Ο κόμης Δράκουλας, στο στόχαστρο της Όλγας Κεφαλογιάννη


Ο κόμης Δράκουλας, στο στόχαστρο της Όλγας Κεφαλογιάννη

Ο μύθος του Κόμη Δράκουλα, είναι σύμφωνα με την ανακοίνωση της συνομοσπονδίας τουρισμού και υπαλλήλων υπηρεσιών της Ρουμανίας, το πιο δυνατό τουριστικό brand name της χώρας, για την προώθηση του τουριστικού της προϊόντος. Στην ίδια ανακοίνωση ακόμα αναφέρεται, πως η αξιοποίηση του μύθου του Δράκουλα, θα αποτελέσει την κινητήριο δύναμη για την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη της της Ρουμανία, αφού ήδη χιλιάδες επισκέπτες ετησίως, επισκέπτονται τις περιοχές που φέρεται να έζησε ο αιμοσταγής κόμης.

Η είδηση αυτή δεν άργησε να φτάσει στα αυτιά της μαϊντανού τουρισμού, Όλγας Κεφαλογιάννη, η οποία κάλεσε αμέσως υπουργικό συμβούλιο. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, η Όλγα εντυπωσιάστηκε από το επιχειρηματικό δαιμόνιο των Ρουμάνων και αναρωτήθηκε αν το brand της Ελλάδας, μπορεί να συνδεθεί με κάτι αντίστοιχο, ώστε να ξεφύγουμε λίγο από τα τετριμμένα θάλασσα-ήλιος-άμμος.

Για καλή μας τύχη το μυαλό της Όλγας δούλεψε.

Ο κόμης Δράκουλας, στο στόχαστρο της Όλγας ΚεφαλογιάννηΓιατί να πάει κάποιος να δει που ζούσε στο παρελθόν ο Κόμης Δράκουλας, όταν μπορεί να δει, να ακούσει και να μιλήσει με τον πραγματικό. Έτσι, η οικεία του Κωνσταντίνου Μητσοτάκη, θα μετατραπεί σε μουσείο, ενώ συζητιέται ακόμα το κατά πόσο θα μπορούσε να λειτουργήσει και σα θεματικό πάρκο.

Ασφαλώς το Ρένφιλντ θα υποδυθεί ο Κυριάκος, ο οποίος σε σημερινή του συνέντευξη στο bloomberg, αποκάλυψε την πραγματική του φύση, όπως βλέπετε και στη φωτό.

Δεν ξέρω αν πρέπει να κανείς να κλάψει η να γελάσει με την ανικανότητα μας να διαχειριστούμε τα αυτονόητα. Ακόμα και τώρα που είναι πλέον σαφές, ότι η μόνη μερική διέξοδος μας από την “κρίση” είναι ο ελληνικός τουρισμός, ΚΑΝΕΝΑΣ ΑΠΟΛΥΤΩΣ σχεδιασμός, μακροπρόθεσμος ή βραχυπρόθεσμος, δε συνοδεύει τις κινήσεις μας.

Οι Αμερικάνοι έφτιαξαν τη Disneyland, οι Γάλλοι το Πάρκο του Asterix, οι Γερμανοί τη Legoland και τώρα οι Ρουμάνοι, αποφάσισαν να προμοτάρουν το Δράκουλα! Το Δράκουλα! 

Στην Ελλάδα του Μεγάλου Αλεξάνδρου, του Πλάτωνος, του Αριστοτέλη, του Ομήρου, του Λεωνίδα, του Αρχιμήδη, του Ευκλείδη, του Πυθαγόρα, του Σωκράτη, του Ξενοφώντος, του Περικλή, του Ησιόδου, του Ιπποκράτη, του Φειδία, αλλά και των αναρίθμητων ηρώων της εκπληκτικής ελληνικής μυθολογίας, επιλέγουμε να αναδείξουμε μπαρ, καφέ και ξενοδοχειακές μονάδες που μπορεί κανείς να βρει σε όλα τα μήκη και τα πλάτη του κόσμου. Παραλείπουμε το μοναδικό. 

Διαβάστε το εκπληκτικό παρακάτω άρθρο για τις χαμένες ευκαιρίες του πραγματικού ελληνικού success story:

Greece. One of the greatest brands that’s never been branded.

TYLER DURDEN

RAMNOUSIA

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.