Το Δόγμα του Σοκ
Για να καταλάβουμε τα "παράλογα" που ζούμεi-Εκπαίδευση
ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ
- 9.722.399
Debtocracy/Χρεοκρατία όλο το ντοκυμαντερ
Catastroika
ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΜΑΓΙΚΗ…
Στηρίξτε το αἰέν ἀριστεύειν
Δωρεάν σπόροι ελληνικών ποικιλιών
Ψάξτε θέματα στο αἰέν ἀριστεύειν
Συνεργάτες
Μεταλειτουργίες
Κορυφαῖα ἄρθρα
- Κοράνι: οι 150 (πιο) “θανάσιμες” σελίδες! Μετά απ’ αυτό μην πεις ότι δεν ήξερες…
- Βελτιώσεις σε σταθερό δράπανο
- Δείτε την λίστα με τα κομμωτήρια όπου μπορείτε να δωρίσετε μαλλιά για παιδιά με καρκίνο.
- ΜΙΑ «ΑΝΘΡΏΠΙΝΗ» ΜΕΘΟΔΟΣ!
- Η άδηλος αναπνοή και η σημασία της.
- Μασάει η αίγα αυγοτάραχον;
- Αλεξέι Γιαγκούντιν: Όταν το συναίσθημα γίνεται έκφραση!
- Λυσίας :Υπέρ αδυνάτου.
- Ίον το εύοσμον (Viola Odorata) – Το σύμβολο της αγάπης και της αθωότητας: Θεραπευτικές Ιδιότητες
- ΚΡΑΣΟΥΛΑ – Το φυτό που φέρνει χρήμα στα πόδια σου
Το χαμένο Video-ΝΤΟΚΟΥΜΕΝΤΟ από την καταστροφή της Σμύρνης!
ΓΚΡΕΜΙΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΜΥΘΟ ΤΗΣ ΧΡΥΣΗΣ ΑΥΓΗΣ
«Μπορείς να κλέψεις ένα άγαλμα, αλλά όχι την καταγωγή μου»
Τη χούντα δεν την υπακούς… Την ανατρέπεις!
Δεν είμαι το πρόβατό σας… Είμαι ο εχθρός σας
Μας έβαλε τα γυαλιά η Σουηδέζα
Τα γεγονότα που οδήγησαν στην εσχάτη προδοσία…
S.O.S. -Το δημογραφικό ζήτημα
Άρθρο Βόμβα: Ποιος είναι ο “ Γιώργος” Α. Παπανδρέου;
Παγκοσμιοποίηση – Η Νέα Τάξη Πραγμάτων
ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΟ ΧΡΕΟΣ!
Debtocracy/Χρεοκρατία όλο το ντοκυμαντερ
Η ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΤΗΣ ΑΚΑΔΗΜΙΑΣ ΑΘΗΝΩΝ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΩΝ GREEKLISH
Γιατί τα μέτρα ΓΑΠ το 2010 είναι ίδια με τα μέτρα Πινοσέτ το 1973;
Τί έλεγε ο Θουκυδίδης για περιόδους κρίσης όπως η σημερινή
ακολουθήστε το αἰέν ἀριστεύειν στο twitter
Ἐνημερώσεις Twitter
- Βελτιώσεις σε σταθερό δράπανο youtube.com/watch?v=qmpWB1… filologos10.wordpress.com/2023/04/01/%ce… 23 hours ago
Τό banner του αἰέν ἀριστεύειν
Βάλτε το αἰέν ἀριστεύειν στο Blog σας
- αφορά τα άρθρα του ιστολογίου που ανήκουν στους συγγραφείς του αἰέν ἀριστεύειν και όχι φυσικά στις αναδημοσιεύσεις
Συγγραφεῖς
-
3lol
-
aaatosmihalis
-
Αυτό και το Άλλο
-
akiser1969
-
anarmodios
-
anteriotisedu
-
antinemecis
-
aristarhos
-
arxisintaktis
-
Bank Wars
-
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΚΟΓΙΑΝΝΗΣ
-
MySatelite
-
EFENPRESS-NEWS ONLINE
-
endelehiablogspot
-
exomatiakaivlepo
-
filiavagiaka
-
filologos10
-
filvagiakayahoogr
-
isaak56
-
kalikantzaros
-
kokisat
-
kynorodi
-
Vag
-
nadichris
-
netakias.com
-
netherite
-
papailias
-
Γιάννης Πρεβενιός
-
saktsak
-
sanejoker
-
scorpios814
-
seekandfound
-
S
-
Αβερράνδος
-
tgoulas
-
thivapost
-
UDemand
-
vangelisk68
-
xristosladas
-
Πρόσφατα Σχόλια
Έλληνες, ο αυτοκατασ… στὸ Έλληνες, ο αυτοκαταστροφικός λ… aaatosmihalis στὸ Ο πανέμορφος πολιτισμός Hera M στὸ Ο πανέμορφος πολιτισμός Hera M στὸ Ο πανέμορφος πολιτισμός Hera M στὸ Πολυπολιτισμική εξυπηρέτηση Hera M στὸ Το ζωικό βασίλειο των ανθ… aaatosmihalis στὸ Το ζωικό βασίλειο των ανθ… Hera M στὸ Το ζωικό βασίλειο των ανθ… Hera M στὸ Η φυλακή του ελέφαντα [συ… aaatosmihalis στὸ Η φυλακή του ελέφαντα [συ… Hera M στὸ Η φυλακή του ελέφαντα [συ… Hera M στὸ Γνωμικά [ο φόβος της κολά… Hera M στὸ Η σιωπηλή σφαγή του ηλεκτρομαγ… Hera M στὸ Η σιωπηλή σφαγή του ηλεκτρομαγ… Hera M στὸ Η σιωπηλή σφαγή του ηλεκτρομαγ… Ἀρχεῖα
Πρόσφατα Άρθρα
Επικοινωνία – Αποστολή Άρθρων
Το αἰέν ἀριστεύειν είναι ανοιχτό σε όλους. Επικοινωνήστε μαζί μας για να δημοσιεύσουμε τα άρθρα σας συμπληρώνοντας την παρακάτω φόρμα επικοινωνίας-
Join 12.557 other subscribers
-
Η Λογοτεχνική μας γωνιά
της Ρένας Ραψομανίκη
Το ερώτημα μού έχει τεθεί κάμποσες φορές από τότε που άρχισα να δημοσιεύω το μυθιστόρημα. Ιδού, λοιπόν, κάποιες επί πλέον πληροφορίες:
Η Λατινική λέξη fuga σημαίνει φυγή και κατ’ επέκταση κυνηγητό. Ως μουσικός όρος χρησιμοποιείται για να χαρακτηρίσει ένα πολυφωνικό έργο στο οποίο όλες οι φωνές τραγουδούν την ίδια μελωδία αρχίζουν όμως ή μία μετά την άλλη με διαφορά φάσης κάποιων μέτρων.
Όλα τα τεχνικά και μορφολογικά χαρακτηριστικά της φούγκας υπηρετούν ένα πολύ συγκεκριμένο σκοπό: να παρουσιαστεί αρχικά μια συμπυκνωμένη μουσική ιδέα (το θέμα), που στη συνέχεια υφίσταται επεξεργασία, απλώνεται και ανελίσσεται καθώς η πλοκή της φούγκας ρέει ασταμάτητα. Αυτή η αδιάκοπη ροή φτάνει κάποια στιγμή σε μια κορύφωση και εδώ κοπάζει προσωρινά η κινητικότητα της φούγκας. Αμέσως μετά μια γρήγορη αποκλιμάκωση επαναφέρει προς το τέλος τη βασική μουσική ιδέα στην αρχική της μορφή, στο σημείο απ’ όπου ξεκίνησε.
Η πολυφωνική αντιστικτική μουσική εμφανίστηκε ήδη από την Αναγέννηση, αλλά εκείνος που έφτασε την τέχνη της φούγκας στο απόγειο ήταν ο Ιωάννης Σεβαστιανός Μπάχ οι φούγκες του οποίου είναι φιλί για το αυτί.
Το μυθιστόρημά μου φιλοδοξεί να δομηθεί σαν μια δίφωνη φούγκα. Αποτελείται λοιπόν από δίδυμα κεφάλαια. Στο πρώτο είδαμε ήδη την οπτική της Αίγλης. Μια οπτική επίπεδη, αναμενόμενη, χωρίς εκπλήξεις, συμβατική. Σ’ αυτή την οπτική αναγνωρίσαμε, άλλος περισσότερο άλλος λιγότερο, τον εαυτό μας. Γιατί η Αίγλη είναι εσείς κι εγώ.
Ο Μιχαλιός, που θα κάνει τη δεύτερη φωνή και θα μπει με διαφορά φάσης ενός κεφαλαίου, θα παρουσιάσει τα γεγονότα της ίδιας εποχής με την δική του οπτική. Ο Μιχαλιός είναι άλλου είδους ταραχή. Δεν μπαίνει σε καλούπι, δεν χωράει στο σύστημα, είναι αντισυμβατικός και ασυμβίβαστος. Δύσκολα θα αναγνωρίσουμε τον εαυτό μας στην οπτική του Μιχαλιού.
Βέβαια ο έρωτας, χωρίς να λογαριάζει ισότητες ή ανισότητες, συμμετρίες ή ασυμμετρίες, συμβατότητες ή ασυμβατότητες, φυτρώνει εκεί που δεν τον σπέρνουν. Μα, με δεδομένες τις αντιδιαμετρικές οπτικές, το πράγμα γίνεται πολύπλοκο.
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.