ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ


«Ωδή στα παπαγαλάκια»

Αυτοί που αφορίζουν τους καθηγητές και τάχα νοιάζονται για τους μαθητές μας,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν η κυβέρνηση άφηνε τα σχολεία χωρίς καθηγητές, τους μαθητές χωρίς βιβλία,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν παιδιά μεταφέρονταν σε καρότσες αγροτικών από γονείς για να πάνε στο σχολείο γιατί δεν γινόταν η δωρεάν μεταφορά των μαθητών,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν χρόνια ολόκληρα μαθητές περνούσαν τα σχολική τους ζωή σε διαλυμένες λυόμενες αίθουσες, στη διπλοβάρδια, σε ακατάλληλα κτίρια,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν οι αποσπάσεις ημετέρων σε γραφεία άσχετα με την εκπαίδευση δημιουργούσαν κενά εκπαιδευτικών στα σχολεία,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν το υπουργείο παραδεχόταν ότι ακόμα και τώρα στη λήξη του διδακτικού έτους οι μαθητές μας κάνουν λιγότερες από τις προβλεπόμενες ώρες σε κάποια μαθήματα γιατί «αδυνατεί» να προσλάβει αναπληρωτές,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν οι γονείς αναγκάζονταν να δίνουν χρήματα για πετρέλαιο στα σχολεία των παιδιών τους, αφού η κυβέρνηση έχει πετσοκόψει κατά 60% τα λειτουργικά έξοδα των σχολείων,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν η πρόσθετη διδακτική στήριξη, η ενισχυτική διδασκαλία, οι σχολικές βιβλιοθήκες σταμάτησαν να λειτουργούν επειδή αυτό προτάσσει η δημοσιονομική προσαρμογή,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν τα αθλητικά σχολεία καταργήθηκαν «εν μία νυκτί» αλλά τιμούν στα κανάλια τους ολυμπιακούς αγώνες του εμπορίου και του ντόπινγκ,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν όλα τα μουσικά σχολεία της χώρας υπολειτουργούν, χωρίς εκπαιδευτικούς μουσικούς αλλά χαιρετίζουν τους «διάσημους» μουσικούς όταν φέρνουν νούμερα στα κανάλια τους,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν χίλια σχολεία συγχωνεύονταν-έκλειναν, αναγκάζοντας μαθητές και μαθήτριες να ξυπνούν από τα χαράματα και να μετακινούνται σε μεγάλες αποστάσεις,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ όταν το υπουργείο ζητούσε να μετρηθούν με τον πήχη οι αίθουσες διδασκαλίας υπολογίζοντας 1,5 τ.μ ανά μαθητή δηλαδή λιγότερο από ότι τα αμνοερίφια σε στάβλισμα που είναι 2 τ.μ/ζώο, για να στοιβάξει περισσότερους μαθητές στις τάξεις.

ΔΕΝ ΜΙΛΗΣΑΝ για τα συνεχώς αυξανόμενα κρούσματα υποσιτιζόμενων παιδιών στα σχολεία σαν αποτέλεσμα της μνημονιακής πολιτικής που διαλύει τις λαϊκές οικογένειες αλλά προβάλλουν τα συσσίτια με τα σάπια φρούτα του υπουργείου και τις φιέστες της Χρυσής Αυγής μόνο για έλληνες,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τη μεγάλη πλειοψηφία των εκπαιδευτικών που αφιερώνουν δεκάδες ώρες για μαθήματα αλληλεγγύης σε μαθητές ανεξαρτήτως θρησκείας, χρώματος και καταγωγής, για προγράμματα πολιτιστικά, περιβαλλοντικά, αγωγής υγείας, πέρα από το σχολικό ωράριο, για πρόβες τα απογεύματα, Σάββατο, Κυριακές με μοναδική αμοιβή το χαμόγελο των μαθητών τους,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τους 12.000 αναπληρωτές εκπαιδευτικούς που σε ένα μήνα από τώρα θα γίνουν άνεργοι αορίστου χρόνου παρότι για σειρά ετών όργωναν απ’ άκρο σ’ άκρο την Ελλάδα, καλύπτοντας πάγιες ανάγκες του δημόσιου σχολείου,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τους 10.000 μόνιμους εκπαιδευτικούς που τεχνητά θα χαρακτηριστούν πλεονάζοντες από την αύξηση του ωραρίου, θα μετατεθούν βίαια σε οποιοδήποτε μέρος της χώρας εγκαταλείποντας την οικογένεια τους και θα αποτελέσουν τη μαγιά για τις επόμενες απολύσεις του κυρίου Μανιτάκη,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τις απολύσεις, την ανθρωποφαγία, τον ατομικισμό και τη χειραγώγηση που κρύβονται πίσω από την αξιολόγηση αλλά με συντονισμένη ιδεολογική ρύπανση προετοιμάζουν την κοινή γνώμη για το νέο σχολείο της αγοράς,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τη στημένη βιομηχανία επιόρκων που εξυπηρετούν το μοντέλο άμεσων απολύσεων της τρόικας θέτοντας σε «αυτοδίκαιη» αργία εκπ/κούς, δημιουργώντας κλίμα τρομοκρατίας και στερώντας κάθε δικαίωμα υπεράσπισης της αξιοπρέπειάς μας,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για την έκθεση της UNESCO που αντιστοιχίζει 1 ώρα διδακτικού έργου ενός καθηγητή με 4 ώρες εργασίας γραφείου, ούτε ότι στην Ελλάδα το διδακτικό ωράριο είναι στον ευρωπαϊκό μέσο όρο,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για την διδακτική προετοιμασία που απαιτείται, τη διόρθωση γραπτών, τις εφημερίες, τη διοικητική και γραμματειακή υποστήριξη, τους πολλαπλούς ρόλους που αναλαμβάνουμε στο σχολείο ελλείψει εξειδικευμένου προσωπικού,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τους μισθούς της ντροπής όταν ο κατώτατος μισθός του έλληνα καθηγητή είναι το 19% του αντίστοιχου Λουξεμβούργιου, το 31% του Γερμανού ή το 45% του Ισπανού,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τις δαπάνες για τη δημόσια παιδεία που θα φτάσουν να είναι μόλις το 2,23% του ΑΕΠ ποσοστό χαμηλότερο και από χώρες της υποσαχάριας Αφρικής,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ για τις πανελλαδικές εξετάσεις της ανεργίας που καταδικάζουν άμεσα όλους τους αποφοίτους των καθηγητικών σχολών σε ισόβια ανεργία αλλά και συνολικά τους νέους επιστήμονες σε μαζική μετανάστευση,

ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ τέλος για όλα αυτά που ψηφίστηκαν στα μνημόνια της ντροπής που καταδικάζουν τη νέα γενιά που τάχα υπερασπίζονται, σε μισθούς κάτω από 450 ευρώ, με ατομικές συμβάσεις εργασίας, σε ένα εφιαλτικό μέλλον.

Για όλα αυτά ΔΕ ΜΙΛΗΣΑΝ και ούτε θα μιλήσουν ποτέ ξεκάθαρα, οι ακριβοπληρωμένοι υπάλληλοι των καναλαρχών–εργολάβων-τραπεζιτών-εφοπλιστών. Όταν αναγκάζονται να μας δώσουν βήμα στα κανάλια τους, θα πνίξουν έντεχνα τις φωνές μας μέσα στη στημένη αρένα του σύγχρονου τηλεοπτικού «διαλόγου», για να απομείνει μόνο η δική τους φωνή, αυτή του ιεροεξεταστή για την αναγγελία της προαποφασισμένης καταδικαστικής απόφασης… Όποιοι αντιστέκονται, αρνούνται το νέο μεσαίωνα των μνημονίων και διεκδικούν, θα σπιλώνονται, θα λοιδορούνται, θα τσακίζονται. Οι εργαζόμενοι στους ΟΤΑ, στο μετρό, οι χαλυβουργοί, οι ναυτεργάτες, οι καθηγητές. Έχει αρχίσει λοιπόν συντονισμένα ο κοινωνικός κανιβαλισμός, θα κράζουν τα παπαγαλάκια στα δελτία των οκτώ των παράνομων καναλιών τους, θα πετούν λάσπη από τα ραδιόφωνά τους, θα στάζουν χολή οι πένες στις παλιοφυλλάδες τους. Όπλο τους η επικοινωνία, όπλο δικό μας να είναι η κοινωνία.

Όταν το δημόσιο σχολείο κατεδαφίζεται δεν υπάρχουν περιθώρια ανοχής. Δεν επιλέξαμε εμείς το χρόνο των αναγκαίων απεργιακών κινητοποιήσεων αλλά η κυβέρνηση ποντάροντας στον εκβιασμό. Σε αυτή την κρίσιμη στιγμή θα πάρουμε την ευθύνη που μας αναλογεί και με θάρρος θα απαντήσουμε μαζικά στους δρόμους του αγώνα, μαζί με όλους αυτούς που δεν στρέφονται ενάντια στους άλλους εργαζόμενους αλλά σε όσους σπέρνουν τη φτώχεια με τις πολιτικές τους, με αυτούς που ακόμα πιστεύουν στη δημόσια παιδεία και στο ρόλο του εκπαιδευτικού. Για ένα σχολείο πραγματικά δημόσιο και δωρεάν, με υψηλής ποιότητας μόρφωση για όλα τα παιδιά, με παιδαγωγική αξιοπρέπεια και σταθερή εργασία.

Γιαννόπουλος Γιάννης

Πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ηλείας.

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

2 ἀπαντήσεις στὸ ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: ΑΥΤΟΙ ΠΟΥ ΤΑΧΑ ΝΟΙΑΖΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΜΑΣ | ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ, ΕΛΛΑΔΑ, Μνημόνιο, ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ, ΠΑΙΔΕΙΑ | Gargalianoi.com

  2. Ὁ/ἡ ls γράφει:

    Αποτελεί τεράστια υποκρισία των κυβερνώντων και των ΜΜΕ, εν μέσω επιχειρούμενης γενοκτονίας του ελληνικού λαού και της κατάλυσης κάθε έννοιας κράτους Δικαίου, να αντιμετωπίζονται όσοι αντιστέκονται στην κατάλυση της αξίας του ανθρώπινου προσώπου, ως «ταραξίες» της ομαλής λειτουργίας των θεσμών και της κοινωνικής συνοχής, σα να βαίνουν όλα καλώς και μόνοι αυτοί απειλούν την εύρυθμη λειτουργία του πολιτεύματος! Τη στιγμή που διακυβεύεται η υλική μας και η εθνική μας επιβίωση, ως έθνους και ως κράτους, τα κοινωνικά αγαθά όπως η παιδεία, η υγεία κ.ο.κ. ασφαλώς και έπονται, ή όχι? Συνεπώς πού βρίσκεται το «παράπτωμα» των απεργών της ΟΛΜΕ? Και μπράβο τους που τολμούν, παραμένοντας όρθιοι και ζωντανοί, σαν εργαζόμενοι και ενεργοί πολίτες, εν μέσω γενικής οικονομικής εξαθλίωσης, απάθειας και κάμψης των αντιστάσεων!

    Κάποιοι πρέπει να κάνουν την αρχή! Αυτό τον κίνδυνο διαβλέπει η κυβέρνηση και τους στοχοποιεί! Οι καθηγητές είναι ένα πολυπληθές συνδικάτο εργαζομένων που λόγω του όγκου του και της δυνατότητας άσκησης πίεσης που διαθέτει, εκμεταλλευόμενο την παρούσα συγκυρία των πανελλήνιων εξετάσεων, μπορεί να αποτελέσει την εμπροσθοφυλακή για ένα ενωτικό κοινωνικό μέτωπο, για την ανατροπή της πολιτικής τάξης πραγμάτων που μας έχει επιβληθεί ΠΡΑΞΙΚΟΠΗΜΑΤΙΚΑ! Αν θεωρείται εκβιασμός, είναι εκβιασμός προς τους κρατούντες και όχι προς την κοινωνία, που θα πρέπει να δει την απεργία τους, σαν μια ευκαιρία για οργανωμένη αντίσταση, τη στιγμή που όλες οι αντιστάσεις έχουν καμφθεί! Αποτελεί σαρκασμό, την ίδια στιγμή που σαν κοινωνία κινδυνεύεις με λιμοκτονία, να σου μιλούν για παιδεία! Οι σημερινοί μαθητές, είναι προφανές, πως θα πρέπει να ωριμάσουν βίαια, λόγω των δυσανάλογων για την ηλικία τους, προβλημάτων που έχουν να επιλύσουν! Και το πρώτο που θα πρέπει να κατανοήσουν είναι ότι πρέπει πρώτα να αποκατασταθεί η ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ, για να έχουν μέλλον! Λόγος που πρέπει να ταχθούν αλληλέγγυοι στον αγώνα των καθηγητών τους και να βγουν μαζί τους στους δρόμους! Η αποκατάσταση της Δημοκρατίας, με την ανατροπή της παρούσας κυβέρνησης, είναι το «εκ των ων ουκ άνευ» του μέλλοντός τους! Όλα τα άλλα έπονται!

    Λόγος που θα πρέπει να συντονιστούν με την ΟΛΜΕ και όλα τα ακομμάτιστα συνδικάτα, ώστε να γίνει μια αρχή, για ένα ακομμάτιστο κοινωνικό, ενωτικό κίνημα, με προσφυγή στα διεθνή δικαστήρια, εναντίον του χρέους, που δεν μπορεί, σύμφωνα με το διεθνές δίκαιο, να «καταπιεί» ένα λαό, στερώντας του, τους πόρους επιβίωσής του. Εφόσον δεν το κάνει αυτό η αντιπολίτευση, τόσο σε επίπεδο κοινωνικής συσπείρωσης, όσο και σε πολιτικό επίπεδο (με προσφυγή εναντίον των μέτρων λιτότητας, στο Δικαστήριο της ΕΕ) ή το ευρωκοινοβούλιο, ως το πλέον αρμόδιο να ελέγχει την Κομισιόν (καταθέτοντας μομφή εναντίον του Προέδρου της, κυρίου Μπαρόζο, υπευθύνου για την τήρηση του κοινοτικού δικαίου, δεδομένου ότι τα μέτρα λιτότητας παραβιάζουν το Χάρτη των θεμελιωδών δικαιωμάτων της ΕΕ) ας το κάνουν τα ακηδεμόνευτα συνδικάτα, με εμπροσθοφυλακή την ΟΛΜΕ!
    Λόγος που ο αγώνας των καθηγητών είναι η ευκαιρία μας ως κοινωνίας,
    για την ανατροπή της παρούσας οικονομικής και πολιτικής κατάστασης, με αποτίναξη της υποτιμητικής για όλους τους Έλληνες δουλείας μας και την αποκατάσταση της Δημοκρατίας στο τόπο που γεννήθηκε! Αυτό είναι το μείζον! ΑΥΤΟ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙ ΤΟ ΜΑΚΡΟΠΡΟΘΕΣΜΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ! ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΕΠΟΝΤΑΙ!

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.