ΑΙΜΑ – «τιμή» – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ


Ενας πατενταρισμένος φασίστας, ο Αμερικανός ποιητής Εζρα Πάουντ, είχε πει κάποτε ότι «αν δεν κάνεις θυσίες για τις Ιδέες σου, τότε  ή εσύ δεν αξίζεις ή οι ιδέες σου». Το πόσο άξιζε και ο ίδιος ο Πάουντ και οι ιδέες του φάνηκε μετά τον Β’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Οταν και επί 25 χρόνια,  μετά τα τέλος του Μουσολίνι τον οποίο ακολουθούσε κατά  πόδας, ο Πάουντ υποδυόταν (;) τον τρελό για να την βγάλει καθαρή…

Ας έρθουμε τώρα στους ημέτερους «ιδεολόγους»:

O Αρτέμης Ματθαιόπουλος είναι βουλευτής χρυσαυγίτης. Χρυσαυγίτης σαν τον μαχαιροβγάλτη που δολοφόνησε τον Παύλο Φύσσα. Αλλά ο Ματθαιόπουλος είναι και μουσικός. Σαν τον Φύσσα. Μόνο που ο Φύσσας τραγουδούσε για τη ζωή, τον έρωτα και τη λεβεντιά. Ο χρυσαυγίτης του συγκροτήματος Pogrom (τι όνομα, έ;) εμπνέεται από άλλα θέματα. Του αρέσει να τραγουδάει για το Άουσβιτς. Ιδού οι στίχοι από το άσμα του συγκροτήματος, το εμνευσμένο από το Αουσβιτς:

«Γαμώ τον Βίζενταλ, γαμώ την Άννα Φρανκ/ γαμιέται κι όλη η φυλή του Αβραάμ./ Τ’ αστέρι του Δαβίδ με κάνει να ξερνάω/ αχ, το Άουσβιτς, πόσο το αγαπάω!/Ρε κωλοεβραίοι, δεν θα σας αφήσω/ στο τείχος των Δακρύων θα ’ρθω να κατουρήσω./ Juden Raus! Καίγομαι στο Άουσβιτς»…

Αυτός ο ευγενής νέος «δεν είναι ναζιστής, δεν είναι εθνικοσοσιαλιστής». Τι είναι;«Εθνικιστής»! Καμία αντίρρηση. Εθνικιστής του κερατά είναι. Σαν όλους εκείνους, δηλαδή, που κατατάσσουν τα έθνη, τους λαούς και τους ανθρώπους σε «ανώτερους» και σε «κατώτερους». Και που πάνω στο τσακίρ εθνικιστικό κέφι τους ρίχνουν (κατά το κέφι τους) και καμιά μαχαιριά (στους «κατώτερους»)…

Επιπλέον ο Ματθαιόπουλος έχει ελαφρυντικό: Τους ύμνους στο Αουσβιτς τους έψελνε «παλιά». Μόνο που το συγκρότημά του, το Pogrom, δεν είναι και τόσο παλιό. Μόλις το 2004 ιδρύθηκε…

 

««Αχ μη καλοί μου άνθρωποι εγώ δεν είμαι γάτος/ εγώ είμαι ένας άνθρωπος με αισθήματα γεμάτος»…   

 

Ο Μιχαλολιάκος είναι ο φυρερίσκος της Χρυσής Αυγής. Στον ύμνο του για τον Χίτλερ (περιοδικό Χρυσή Αυγή, τεύχος 26, Μάιος 1987) έγραφε:

 «Τι εμπόδιο μπορεί να σταθεί στο δρόμο μας αφού ακόμη και σήμερα νιώθουμε ΕΚΕΙΝΟΝ να μας οδηγεί […] με τη σκέψη και την ψυχή μας δοσμένη στη Μνήμη του Μεγάλου μας Αρχηγού, υψώνουμε το δεξί χέρι ψηλά, χαιρετούμε τον Ήλιο και με το θάρρος που μας επιβάλλει η Στρατιωτική μας Τιμή και το Εθνικοσοσιαλιστικό μας καθήκον κραυγάζουμε γεμάτοι πάθος, πίστη στο μέλλον και τα οράματά μας: HEIL HITLER!»…

Αυτός ο τύπος, ο Μιχαλολιάκος, ορκίστηκε ενώπιον Θεών και ανακριτών και δήλωσε: «Δεν είμαι ναζιστής, δεν είμαι εθνικοσοσιαλιστής». Τέτοια γενναιότητα έχει να επιδειχτεί από τότε που ο Θανάσης Παπακωνσταντίνου έγραφε τους στίχους του «Μαύρου Γάτου» και ο Βασίλης Παπακωνσταντίνου τραγουδούσε:

«Αχ μη καλοί μου άνθρωποι εγώ δεν είμαι γάτος
εγώ είμαι ένας άνθρωπος με αισθήματα γεμάτος»… 
  

Κατά τα λοιπά, την τελευταία φορά που ακούσαμε τη φωνούλα του Μιχαλολιάκου ήταν όταν είπε εκείνο το «Ζήτω η Νίκη». Το «Sieg Heil!», δηλαδή. Το οποίο, φυσικά, «δεν» είναι ναζιστικό, «ούτε» εθνικοσοσιαλιστικό. Ηταν  «απλώς»  ο καθεαυτού χαιρετισμός των Ναζί που καθιερώθηκε από τον Χίτλερ. Τόσο μη ναζιστικό και μη εθνικοσοσιαλιστικό είναι το  «Sieg Heil!» που απαγορεύτηκε στη Γερμανία, μετά τη λήξη του Β’ Παγκοσμίου Πολέμου, με τις παραγράφους 86 και 130 του γερμανικού Ποινικού Κώδικα.

 

«Ο Κασιδιάρης δεν ξέρει τίποτα για τον… Κασιδιάρη. Όπως είπε στους ανακριτές, δεν γνωρίζει τίποτα για τον τύπο που επιδεικνύει το τατουάζ με τον αγκυλωτό σταυρό στο χεράκι που με τόση «ανδρεία» χτυπάει γυναίκες»…

 

Ο Κασιδιάρης είναι ο γνωστός άντρακλας που χτυπάει γυναίκες. Στον ύμνο του για το ναζισμό έγραφε:

«Ποιο θα ήταν το μέλλον της Ευρώπης και ολόκληρου του σύγχρονου κόσμου, αν ο Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος (που οι Δημοκρατίες, ή μάλλον οι εβραίοι –σύμφωνα με τον Στρατηγό Μεταξά– κήρυξαν στη Γερμανία) δεν σταματούσε την ανανεωτική πορεία του Εθνικοσοσιαλισμού; Είναι βέβαιο ότι θεμελιώδεις αξίες που πηγάζουν ως επί το πλείστον από την ελληνική αρχαιότητα, θα κυρίευαν πνευματικά όλα τα κράτη και θα όριζαν τις τύχες των λαών. Ο ρομαντισμός ως πνευματικό κίνημα και ο κλασικισμός θα υπερίσχυαν της παρακμιακής υποκουλτούρας που διέβρωσε τον λευκό άνθρωπο»…

Αλλά, όπως ορκίστηκε ο κύριος Κασιδιάρης ενώπιον Θεών και ανακριτών, «δεν είναι ναζιστής, δεν είναι εθνικοσοσιαλιστής». Οσο για τον «ρομαντικό» χαρακτήρα του ναζισμού, αυτά ο κύριος Κασιδιάρης τα έγραφε «παλιά». Όχι όμως και τόσο «παλιά». Μόλις πριν από δυο χρόνια τα έγραφε. Στις 20/4/2011, στο περιοδικό «Χρυσή Αυγή» τα έγραφε. Πότε πρόλαβε να τα αποκηρύξει, τέτοιος «ιδεολόγος» άνθρωπος, που κυκλοφοράει και με μια σβάστικα «να!», ζωγραφισμένη πάνω στο χεράκι – με το οποίο γρονθοκοπεί γυναίκες…

 

«Τα ινδάλματα των χρυσαυγιτών έχουν όνομα: «Τσιρονίκοι»…

 

Αφού λοιπόν αυτοί «δεν» είναι ναζιστές και «δεν» είναι εθνικοσοσιαλιστές, ας πάμε σε κάποιον που ήταν:

Ο Έκτωρ Τσιρονίκος ήταν δωσίλογος, συνεργάτης των Γερμανών επί Κατοχής. Εφτασε μέχρι και αντιπρόεδρος στη γερμανοδιορισμένη «κυβέρνηση» του Ιωάννη Ράλλη. Ηταν, δηλαδή, ο αντιπρόεδρος της «κυβέρνησης» των γερμανοτσολιάδων του Ράλλη, της «κυβέρνησης» δηλαδή που ίδρυσε τα«Τάγματα Ασφαλείας». Σύμφωνα μάλιστα με τον G. Aly στο βιβλίο του «Το λαϊκό κράτος του Χίτλερ», ο Εκτωρ Τσιρονίκος ήταν αυτός που είχε φροντίσει για την πώληση από Ελληνες χρηματομεσίτες του κλεμμένου χρυσού των Εβραίων της Θεσσαλονίκης στο Χρηματιστήριο Αθηνών, με σκοπό να εφοδιαστεί η Βέρμαχτ με το απαραίτητο ρευστό που χρειαζόταν για τις ανάγκες των μονάδων Κατοχής.

Μια τέτοια «πατριωτική» προυπηρεσία δεν πρέπει να πηγαίνει χαμένη. Ετσι, στο περιοδικό της Χρυσής Αυγής (τεύχος Δεκέμβρη 1983), στη δεύτερη σελίδα, μέσα σε ειδικό πλαίσιο ώστε να τονίζεται ευδιάκριτα το ιδεολογικό πρόσημο της ναζιστικής οργάνωσης, σε περίοπτη θέση έτσι ώστε να μην υπάρχουν αμφιβολίες για τις ιστορικές της αναφορές και για το πολιτικό της πρόταγμα, δημοσιεύτηκε κείμενο υπό τον τίτλο «ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΙΣ ΚΑΙ ΑΛΗΘΕΙΑ», το οποίο καταλήγει ως εξής:

«Γιατί ΕΜΕΙΣ, μόνο ΕΜΕΙΣ είμαστε ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΕΣ, μελλοντικοί ανατροπείς της διαφθοράς, μελλοντικοί Δημιουργοί της Πολιτείας του Ήλιου, της Πολιτείας του Ελληνικού Μεγαλείου, της ΕΘΝΙΚΟΣΟΣΙΑΛΙΣΤΙΚΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ». Η υπογραφή του εν λόγω δημοσιεύματος (με κεφαλαία γράμματα) είναι: «ΕΚΤΩΡ ΤΣΙΡΟΝΙΚΟΣ».

 

Αυτοί είναι οι «μουσικοί», οι «φυρερίσκοι» και οι «άντρακλες» της Χρυσής Αυγής. Αυτά είναι και τα «αξιοθέατά» τους: τα Άουσβιτς. Αυτοί είναι οι «ήρωές» τους, οι «Τσιρονίκοι». Τέτοιο και το «Ελληνικό Μεγαλείο» τους. Τίποτα λιγότερο από το ναζιστικό «μεγαλείο» των γερμανοτσολιάδων Τσιρονίκων. Αυτός είναι ο «πατριωτισμός» με τον οποίο βρωμίζει τα χώματα της ελληνικής γης η Χρυσή Αυγή: ο «πατριωτισμός» του αρχιδωσίλογου Τσιρονίκου. Αυτά είναι τα ινδάλματα της Χρυσής Αυγής: Οι Χίτλερ. Αυτή είναι η Χρυσή Αυγή: Ένα χιτλερικό εκτροφείο Τσιρονίκων. Που κατά τα άλλα, με την πρώτη «σφαλιάρα» είναι πανέτοιμοι να ορκιστούν σε Θεούς και ανακριτές ότι «δεν είναι ναζιστές, δεν είναι εθνικοσοσιαλιστές».

Και φυσικά δεν προκαλεί κάποια ιδιαίτερη έκπληξη το πώς εννοούν κάτι τέτοιοι τύποι την έννοια «Τιμή». Αλλά πώς να το κάνουμε: Η θρασυδειλία τους, η λιποψυχία τους, η αψυχιά τους, η σβελτάδα τους να αποκηρύξουν τον ίδιο τους τον εαυτό (ένδειξη της «ποιότητας» του εαυτού τους) συνιστούν πρώτης τάξεως μαρτυρία για το τί είδους «λεβέντες» πρόκειται.

 

email: mpog@enikos.gr

enikos

Περὶ τοῦ/τῆς: seekandfound

Clever people talks about ideas. Medium people about facts. And Idiots about people.
Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

34 ἀπαντήσεις στὸ ΑΙΜΑ – «τιμή» – ΧΡΥΣΗ ΑΥΓΗ

  1. Ὁ/ἡ Dominique γράφει:

    Ο λαός μας ξέρετε τί λέει για κάτι τέτοια; ”Είπε ο γάιδαρος τον πετεινό κεφάλα”…….

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ Λεωνίδας γράφει:

    Με ποιους μιλάμε; Ο,τι είχαμε να πούμε με τους ψηφοφόρους της Χρυσής Αυγής το είπαμε, και, όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Αντιθέτως, όποιος συνεχίζει στον ίδιο ντόρο, ανήκει στον ίδιο κατιμά.

    Δεν με ενδιαφέρει το ποσοστό τους, αν είναι 5% ή 6%, για δύο λόγους: α) διότι με τέτοια ποσοστά δεν μπορούν να επηρεάσουν τα πράγματα και β) διότι, κάθε κοινωνία ένα τέτοιο ποσοστό κατιμά το έχει.

    Το ίδιο και η ελληνική κοινωνία. Μπορεί ως το πρόσφατο παρελθόν αυτό το ποσοστό να διαχεόταν μέσα στα πελατειακά κόμματα, αλλά πάντα υπήρχε, όπως η ΕΠΕΝ, η Εθνική Παράταξη κι άλλα ακροδεξιά σχήματα έχουν αποδείξει.

    Το πρόβλημα με τη Χρυσή Αυγή όταν ήρθε η σειρά της να εκφράσει αυτό το ποσοστό ήταν ότι προς στιγμήν φάνηκε πως πάνω σ’ αυτό, θα μπορούσε να επισυσσωρεύσει ένα μεγαλύτερο, εμφανίζοντας εαυτήν ως δύναμη αντιμνημονιακή, αντικαπιταλιστική, λαϊκή και αντισυστημική – τρίχες!

    Ανθρωπάκια που τους κάθισε ένα εκλογικό ποσοστό, βγήκαν στο φως να το διαχειριστούν και κάηκαν. Τι «αίμα και τιμή»; αίμα των υπονόμων κι ατιμία, ατιμία ανυπόφορη. Με ποιους μιλάμε; με δολοφόνους, μαχαιροβγάλτες και σωματέμπορους; – άλλη ιδεολογία δεν έχουν, την απαρνήθηκαν.

    Αυτοί που έκαναν τους καμπόσους στη Βουλή, που δεν αναγνώριζαν το Ολοκαύτωμα, που έβριζαν τους Εβραίους, τους αριστερούς, τους ομοφυλόφιλους, που αποκαλούσαν τους δημοκρατικούς «πούστηδες», αυτή η ντροπή του ελληνικού γένους και των ελληνικών γραμμάτων, μπροστά στους ανακριτές δήλωσαν ασβοί και κουνάβια. Υαινες που όταν δεν μπορούν πια να δαγκώσουν μέσα στις νύχτες, κρυμμένοι πίσω απ’ τα φουστάνια επίορκων αστυνομικών, το παίζουν τυφλοπόντικες που είδαν το φως το αληθινό κι έγιναν χαμστεράκια.

    Η Χρυσή Αυγή τέλειωσε! Ακόμα κι αν στις επόμενες εκλογές πάρει ένα 5% (που δεν το βλέπω), δεν θα ξέρει τι να το κάνει και θα το χάσει. Το πρόβλημά μας δεν είναι πλέον οι φασίστες που απεδέχθησαν γελοίοι, αλλά αυτοί που πήγαν να τους χρησιμοποιήσουν. Οι ίδιοι που τώρα θα προσπαθήσουν να λεηλατήσουν τις ψήφους μιας δύναμης που δεν μπόρεσε να γίνει «σοβαρή», όπως και δεν μπόρεσε να παγιδεύσει την Αριστερά σε οδομαχίες στους δρόμους, εκτρέποντας τις εξελίξεις απ’ την ομαλότητα.

    Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ Clea γράφει:

    Πάρε τον ένα και χτύπα τον άλλον, είπα όταν είδα τι τραγουδούσε και ο Φύσσας, σαν να πήγαινε γυρεύοντας. Βρέ πού πας; το μπελά σου θες; Με αυτούς είναι να μη προκαλείς, αλλά να επικρατείς με επιχειρήματα και ιδέες. http://youtu.be/q_zfk9ge3yM
    (Γ…. τους, το μ… σου μέσα σε γύψο, να σε γ….στα κάγκελα ,σφαγές και κρεμάλες κλπ και μια γλώσσα χυδαία και προκλητική). Αμυαλιά, ή τι άλλο;
    Φάνηκε ότι ήταν πόλεμος συμμοριών.Δυστυχώς. Προσέξτε στίχους ποιότητας. Από μελωδία; πρωτόγονοι ήχοι.
    Δεν δικαιολογειται ο φόνος βέβαια, να μην παρεξηγηθούμε κιόλας.Απλά είναι όλοι του ίδιου κύκλου και επιπέδου.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Πόλεμος συμμοριών; Ο Φύσσας με τραγούδια εναντίον των φασιστών. Ο Ματθαιόπουλος με τραγούδια υπέρ του Άουσβιτς.

      Είναι κι αυτοί σε συμμορία με τη χυδαία και προκλητική τους γλώσσα;

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Από ότι καταλαβαίνει και ο κοινός νους, οι ανταλλαγές ύβρεων ( που βρίθουν και στο ιντερνέτ) μόνο σε κάτι καλό δεν οδηγούν. Αντί να καθίοσουν όλοι αυτοί που βρίζουν και βρίζονται και δέρνονται και λοιπά, να λύσουν τα τεράστια προβλήματα που μας φόρτωσαν, κάνουν τεράστια σπατάλη ενέργειας και δυναμικού στο να αλληλοσπαράσσονται, αντί να κοιτάξουν πώς θα αντιμετωπίσουν την άσχημη για όλους κατάσταση. Και κάποιοι άλλοι απέξω γελούν διότι βλέπουν ότι πετυχαίνει το ΔΙΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΕΥΕ. Η κατάρα της φυλής μας. Ο διχασμός, ο αλληλοσπαραγμός και κατά συνέπεια οι εθνικές και προσωπικές τραγωδίες.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Μα αυτοί Clea είναι το διαίρει και βασίλευε.

        Θα πρέπει να σου θυμίσω ότι η αθυροστομία είναι από τους αρχαίους χρόνους χαρακτηριστικό του λαού μας. Αριστοφάνης για παράδειγμα…

        Αυτή από μόνη της δεν είναι ικανή για έχθρα. Όταν όμως μέσα στον τελευταίο χρόνο έχει εμφανιστεί στη βουλή ένα κόμμα που προσπαθεί απεγνωσμένα να χωρίσει τους Έλληνες σε φασίστες και ανθέλληνες είναι έξω από κάθε όριο λογικής. Είχαμε τους νεοδημοκράτες και πασόκους και μας έλλειπαν οι ναζί;;;

        Αντί να είναι όλοι ενωμένοι το μόνο που χρειαζόταν ήταν ένα κόμμα να μας γυρίσει σε εμφυλιακά συνθήματα πριν από 70 χρόνια που ούτε οι γονείς μας δεν έζησαν.

        Ότι και να είναι πάντως εδώ μιλάμε για φόνο. Και καμία εξίσωση δεν μπορεί να γίνει ανάμεσα σε θύτη και θύμα όταν το θύμα δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Ασφαλώς και είναι τέτοιοι οι σκηροπυρηνικοί χρυσαυγίτες (όχι οι φουκαράδες που τους ψήφισαν από απόγνωση). Και μάλιστα χρησιμοποιούν τη γενετήσια φρασεολογία είτε για λόγους περηφάνειας είτε για λόγους περιφρόνησης. Το “πουλί” του άντρα χρησιμεύει και για τα δυό. Αλλά δυστυχώς δεν είναι οι μόνοι ιδεολογικά. Ο λαός μας γενικά (και όχι μόνο ο δικός μας λαός) χρησιμοποιεί την ίδια φαλλοκρατική φρασεολογία. (βλ.fuck you κλπ). Δεν ξέρουμε αν οι αρχαίοι χρησιμοποιούσαν την φρασεολογία αυτή για τους ίδιους λόγους (επίθεση-προσβολή) ή για να προκαλέσουν γελιο (π.χ. Αριστοφάνης). Ωστόσο καθώς στην κοινωνία μας η χρήση τέτοιων εκφράσεων και μάλιστα συνοδευόμενη από σαδιστικές περιγραφές είναι επιθετική και προσβλητική, ταιριάζει μόνο σε πρωτόγονους και αγοραίους ανθρώπους και απευθύνονται στα κατώτερα και ζωώδη ένστικτα και όχι στο νου και στη λογική σκέψη των ανθρώπων. Κατεβάζουν το επίπεδο της κοινωνίας και τίποτα καλό δεν προσφέρουν. Το πολύ πολύ να προκαλέσουν βάιαιες αντιδράσεις. Τέλος, ας μην ξεχνάμε και τους αντίστοιχους φόνους από την διαμετρικά αντίθετη πλευρά που είναι πολυάριθμοι, αλλά κανείς δεν μπήκε φυλακή (π.χ. Μαρφίν, αριστερές τρομοκρατικές ομάδες κλπ). Είναι κοινωνικό πρόβλημα σοβαρότατο.Λάθος και οι μεν και οι δε, αν και νομίζω ότι τίποτα δεν είναι ΜΗ υποκινούμενο και κατευθυνόμενο από κάπου.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Λέμε, η βία, λεκτική ή μη είναι καταδικαστέα από όποια πλευρά και αν έρχεται. Λάθος τους και μεγάλη βλακεία τους. Ρηχότητα και υπερφίαλη νοοτροπία. Πήραν κάτι έδρες στη βουλή και νομίσανε ότι είναι πιά, και τι…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Η βία όταν δικαιολογείται με βία από την αντίθετη πλευρά είναι χειρότερη. Και φυσικά δεν είναι δημοκρατία.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Βία και στα γήπεδα, βία παντού. Πώς μας κάνανε έτσι; Ακόμα και τα μικρά παιδάκια συνηθίζουν στα παιχνίδια βίας. Ελεεινά και τρισάθλια αποκρυφιστικά (βλέπε φασιστικά με την γενικώτερη και την ειδικότερη έννοια) παιχνίδια σκοτομών και επικράτησης.Ο ρομποκόπ, ο σούπερμαν, ο Χμαν , τα τέρατα τα διάφορα κλπ είναι όλα φασιστικά πρότυπα. Μετά τι περιμένεις; Καταστρέφονται ψυχές. Μετά βγάινουν στην κοινωνία και νομίζουν ότι και εκεί είναι παιχνίδι.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Επίησης να διευκρινίσουμε ότι η ΧΑ δεν είναι κόμμα φασιστικό (ο φασισμός ήταν του Μουσολίνι, από το fascis, λατιν=δέσμη, ιταλ. fascio, βλέπε και το φασικά, που λέμε, δηλ. η ισχύς εν τη ενώσει, και το είχαν για σήμα του κόμματός τους). Η ΧΑ δεν έχει σχέση με αυτό, αλλά με την οργάνωση Golden Dawn του του αρχισατανιστή Aleister Crawley. (Οι Μπους είναι εγγόνια του λεγάμενου, με την ευκαιρία). Έτσι εξηγείται και η αρέσκειά τους στην χέβυ μέταλ και πολλά άλλα.
        Οι ναζί και ο Χίτλερ είχαν δεχθεί επιρροές από την Golden Dawn καθώς ακι από άλλους οδηγούς-αποκρυφιστές καιόσο τα σκαλίζεις βγαίνει κι άλλη βρωμιά. Λέγεται όχι η δική μας ΧΑ έχει στηρίγματα στις αγγλικές μυστικές υπηρεσίες.( Για το ρόλο της Αγγλίας στην ιστορία μας περιττό να μιλήσει κανείς).
        Ομοίως επικίνδυνοι είναι και οι του αριστερού χώρου εξτρεμιστές διότι και αυτοί δεν υποκινούνται από κανένα αίσθημα δικαίου ή καμιά ευγενή ιδεολογία περί ισοτιμίας και ελευθερίας, αλλά από πληγωμένο (;) εγωισμό και από ξένες μυστικές υπηρεσίες. Αυτές οι ξένες υπηρεσίες μπορεί να είναι πίσω από ΦΑΙΝΟΜΕΝΙΚΑ αντίθετες παρατάξεις. Έρμε λαέ…

        Μοῦ ἀρέσει

  4. Ὁ/ἡ Clea γράφει:

    Το αποκριάτικο ή τέλος πάντων σατιρικό άσμα που λες δεν λέγεται με επιθετική, αλλά σκωπτική διάθεση και για κέφι. Δεν παρωτρύνει σε βία εναντίον κανενός, αλλά είναι για πλάκα, για γλέντι. Συνεπώς καμία σχέση με τα προηγούμενα…

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Σωστά…. αλλά αναφέρθηκες σε χυδαία και προκλητική γλώσσα την οποία το δημοτικό αυτό έχει και παραέχει…

      Εμένα μόνο κέφι δεν μου βγάζει πάντως όταν ακούω γιαγιάδες στα όρια να γνωρίσουν τον Χάρο να τραγουδάνε ” ένα νιμού στη κερασιά…”

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Ως προς το νιμου στην κερασιά, είναι ευτελές κατάλοιπο παγανιστικών εθίμων και τελετών και μόνο αηδία προκαλεί. ϊσως να είναι και μια ευκαιρία να μιλήσουν και οι γενικώς φιμωμενες γυναίκες, ειδικά μόνο για εκείνη την ημέρα.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Τα κόμπλεξ τους να τα τραγουδάνε στα σπίτια τους. Ας μαζεύονται οι συμπεθέρες και ας γκαρίζουν όλη μέρα για κερασιές που ανέβαιναν μικρές και έδειχναν στους από κάτω τα μπενεβρέκια τους.

        Να είσαι καλά Clea ..σε ευχαριστώ για το διάλογο.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Ναι, μπορούμε να πούμε ότι αυτό ήταν διά-λογος. Μακάρι να ήταν έτσι παντού. Θα ήμασταν μια άλλη κοινωνία.

        Μοῦ ἀρέσει

  5. Ὁ/ἡ Clea γράφει:

    Συμμορίες λέει ο λαός αυτούς που κυκλοφορούν και πλακώνονται στο δρόμο. Συν+μόρος (κομμάτι, μοίρα), αυτοί που τους ενώνει κάτι κοινό, και κατά συνήθεια κυκλοφορούν με διάθεση για καυγά και αν τραβήξει το πράγμα σε σύγκρουση με άλλα μέσα.

    Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    Ο He-Man Φασιστας?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!?!
    Μη μου καταστρέφετε την οση παιδικοτητα μου εχει απομεινει
    Γιατι δλδ;;;; Επειδη ηταν πρησμενος ξανθος και με ωραια ματια;;;;;
    Δηλαδη αν μας κατσει καμια ξανθια κορμαρα και γαλανοματα γκομενα :

    Παρε και τη She-ra σε live εκδοση και πες την και φασιστρια

    Εγω παλι πιτσιρικος το δηλωνω ευθεως πως γουσταρα με 1000 την She-Ra (Αurora- αδελφη του He-Man – Adam).

    Mετα την “εφτυσα” για την Cheetara απο Τhundercats (και αυτοι φασιστες;;;;;)

    Ελα Clea….καλα τα ειπες (καποια) αλλα μη τα ισοπεδονουμε ολα.
    Ημαστε καποτε παιδια…….

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Ρε Τέλη…

      αυτή η She-ra αν έβγαινε έτσι live σε παιδικό μέχρι και οι παππούδες μας θα βλέπανε μικυμάο…

      Τι …. άντε μη πω…..για καρτούν….

      Από ποιον πλανήτη είναι;;; Ksebizoon X;

      Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

      Καλά για την Cheetara όλοι οι πιτσιρικάδες έχουν κλάψει…

      Thunder…thunder…thunder…THUNDERCATS!!! OOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Παρέλειψα και την εμφάνιση γυναικών στα παιδικά κόμιξ. Σεξοβόμβες, καταλαβαίνετε. Αυτά δεν είναι παιδικά…

        Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

      Εν πάσει περιπτώσει δεν τα ξέρω αυτά, ποτέ δεν παρακολούθησα, αλλά δεν μ’ αρ΄σει γενικά η τερατώδης εμφάνιση, κάτι υποδηλώνει. Υπάρχουν πολλά τέρατα στα παιδικά φίλμ και παιχνίδια. Τρανσφόρμερς, παουερ ρέιντζερς κλπ. Μια φορά με τράβαγε ο γιός μου όταν ήταν στο δημοτικό, να δούμε power rangers. Βγαίνανε τέρατα από τη γη, και άλλα και όλη η ταινία ήταν μέσα σε ένα καταθλιπτικό κλίμα. Να μην τα πολυλογώ, έπεθα κατάθλιψη για 2-3 μέρες. Αναρρωτιέμαι τι γίνεται σε μια παιδική ψυχή με αυτά. Συνηθίζουν στο άσχημο, στο τερατώδες, στην υπεροχή της μυικής δύναμης και της πυγμής. Κάτι παιχνίδια με ρομπότ μάυρα και άραχλα και τερατώση, ακόμη και σαν αντικέιμενα. Εμείς στην εποχή μας είχαμε όμορφες και φυσιολογικές κούκλες (όχι μπάρμπι ) αλλά έπαιζα και με πολεμικά καράβια και μη και αεροσκάφη, αδιακρίτως κοινωνικών στερεοτύπων. Αλλά αγαπούσα το όμορφο.

      Μοῦ ἀρέσει

  7. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    Clea
    Θα συμφωνησω μαζι σου γιατι σχεδον ολα στη ζωη (σχεδον…το τονιζω) ειναι θεμα γουστου.
    Αποδεκτο να μη σου αρεσουν τα τερατα πχ οπως ειπες.
    Ομως εχω μια υποψια πως θα σου αρεζε μια “μαχη” καλου κακου σε μια κοινωνικου περιεχομενου ταινια.
    Εμενα απο την αλλη ποτε δε μου αρεσαν οι παουερ ρεϊντζερς.(γουστο)
    Μου αρεσαν ομως αλλου ειδους καρτουν, αλλα και τερατα 🙂
    Το θεμα “μαχη καλου εναντιον κακου” εχει πολλες διαστασεις.Εκφανσεις να το πω καλυτερα;;;
    Μπορει να εχουμε πχ μια δικαστικη μαχη καλου κακου (αληθοφανες) αλλα και μια μαχη εξωγηϊνου καλου κακου (φαντασια).
    Μη αποδεκτα απο μενα παλι μερικα που λες για τον απλο λογο οτι ειναι θεμα ψυχολογιας.
    Εσυ λες πως επεσες σε καταθλιψη για 2-3 μερες για μια χαζοταινια παουερ-ρεϊντζερ.
    Αν εβλεπες μπροστα σου μια δολοφονια ενος σκυλου (ναι ναι εχουν γινει αυτα) ή ακομα χειροτερα ενος συνανθρωπου σου;;;
    Επειτα, ο γιος σου – και ζητω συγνωμη που τον αναφερω , αλλα πηρα θαρρος απο σενα που το ανεφερες πρωτη- γυρισε ποτε ,εξω στη γειτονια να σκοτωσει κανα σκυλακι η παιδακι (χτυπα ξυλο θεε μου) εχοντας πιο πριν δει την ταινια;;
    Οχι δα…δε νομιζω.
    Ο καθε γονιος ξερει το παιδι του και ειμαι σιγουρος δε θα το αφηνε να δει κατι κακο αν ηξερε πως εχει την Χ,Ψ ευαισθησια.
    Τετοια πραγματα εχουν αμεση σχεση με την επαφη του γονεα και του παιδιου.
    Το ομορφο και το ασχημο, το καλο και το κακο , το ναι και το οχι, και αλλες πολλες αντιθεσεις υπαχουν παντου γυρω μας…
    Εκει που εμεις παραδειγμα βλεπουμε κατι το στραβο, το λαθος, αλλοι βλεπουν το σωστο.
    Εμεις πχ αντιμετωπιζουμε τη δολοφονια (οχι το φονο) με αποστροφη, σε καποιες αλλες κουλτουρες ομως, η δολοφονια οχι μοναχα αντιμετωπιζεται ως φονος ( ” Ναι τον σκοτωσα, και τι εγινε;” ) αλλα θεωρειτε και υψιστο ιερο καθηκον.
    Και αυτο οχι μοναχα στα “καποτε” της ιστοριας αλλα ακομα και σημερα.
    Τεσπα…καλα ολα τα καρτουν , τα anime,τα video παιχνιδια, τα εργα….Ολα καλα και τελεια…Οσο ομως παραμενουν στη σφαιρα της φαντασιας.

    Υ.Γ. :Ποτε δε με ενοχλησε η σεξοβομβα σε παιδικο.Ισα ισα….(Αχ ρε Wonder Woman!!!)
    Ενοχληθηκα ομως, στραβωσα, δακρυσα, εβρισα,καταραστηκα…οταν ειδα το 10χρονο ταλιμπανακι να αποκεφαλιζει τον αλλοθρησκο και απο διπλα ο ιμαμης να ψαλλει και να προσευχεται.
    Αυτο ναι Clea….ειναι μια κατεστραμενη ψυχη…σημαδεμενη.
    Εμεις δημιουργουμε τα τερατα (ανθρωπινα) και οχι οι ταινιες και τα παιδικα.
    Ακομα και ο Aleister Crawley θα ξερνουσε Clea.

    Η ΖΩΗ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΗ, ΕΜΕΙΣ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

      Σωστά όλα αυτά που λες. Τα παιδιά μου ποτέ δεν πείραξαν ζώο επειδή έχουν ανάλογη ανατροφή από το σπίτι, ζούμε παρέα με τα ζώα, σκύλους, γάτες κλπ και έχουν τέτοια ψυχή που ακόμα και όταν έβλεπαν καρχαρία έλεγαν “γλυκούλι”. Το κακό είναι με τα παιδιά που εγκαταλειμένα από την οικογένεια αφήνονται να διαπαιδαγωγηθούν από τα βίαιου τύπου παιχνίδια κλπ. Τώρα γα τις σεξοβόμβες, ίσως σαν γυναίκα ε΄χω μια ευαισθησία σ’ αυτά, επειδή μου δίνουν την αίσθηση ότι το θηλυκό πλάσμα αποκτά αξία μόνο όταν είναι σεξουαλικά θελκτικό, ενώ ο άντρας δεν χρειάζεται να είναι. Εφέτος μου είπανε οι κόρες μου (μεγάλες πιά) “γιατί οι γυναίκες φοράνε μαγιό που δείχνει όλο το πόδι, ενώ οι άντρες όλοι φοράνε αυτά τα κρεμάμενα βρακιά, είναι αξύριστοι πολλοί, απεριποίητοι, και δεν τρέχει τίποτα; Γιατί η γυναίκα είναι υποχρεω΄μένη να είναι “περιποιημένη” και ο άντρας όχι; Δηλαδή εμείς μόνο με ένα σέξυ σώμα αποκτάμε υπόσταση, και τι υπόσταση δηλαδή, διακόσμηση, για να γουστάρουν οι άντρες. Εμείς δεν έχουμε γούστα; Μόνο οι άντρες έχουν; Εύλογη μου φαίνεται η απορία. Βλέπεις τι γίνεται και στη διαφήμιση κλπ. Το πρότυπο της γυναίκας γκόμενας, κούκλας, βλέπεις στα περιοδικά κλπ. Αν μια γυναίκα είναι μετρίως μέτρια εξωτερικά σε όλα αλλά σημαντική ρποσωπικότητα, δεν μετράει, δεν παίζει πουθενά αλλά μόνο σε κουλτουριάρικους ή εξειδικευμένους χώρους.

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Clea καλά κάνουν οι γυναίκες και είναι περιποιημένες. Η θηλυκότητα είναι θηλυκότητα και απαραίτητη. Δεν μπορεί να αλλάξουν τα ένστικτα και ξαφνικά να αρχίσουν να μας αρέσουν οι μουσάτες.

        Αν άντρας βάλει για μαγιό κανά speedo θα τον περνάνε για αδερφή. Αν είναι αξύριστος είναι επειδή εσείς προτιμάτε την αξυρισιά. Και όταν λέει για τα πόδια τι ακριβώς εννοεί;;; Να κάνουμε χαλάουα στα πόδια μας; Αν κάναμε αποτρίχωση στα πόδια μας θα ήμασταν και διπλό κόντρα ξυρισμένοι θα φορούσαμε και speedo και μετά θα μας λέγατε αδερφές. Και δεν θα είχατε και άδικο…

        Όσο για την προσωπικότητα συμφωνώ. Να είναι ωραία να έχει και προσωπικότητα. Αν είναι όμως να διαλέξει κάποιος ανάμεσα σε ωραία και χαζή ή άσχημη με προσωπικότητα τότε εξαρτάται από τι την θέλει …

        Αν είναι για για να λύσει λογάριθμους θα προτιμήσει την προσωπικότητα.

        Αν θέλει άλλα… θα εκμεταλλευτεί τη χαζομάρα της… και μετά θα της κάνει τη ζωή λογάριθμο…

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Τέλος πάντων και τα γούστα είναι κατευθυνόμενα ι οι μόδες, αλλά οι μουσάτοι και μουστακάτοι αχινοί δεν μ’ αρέσουν και ούτε να τους αγγίξω θέλω. Από την άλλη, υπάρχει και ο μύθος της όμορφης χαζούλας. “Είμαι όμορφη, χρειάζεται να είμαι και έξυπνη”; το θυμάσαι, το έβγαλε και ο Λαζόπουλος. Αλλά και αυτό κατευθυνόμενο είναι. Εν πάσει περιπτώσει δεν μπορούν να είναι όλοι όμορφοι. Ιδίως οι άντρες, όπου δύσκολα βρίσκεις όμορφον άντρα. Οι γυναίκες λίγο-πολύ με τα φτιασίδια και τις δίαιτες κάτι κάνουν. Οι άντρες πάλι είναι εύκολο να ξεφύγουν κάνοντας υπερβολικούς μυς κλπ.

        Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΙΩΑΝΝΗΣ γράφει:

        Καλά εμείς οι ωραίοι δεν έχουμε τέτοια προβλήματα.

        Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

      Δηλαδη τον Brad pitt μουσατο/μουστακατο η τον Hugh Jackman δε θα τους αγγιζες εεεε;;;;
      Ναι αυτοι ειναι επιμελως ατημελητοι οποτε αλλαζει το πραμα…
      Χιχιχιχιχιχιχιιχι

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

        Και βέβαια δεν είναι ΧΑ όλοι αυτοί, ούτε αυτοί οι φουκαράδες που ψήφισαν ΧΑ στην απόγνωσή τους. Ούτε αυτοί που είναι πατριώτες αλλά δεν τους καλύπτουν τα δοσίλογα κόμματα και δεν ξέρουντι να ψηφίσουν. Ούτε οι αγρότες κλπ. Αλλά και τον μπράντ Πήτ αν τον έβλεπα μουσάτο θα του έλεγα “ξυρίσου να φανούν τα χαρακτηριστικά σου”…..

        Μοῦ ἀρέσει

  8. Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

    Δηλαδη βρε κοπελα μου ποσο περιποιημένο τον θελετε τον αντρα;;;
    Γιατι μετα καταληγουμε στο προτυπο metrosexual.

    O ορισμος του metrosexual εδω ====> http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%9C%CE%B5%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%83%CE%AD%CE%BE%CE%BF%CF%85%CE%B1%CE%BB

    Ναι το καλοκαιρι αν με βγαλεις βολτα για ψωνια νταλα καταμεσημερο…..ε εμη περιμενεις να μυριζω και σαν την πρωτη μερα της ανοιξης.
    Θα ζεχνω σα καπρος.
    Μετα εσυ θα με πασαλειψεις με λαδια αρωματα κρεμες αλοιφες και δε ξερω γω τι αλλο….ενω εγω ο καημενος ξερω ενα αποσμητικο για μασχαλιλα μονο. (arm pit smell ….you know???) 🙂
    Μετα ξερεις ε;;;;Κοστιζουν αυτα θα θελαμε οσα σχεδον και σεις (Κριση εχουμε….)
    Καλα δεν ειπα ν ειναι και χιμπατζης ο αλλος….μια μαπα ξυρισμα . ενα κουρεματακι….λιγο καλη διατροφη…ολα γινονται!!!
    Δηλαδη οι αντρες μοναχα κοιταμε το ωραιο το ;;;
    Εσεις δεν το κοιτατε το ωραιο το κορμι στην παραλια;;;εσεις δεν ευχαριστιεστε βλεποντας τον παιδαρα να παιζει ρακετες;;;και τον λετε και ψωνιο μετα….κακιστρεεεεεες

    Αλλα τελος παντων….εδω χωραει παααααααρα πολυ μεγαλη συζητηση.

    Τελικα εχουμε και λεμε :
    Τα καρτουν με τερατα και σεξοβομβες δεν ειναι φασιστικα.
    Τα παιδια (αγορακια) δε γινονται εκληματιες γιατι παιζουν Dead space και Bioshock και Command and conquer ουτε γινονται π………..ες (τα κοριτσακια) γιατι βλεπανε Sailor moon η γιατι μαθανε για την Αλεξανδρατου.
    ΟΥΤΕ ΚΥΚΛΟΦΟΡΑΜΕ ΣΤΟ ΔΡΟΜΟ ΜΕ ΣΠΑΘΙ ΟΠΩΣ Ο HE-MAN!!!!! 🙂 🙂 🙂 🙂 🙂
    Οι πρησμενοι τυποι του γυμναστηριου δεν ειναι χρυσαυγητες (οχι ολοι ρε παιδι μου)
    Ο μηχανοβιος με το κρανος και το αρβυλο δεν ειναι φασιστας.
    Ο αγροτης που παει με την παραλλαγη στο χωραφι δεν ειναι Χ.Α.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Clea γράφει:

      Και βέβαια και οι γυναίκες κοιτάνε, αυτό έλεγα και πιό πάνω, αλλά γενικά δεν παίζει να είναι αποδέκτης της διαφήμισης ενός αυτοκινήτου, αεροπλάνου κλπ μια γυναίκα, οπότε εκεί θα δείς μόνο γκομενάρες δίπλα στα μηχανήματα αυτά. Και όμως, και οι γυναίκες έχουν ανάλογα γούστα και δεν ενδιαφέρονται μόνο για καλλυντικά, τσάντες και κοσμήματα. Ούτε αν δεν είσαι μουστάτος φέρνεις προς το ντιγκιντάν…Ο ορισμός του μετροσέξουαλ που δίνει η wikipedia μου φαίνεται αποτυχημένος αν τον βάζει σε αντιπαράθεση με το macho ανδρικό πρότυπο.

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ ΠΡΑΞΙΤΕΛΗΣ γράφει:

        Οχι…το ανδρικο προτυπο δεν ειναι macho.δεν εχει να κανει τιποτα το ενα με το αλλο.
        Το macho εχει να κανει με την ψευτοπαλικαρια και τον τραμπουκισμο και το ολο δηθεν.
        Εχει λατινικη ριζα και αρχικα ειχε να κανει με την επικρατηση του αρσενικου προς το θυληκο.
        Επειτα “μεταφραστηκε” σε αυτο το πιο πανω που σου ειπα.

        Μοῦ ἀρέσει

  9. Ὁ/ἡ Clea γράφει:

    Γενικά η πολλή χρήση καλλυντικών και μυρωδικών κλπ ούτε στη γυναίκα μ’ αρέσει. Τα απαραίτητα, να μη μυρίζεις μασχαλίλα, που λένε και να μην είσαι αχτένιστη όπως ξύπνησες, αρκεί στην καθημερινότητα.

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.