Ο Σταύρος Θεοδωράκης, ο νέος πολιτικός ηγέτης της αλλαγής και του μέλλοντος που δημιούργησαν και σέρβιραν στον χαχόλο ψηφοφόρο το Mega, η Άκτωρ και ο ΔΟΛ, “αγοράζει” μέλη για την επίσημη σελίδα του στο facebook μέσω διαφήμισης.
Για να παρακολουθείς τις αναρτήσεις μιας σελίδας πρέπει να έχεις γίνει μέλος της. Δηλαδή να έχεις κάνεις “like” σε αυτή. Το facebook εδώ και αρκετούς μήνες και έχοντας στόχο να αυξήσει τα έσοδά του, έχει δώσει την δυνατότητα σε διαχειριστές σελίδων -συνήθως εμπορικών- να προβάλουν ανάρτηση-διαφήμιση της σελίδας τους με στόχο να προσελκύσουν νέα μέλη, σε ένα στοχευμένο κοινό πέρα από αυτούς που ήδη είναι μέλη της συγκεκριμένης σελίδας. Η ανάρτηση εμφανίζεται στο News Feed με την επισήμανση “Sponsored Post”.
Είναι άξιο απορίας γιατί ο Σταύρος Θεοδωράκης που κατά τα άλλα φωνάζει δεξιά και αριστερά ότι δεν κάνει άσκοπες και προκλητικές προεκλογικές σπατάλες όπως τα άλλα κόμματα, σκορπάει χρήματα σε διαφήμιση ακόμα και στα δωρεάν social media για να του φτιάξουν την επικοινωνιακή του εικόνα και να του ανεβάσουν το πρεστίζ με κάποιες χιλιάδες μέλη παραπάνω. Θυμίζουμε ότι η συγκεκριμένη επίσημη σελίδα του Ποταμιού αποδεδειγμένα διαγράφει σχόλια που δεν αρέσουν στους διαχειριστές της και μπλοκάρει χρήστες κατά δεκάδες.