Χρόνια Πολλά Έλληνες το κεφάλι πάντα ψηλά


Καλημέρα και χρόνια πολλά σε όλους τους Έλληνες του κόσμου. Ήμερα μνήμης και εορτής η σημερινή μέσα με μαύρες εποχές. Εποχές που αυτά που κέρδισαν οι πρόγονοί μας τότε με αγώνες και αίμα, ελευθερία και ανεξαρτησία, σήμερα να τα διαπραγματευόμαστε στον βωμό χρεών και αδιεξόδων καταστάσεων που δημιούργησαν μικροί, ανίκανοι και επικίνδυνοι πολιτικοί.

Διαβολική σύμπτωση, μπορεί να πει κανείς, ότι σήμερα, ανήμερα της ημέρας της εθνικής Παλιγγενεσίας των Ελλήνων, στην Ευρώπη συζητούν για την υποθήκευση του μέλλοντός μας, όχι μόνο του δικού μας αλλά όλων των λαών της. Διαπραγματεύονται το μέλλον των παιδιών μας, το μέλλον της εθνικής αξιοπρέπειας των λαών, που θέλουν να τους καταστήσουν σύγχρονους ραγιάδες με ευτελή αξία να δουλεύουν για τους αφέντες-αγορές που κανείς δεν θα ελέγχει.

Σήμερα λοιπόν, περισσότερο από ποτέ, η μέρα αυτή αποκτά ιδιαίτερη σημασία και συμβολισμό. Τότε αντισταθήκαμε, ματώσαμε, δακρύσαμε, αγωνιστήκαμε και στο τέλος δικαιώθηκε ένα έθνος που για όλους τους υπόλοιπους θεωρούνταν νεκρό. Ας αποδείξουμε και σήμερα ότι δεν είμαστε νεκροί. Είμαστε εδώ, αγωνιστές, ισάξιοι με τους προγόνους μας, δεν σκύβουμε το κεφάλι σε κανέναν.

Ας είναι η σημερινή ημέρα απαρχή μιας νέας επανάστασης ενάντια σε όσους ονειρεύονται την υποδούλωση μας.

ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ

αἰέν ἀριστεύειν

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία filologos10. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

8 ἀπαντήσεις στὸ Χρόνια Πολλά Έλληνες το κεφάλι πάντα ψηλά

  1. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Χρόνια Πολλά Έλληνες το κεφάλι πάντα ψηλά « www.olympia.gr

  2. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Χρόνια Πολλά Έλληνες το κεφάλι πάντα ψηλά | royfianos.com

  3. Ὁ/ἡ aristarhos.el γράφει:

    Χρόνια πολλά! Με Παπανδρέου να δηλώνει υπέρμαχος παγκόσμιας κυβέρνησης, με Καστελόριζο έτοιμο για θερμό επεισόδιο, Τουρκία με πυρηνικά, χρέος 400δις, ανεργία βαθύ κόκκινο, γύρω-γύρω φωτιές, Γερμανική κατοχή και με πρωθυπουργό αυτόν, σαν πολύ αισιόδοξο το βλέπω το σενάριο. Μάλλον η πιο ρεαλιστική ευχή είναι “Καλή και εύκολη προσαρμογή σ’ ότι έρχεται”

    Μοῦ ἀρέσει

  4. Αὐτόματη εἰδοποίηση σύνδεσης: Χρόνια Πολλά Έλληνες το κεφάλι πάντα ψηλά « Τόνοι και Πνεύματα ….

  5. Ὁ/ἡ yannidakis γράφει:

    σε τι είδους επανάσταση αναφέρεσαι φίλε μου;
    να σηκωθούμε από τους καναπέδες, να αφήσουμε τις οικογένειες μας, να αφήσουμε τις δουλειές μας και να κάψουμε τη Βουλή; Να κάψουμε τα πολιτικά γραφεία;
    Ποια επανάσταση κρύβεται πίσω από τα λεγόμενά σου φίλε μου;
    Πότε επιτέλους θα σταματήσουμε να ονειρευόμαστε επαναστάσεις και θα εργαστούμε συνεργαζόμενοι για την ευημερία του τόπου μας; Αυτή είναι η δική μου ευχή για σήμερα σε εσένα και τους αναγνώστες σου :[

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Επειδή ξέρω ότι διαβάζεις καθημερινά το ιστολόγιο πες μου φίλε μου μία φορά που εγώ ή κάποιος συνεργάτης έγραψε να καεί η Βουλή ή να καταστραφεί πολιτικό γραφείο! Το ότι έχεις μια διαφορετική άποψη είναι δικαίωμά σου αλλά να μην προσπαθούμε να δημιουργούμε εντυπώσεις… Επανάσταση όπως ξέρεις δεν σημαίνει βανδαλισμός… Μιλάω για μια επανάσταση που θα φέρει μια ριζική πολιτική αλλαγή. όχι απλή ανατροπή της σημερινής κυβέρνησης που έχει εκχωρήσει εθνική κυριαρχία για να πάρει δάνειο, όταν καθημερινά αποκαλύπτονται στοιχεία που δείχνουν ότι αν δρούσε εγκαίρως και δεν διέβαλλε ο ίδιος ο πρωθυπουργός μας την χώρα στο εξωτερικό τα πράγματα θα ήταν πολύ ευνοϊκότερα. Μιλάω για μία επανάσταση όπως το Γουδί του 1909 που έφερε στην πολιτική ζωή νέες δυνάμεις και πρόσωπα καθαιρώντας το διεφθαρμένο πολιτικό σκηνικό και οδήγησε σε εκπλήρωση των τότε εθνικών στόχων. Αυτό προτείνω εγώ γιατί αυτή η κυβέρνηση δεν μου δίνει μέλλον, το υπάρχον πολιτικό σύστημα δεν μου δίνει όνειρα. Είμαι 27 χρονών και θέλω να δουλέψω και δεν μπορώ γιατί με αναγκάζει να γίνω φτηνός και ανταγωνιστικός και να φυτοζωώ για να προάγουν να συμφέροντα των πολυεθνικών και των αγορών-κερδοσκόπων. Σύνταξη δεν θα πάρω ποτέ, ένσημα δεν θα κολλήσω, απολαβές δεν θα χω. Πότε θα κάνω οικογένεια και με τί μέσα; Να κάτσω στον καναπέ λοιπόν και να συνεργαστώ με ποιον; μ’ αυτόν που έκανε το μέλλον μου κόλαση; Όποιος θέλει ας μείνει στον καναπέ εγώ ευχαριστώ δεν θα πάρω… Και κάποια στιγμή είμαι σίγουρος ότι και ο καναπεδάτος Έλληνας θα ενεργοποιηθεί όταν πεινάσει αυτός και η οικογένειά του…

      Μοῦ ἀρέσει

  6. Ὁ/ἡ aristarhos.el γράφει:

    Yanikidakis και filologos10 με κάνετε και νιώθω καναπεδάτος. Εγώ είμαι 63 χρονών. Ο ένας σας είναι 27 και ο άλλος δεν τον κόβω πάνω από 29. Οι επαναστάσεις είναι για σας. Οι καιροί ου μενετοί για επαναστάσεις όπως τις φαντάζεστε. Βγάλτε και την ηλεκτρονική κάρτα και θα σας πω γιατί επανάσταση μιλάμε. Το πολύ καναπεδάτη με καμιά γκόμενα. Εγώ την επανάστασή μου την έκανα το ’74. Τέρμα. Κάντε και κάτι εσείς. Άλλωστε μιλάμε για το δικό σας μέλλον. Το δικό μου είναι λίγο-πολύ αναμενόμενο. Εγώ, μαζί σας ψυχικά, έστω κι αν δεν μπορώ να σας ακολουθήσω.σωματικά.
    Είμαι ΕΛΛΗΝΑΣ. Νιώθω ΕΛΛΗΝΑΣ. Θέλω να παραμείνω ΕΛΛΗΝΑΣ. Θέλω να είστε ΕΛΛΗΝΟΠΟΥΛΑ. Πως; Φοβάμαι πως δεν είναι καθόλου μα καθόλου εύκολο.
    Και πάλι “ Κάντε αυτό που σας υπαγορεύει η καρδιά σας”, έτσι για να διορθώσω κάπως το “καναπεδάτος” Η πείνα παλικάρι μου πέρασε από το πετσί μου πολύ χοντρά. Δεν την φοβάμαι. Φοβάμαι το μίσος του αδελφού. Σας εύχομαι ΠΟΤΕ να μην το γνωρίσετε. Συγκεντρωθείτε έρχονται πολλά! Πιστέψτε με ΠΟΛΛΑ.

    Μοῦ ἀρέσει

  7. Ὁ/ἡ aristarhos γράφει:

    Συγνώμη για το λάθος στο Yanikidakis(Yannidakis) . Εν τη ρύμη το λόγου έγινε.

    Μοῦ ἀρέσει

Σχολιάστε

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.