Εμπορικός κόσμος: «Μέχρι τέλους η μάχη για τις Κυριακές»


Η πρόταση της ΕΣΕΕ είναι δύο Κυριακές το μήνα Δεκέμβριο, προ των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και δύο Κυριακές, μία πριν το Πάσχα και μία με απόφαση του Τοπικού Εμπορικού Συλλόγου.

«H μάχη για τις Κυριακές θα δοθεί μέχρι τέλους», δήλωσε από το βήμα της ετήσιας τακτικής γενικής συνέλευσης της Εθνικής Συνομοσπονδίας Ελληνικού Εμπορίου ο πρόεδρός της κ. Β. Κορκίδης.

Όπως είπε ο κ. Κορκίδης η πρόταση της ΕΣΕΕ για τη λειτουργία των εμπορικών καταστημάτων είναι δύο Κυριακές το μήνα Δεκέμβριο, προ των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς και δύο Κυριακές, μία πριν το Πάσχα και μία με απόφαση του Τοπικού Εμπορικού Συλλόγου. Ορισμένοι εμπορικοί σύλλογοι έχουν προτείνει τρεις Κυριακές κατά την εορταστική περίοδο Χριστουγέννων-Πρωτοχρονιάς και τρεις με απόφαση των Τοπικών Εμπορικών Συλλόγων.

Ως προς τις εκπτώσεις/προσφορές η ΕΣΕΕ ζητάει την αναστολή του θεσμικού πλαισίου της διενέργειας διαρκών προσφορών και τον σαφή ορισμό των περιόδων εκπτώσεων και προσφορών. Θεσμοθέτηση δύο ενδιάμεσων εκπτωτικών περιόδων (Mid Season Sales), το πρώτο δεκαήμερο του Μαΐου και το πρώτο δεκαήμερο του Νοεμβρίου. Για τη διενέργεια των προσφορών από τα εμπορικά καταστήματα, προτείνουμε: α) η κάθε επιχείρηση να έχει δικαίωμα κατ’ επιλογήν της να διενεργεί προσφορές μέχρι δύο δεκαήμερα το χρόνο και ποτέ συνεχόμενα, β) στις προσφορές να αναγράφεται μόνο τιμή χωρίς ποσοστό έκπτωσης και γ) όσον αφορά την απαγόρευση διενέργειας προσφορών, η συγκεκριμένη διάταξη θα πρέπει να διατυπωθεί ως εξής : «Τριάντα ημέρες πριν από την έναρξη των τεσσάρων περιόδων εκπτώσεων απαγορεύεται στους υπεύθυνους των εμπορικών καταστημάτων να ανακοινώνουν προς το κοινό εκπτώσεις, προσφορές ή προωθητικές ενέργειες με οποιονδήποτε ηλεκτρονικό η έντυπο τρόπο».

Για τα Stock/Outlet καταστήματα: α) να προσδιορισθεί νομοθετικά το αντικείμενο δραστηριότητος και οι όροι και προϋποθέσεις χαρακτηρισμού των εν λόγω καταστημάτων, β) στα προϊόντα να αναγράφεται μία μόνο τιμή και να σημαίνονται ανάλογα (stock, ελαττωματικό, προϊόν ειδικής παραγωγής) με τον αντίστοιχο για κάθε κατηγορία συγκεκριμένο προσδιορισμό που θα επισημαίνεται στην ετικέτα, γ) να απαγορεύεται στα stock – outlet η οποιαδήποτε ανάρτηση πινακίδων με ποσοστά έκπτωσης, δ) να απαγορεύεται στα καταστήματα αυτά η διάθεση εμπορευμάτων, τα οποία προσφέρονται ταυτόχρονα στην υπόλοιπη αγορά και ε) να δίνεται η δυνατότητα σε επιχειρήσεις να διαθέτουν ειδικό χώρο εντός τους καταστήματος για εμπορεύματα Stock.

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.