρκική διπλοματική αντιπροσωπία καλά έκανε την δουλειά της, αλλά η δική μας δεν κουνήθηκε.

    Τι σημαίνει αυτό; Όποιος Ελληνας φέρει Μουσουλμανικό όνομα, εκπροσωπείται απο την Τουρκία στην Ευρωπαίκή οικογένια. Αφού κάλεσα την διπλωματική μας αντιπροσωπεία και απο τους εργαζόμενους πού άκουσε ένας να βρίζω στα Ελληνικά, με πλησίασε και με ρώτησε στα Ελληνοκυπριακά. Ποιό είναι το πρόβλημα; Αφού με άκουσε, με πήρε μαζί του και πήγαμαι στον υπεύθυνο που είχε έρθει αρχικά.
    Επειδή το πρόβλημα ξεκίνησε απο αυτόν το υπεύθυνο, τουλάχιστον ετσι το είχα αντιληφθεί, γι’ αυτό του απάντησα με την δικιά τους ιστορία, φυσικά σ’ αυτό βοήθησε και ο Κύπριος υπάλληλος τους. Διότι δεν είχα την γνώση και δεν γνώριζα την Αγγλική γλώσσα για να του τα πω απευθείας. Αλλά η γνώση, ειναι γνώση και όταν γνωρίζεις πάντα υπάρχει τρόπος ή θα βρεθεί.

    Η Αγγλία μετά απο μία εργασία που έκανε και είναι πολύ σοφή, είχε δώσει την λύσει στο εθνικό και μειονοτικό ζήτημα στο Ηνωμένο Βασίλειο της. Γνωρίζοντας τις λεπτομέριες αυτές, του εξήγησα, ότι είναι γνωστό στην Χώρα σας, δηλαδή στο λεγόμενο «Ηνωμένο Βασίλειο» σας ζούνε εκτός τους Άγγλους, οι Σκοτζέζοι, οι Ουαλοι, οι Γάλλοι και οι Ιρλανδοι, η οποία είναι συνδεδεμένη με την Αγγλική ταυτότητα. Όλες οι εθνότητες κουβαλούν το ίδιο διαβατήριο και την ταυτότητα όλων των κορυφαίων είναι η βρετανική “British” του ανέφερα. Το πιστοποιητικό γέννησης τους σε κανέναν από τους Άγγλους υπήκοους, Σκοτσέζους ή Ουαλίας δεν αναφέρει την εθνικη τους προέλευση, αλλά ούτε συνεχίζεται να εφαρμόζεται κάτι τέτοιο. Με λίγα λόγια δεν είναι απαραίτητο για την Χώρα σας. Παρόλο αυτό ο καθένας στην Χώρα σας μπορεί προφορικά να εκδηλωθεί, όπως (εγω είμαι Άγγλος, εγώ είμαι Σκοτζέζος, εγώ είμαι Ιρλανδός,…κα.) και όπως θέλει. Φυσικά, σ’ αυτό εκφράζει την κάτω ταυτότητα του ή την εθνική του προέλευση. Επίσης, όπως και οι μετανάστες που ζούνε στα τέσσερα βασίλεια στο Η.Β. είναι το ίδιο με το βρετανικό λαό. Όποιος Ινδός, Ελληνας,… έχει πάρει την ταυτότητα ή το διαβατήριο μπορεί άνετα να δηλώσει Ινδός, Ελληνας του Η.Β. κλπ. και επίσημα μάλιστα.

    Όμως, οταν είσαι απο την Ελλάδα και έχεις όνομα Μουσουλμανικό, πρέπει σον και καλά να είσαι “Τούρκος” και γι’ αυτό ο κος αντι να καλέσει την Ελληνική Προξενική Αρχή, κάλεσαι την Τουρκική. Αυτό μας δείχνει πάρα πολλά και πως λειτουργούν σε βάρους μας. Οι Ανεξάρτητοι Έλληνες μόνο ανεξάρτητοι δεν είναι και ίσως χρειάζονται την «δόση» τους!!!

    Τώρα σκέφτομαι και αναρωτιέμαι εάν εφαρμοζότανε αυτό το σύστημα των Άγγλων στην Ελλάδα είναι μία πρακτική λύση; Ναι και γιατί όχι!… Γιατί η Χώρα μας προέρχεται απο μια μεγαλύτερη αυτοκρατορία, δηλαδή του Μεγάλου Αλεξάνδρου και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία. Στη Βρετανική Αυτοκρατορία που ζούσαν και τώρα στο Η.Β., όπως έχει δώσει λύσει με την κάτω ταυτότητα της πατρίδας της χώρας της, μας υποδιγνύει ένα πρακτικό παράδειγμα για το πώς θα μπορούσε να υπάρχει και να έχει κρατήσει μια ομπρέλα. Σ’ αυτό μην ξεχνάμε την πολυ-πολιτισμηκότητα των Η.Π.Α. και είναι ένα άλλο παράδειγμα.

    Αυτοί που ίδρυσαν την Δημοκρατία μας, μάταια δεν δώσανε το όνομα της Ελληνικής Δημοκρατίας. Άσχετα, εάν εκ το υστέρων καπελώθηκε το έργο τους ως συνήθους απο ορισμένους κύκλους, αλλά η Ελληνική Δημοκρατία εάν δεν υπήρχαν ορισμένα άρθρα στο συνταγμά μας που να φάσκουν και να αντιφάσκουν θα ήταν τέλεια. Αναρωτιέμαι γιατί να υπάρχει αυτή η διατύπωση στο συνταγμά μας; Λόγω αυτής της έκφρασης, σε μερικά άρθρα του σύνταγμα μας, χωρίς να λάβη κανείς ολόκληρη την κάτω ταυτότητα των Ελληνων πολιτών κάτω απο μία ομπρέλα, δημιουργούν της ενστάσεις ορισμένων πολιτών για ένα επίθετο. Είμαι σίγουρος ότι αυτό εχει μεριμνηθει και συζητηθει με τους τότες σύμβουλους, ευεργέτες κατά την ίδρυσει της Ελληνικής Δημοκρατίας. Όμως, δημιουργώντας μια νέα κατάσταση ή ένα κράτος πάντοτε αποφεύγουμε της δηλώσεις, που εισάγουν της διακρίσεις. Εδώ δεν βλέπουμε να έχει γίνει με το Ελληνικό μας σύνταγμα. Ας πούμε ότι τότες ήταν διαφορετικές συνθήκες, αλλά σήμερα,… Γιατί; Τότες, είμαι σίγουρος ότι ήθελαν να προωθήσουν την συλλογικότητα της χώρας, αλλά οι συνθήκες εχουν αλλάξει πιά! Είτε το θέλουμε, είτε όχι είναι γεγονός πιά!

    Η εποχή είναι εδώ και τώρα που λέμε. Η αποφάσεις εαν είχαν παρθεί μέσα στην λογική περίοδο, ως χώρα δεν θα ξοδευαμε δισεκατομύρια για στρατιωτηκές δαπάνες. Το μαχαίρι έχει φτάσει στο κόκκαλο. Σκεφτείτε! Χιλιάδες νέες αιτήσεις που δεχόμασται για πολιτογράφηση και μέχρι τώρα δεχόμαστε μόνο του ομοεθνής και πολύ λίγο τους αλλογενεις. Αύριο αυτοί οι αλλογενοι δεν θα έχουν το πρόβλημα; Σ’ αυτό το σημείο θα έχουμε υλική ζημειά και ηθικής πληγή, που ίσως ποτέ δεν θα έχουμε την ευκαιρία να αποκατασταθεί! Μέχρι αυτή τη στιγμή η λύσει είναι στα χέρια μας και αυτό το ζήτημα της ταυτότητας πρέπει να λυθεί εκμέρους μας. Διότι, γινόμαστε πεδίο ξένων και εσωτερικών παρεμβάσεων. Επειδή το θέμα αυτό ειναι η Ελλάδα μας και δεν πρέπει να το αμελήσουμε ως χώρα. Μ’ αυτούς τους ξεροκέφαλους τι μπορεί να κάνεις;

    Εδώ είναι που κάνω τη δική μου συμβολή για να ξεκινήσουμε:

    Εγώ δεν θέλω να είμαι ένας Μουσουλμάνος εξαρτώμενος απο την Τουρκία, την Βουλγαρία και απο την Σ.Αραβία, αλλά είμαι Έλληνας και αλλόθρησκος. Γι’ αυτο το τόπο μας, μαζί δεν πολεμήσαμε του Ιταλούς, τους Βουλγάρους και τους Γερμανούς. Μη μου πήτε ότι η Θράκη δεν εντάχθηκε στην Ελληνική επικράτεια μετά την θέληση μας και χωρίς να πέσει καμία τουφεκιά; Μη μου πήτε οτι εδώ και ένα αιώνα έχεται πρόβλημα μαζί μου στην Θράκη; Μην ξεχνάται οτι μοιραζόμαστε την ιδια ιστορια και την ιδια τύχει της ίδιας χώρας ως άνθρωποι του ιδίου έθνους! Αυτά τα αμφισβητουν οι κύριοι!!!

    Για να λυθεί ριζικά αυτό το πρόβλημα μας, πρέπει να το αποφασήσει οι πολιτικές ηγεσίες της Χώρας και αυτοί που μας κυβερνάνε. Πρέπει να το αντιμετωπίσουμε ως λαός και η σύγκρουση με τον εαυτό μας πρέπει να γίνει. Θέλει τόλμη και βήματα ορθά σ’ αυτήν την επιχείρηση. Μετά το φάρος και την τόλμη να δείτε πόσο εύκολο ειναι;

    Σε πολλές ιστοσελίδες συναντάμε σ’ αυτό τόπο μας, που μας προσβάλλει ως Ελληνες πολίτες ή ως «Αλλοι Ελληνες» απο ορισμένους ξεροκέφαλους και πατριδοκάπηλους. Σε μία δημοκρατική χώρα με συνθήματα, με γροθιές θέλουν να δώσουν λύσεις. Αυτά είναι ανεπίτρεπτα για μια δημοκρατική και σύγχρονη κοινωνία.

    Οι άνθρωποι αυτοί αντί να σπέρνουν θύελλες σ΄αυτο το τόπο μας, μπορούσαν να είναι μαζί για μια καλύτερη Ελλάδα, για ένα καλύτερο μέλλον σ’ αυτό το τόπο μας. Παρόλο που μιλάνε γι’ αυτά, στις πράξεις τους είναι απών! Το ίδιο ισχύει και γι’ αυτούς που τους συμπληρώνουν και περιβάλλουν. Αντί να ασχολούνται με εμάς τους Μουσουλμάνους σ’ αυτό τό τόπο μας, πως θα μας κρατήσουν στην γκετοποιησει, στην περιθεριοποιηση, ας μας βοηθήσουν να κτίσουμε ένα καλύτερο μέλλον στα παιδιά μας και εάν αυτό δεν γίνεται, τουλάχιστον την σκιά τους δεν θέλουμε ώς Μουσουλμάνοι της Ελλάδας.
    Όπως φαίνεται, το κόμμα του κ. Καμμένου είναι κομμένο από τώρα, διότι οι Μουσουλμάνοι της Ελλάδας πήραν το μηνυμα απο την πρώτη ημέρα που αναγγέλθηκε και έγινε η ανακήρυξη του, μέσα από ένα σύστημα ηλεκτρονικό, λες και είμαστε ρομπότ οι άνθρωποι. Αυτή η διαδικασία δεν σημαίνει ότι ιδρύθηκε για εμάς και πολλούς άλλους. Αφού, αυτό που έκανε όλοι μας μπορούμε να το κάνουμε και δεν είναι τίποτε το ιδιαίτερα σοβαρό. Τα κόμματα ιδρύονται στους δρόμους, στις πλατείες και με αγώνα.

    Ήξερα και το γνωρίζαμε εξαρχής ότι δεν είναι υπό φυσιολογικές συνθήκες και ότι δεν θα είναι δημοκρατικό και για όλους τους Έλληνες. Γι’ αυτό δημοσίευσα το άρθρο Διότι, ο μέχρι χθές πρόεδρός του στη Ν.Δ., όταν είχε την Πολιτική Άνοιξη, εμάς δεν μας ήθελε, γιατί ήμασταν Μουσουλμάνοι. Με το αποτέλεσμα γνωστό. Το ίδιο, περιμένουμε να πάθει και ο «Ντον Κιχώτ» των Α.Ε.Π. και ας το δείχνουν ότι έχει μεγάλα ποσοστά για την ώρα, αλλά δεν έχει πρόγραμμα για το μέλλων της χώρας. Που αυτό σημαίνει, κάθε σκεφτόμενος Έλληνας πολίτης θα το σκεφτεί έστω και την τελευταία στιγμή.

    Ώστε, για εμένα, αυτός ή αυτοί που δεν δέχονται εμάς ότι είμασται παρόν και γεγονός, είναι σαν να αγνοούν την Ελληνικότητα όχι την δική μου, αλλά της Ελληνικής Θράκης. Αυτοι είναι Ελληνες και Πατριώτες; Σκεφτείτετο!!!

    Στα Πομακοχώρια λέμε: «Τογιε Μπόρα ι σχα ζεμενέ», δηλαδή είναι μια «μπόρα βροχής» και θα περάσει! Όμως, εμείς υπάρχουμε και θα συνεχήσουμε να είμασται παρών Κύριοι. Ώστε, για τον «Ντον Κιχώτ» άτομα δεν υπάρχουν στην μειονότητα, που να τον θέλουν, αλλά ψήφους θα πάρει απο τους Μουσουλμάνους και χωρίς να έχει υποψήφιο απο τους Μουσουλμάνους, είναι το μόνο σίγουρο. Διότι, το σύστημα θα του τα δώσει … . Εκτός, εάν είναι καμένο χαρτί, τότε όλα αλλάζουν!!!

    Αθήνα, 15.04.2012

    Μεχμέτ ΙΜΑΜ,

    Πρόεδρος του Πανελληνίου Συνδέσμου Συμπαραστάσεως των Μουσουλμανων στην Ελλάδα, «Η Φιλότητα»
    m.imam61@yahoo.gr

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.