Αγαπητοί  κύριοι Τραπεζίτες,


Όπως βλέπετε, έχουμε ήδη περάσει από την εποχή των ατελείωτων ουρών μπροστά από τα ΑΤΜ των καταστημάτων σας λόγω των capital controls, σε επίσης ατελείωτες ουρές στις εισόδους των καταστημάτων σας αφού η είσοδος των πελατών επιτρέπεται πλέον  σε περιορισμένο αριθμό λόγω της κρίσης του κορωναιού.

Δεν ξέρω αν έχετε εικόνα των καταστάσεων που επικρατούν εκτός των καταστημάτων σας, ή έχετε μόνο των εντός, πάντως τα όσα συμβαίνουν είναι απαράδεκτα.

Άνθρωποι πάσης ηλικίας και κυρίως ηλικιωμένοι να στέκουν με τις ώρες στη σειρά και να ταλαιπωρούνται περιμένοντας να τους επιτρέψουν την είσοδο και να διαμαρτύρονται επειδή εξυπηρετούνται σε γκισέ από ένα άτομο με συνέπεια την απαράδεκτη καθυστέρηση τους..

Λες και είναι δύσκολο να ενισχυθούν τα καταστήματα (λόγω της κατάστασης αυτής ) με ακόμα μερικά άτομα από άλλες υπηρεσίες που θεωρούνται «διοικητικές». Σίγουρα σ αυτές τις υπηρεσίες υπάρχουν και υπάλληλοι με εμπειρία του γκισέ.

Η απομάκρυνση των υπαλλήλων με διάφορες αιτίες (συνταξιοδοτήσεις, εθελούσιες έξοδοι κ.α ) με σκοπό την μείωση των λειτουργικών εξόδων και την μεγιστοποίηση των κερδών θα πρέπει να συνδυάζεται παράλληλα και με την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση των πελατών από τους οποίους έρχονται τα κέρδη. Άλλωστε η χρήση μηχανημάτων για την εξυπηρέτηση των πελατών δεν έχει αποδώσει τα αναμενόμενα ακόμα αφού όλοι δεν διαθέτουν ικανότητες «κομπιουτεράδων», ιδιαίτερα οι ηλικιωμένοι άνθρωποι.

Πρόσφατα πελάτης που είχε κλείσει το μαγαζί του προκειμένου να τακτοποιήσει υποχρέωση σε κατάστημα τράπεζας που έχει το προσωνύμιο «πρώτης» στο Περιστέρι, βγήκε απ αυτό αγανακτισμένος καθώς όπως είπε αφού περίμενε μια ώρα στην ουρά, όταν πήγε στην υπάλληλο του γκισέ, εκείνη τον άφηνε να περιμένει να τελειώσει το τηλεφώνημά της που όπως ακούγονταν συζητούσε για το πότε πέφτει η γιορτή του Αγίου Πνεύματος που θα έχει αργία και να κανονίσει το πρόγραμμα της.

Τουλάχιστον επιστήσετε την προσοχή και την ευθύνη των διευθυντών των καταστημάτων να μεριμνούν για την γρήγορη εξυπηρέτηση των πελατών με εποπτεία των υπαλλήλων και την αποφυγή επεισοδίων.

Και μη ξεχνάτε ότι «ο πελάτης έχει (σχεδόν) πάντα δίκιο».

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.