Απέτυχες στις Πανελλαδικές; Άλλαξε θρήσκευμα!!!


Σήμερα το πρωί, ως γνωστόν, ανακοινώθηκαν οι βάσεις εισαγωγής στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας. Δεν μένω στις αναλύσεις περί κρίσης που επηρέασαν τις επιλογές των υποψηφίων, πράγμα απολύτως λογικό, αφού η επιλογή πάντα έχει σχέση με την τρέχουσα κατάσταση και την επαγγελματική αποκατάσταση που προσφέρει ο τίτλος σπουδών που θα αποκτήσει ο νεο-εισακτέος με το πέρας των σπουδών του…

Φέτος σχολιάστηκε πολύ η ειδική κατηγορία των μουσουλμάνων, των οποίων η βάση εισαγωγής στις σχολές ΑΕΙ/ΤΕΙ είναι σε τεράστιο ποσοστό κάτω από τα 10.000 μόρια. Με απλά λόγια για μια σχολή που κάποιος μη μουσουλμάνος Έλληνας χρειάζεται 16-17 χιλιάδες μόρια που συγκεντρώνονται μετά από μεγάλη προσπάθεια διάβασμα και θυσίες, ο μουσουλμάνος Έλληνας μπαίνει απλά με βάση και σε πολλές περιπτώσεις ακόμη λιγότερο!

Εδώ μιλάμε για κατάφωρη παραβίαση του Συντάγματος και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Το σύστημα εισαγωγής και κατ’ επέκταση το Υπουργείο Παιδείας, που δίκαια πρέπει να μετονομαστεί σε Υπουργείο Αφελληνισμού χωρίζει τους μαθητές και τους κρίνει διαφορετικά με βάση το θρήσκευμά τους! Είναι τόσο μεγάλες οι διαφορές μεταξύ των βάσεων μουσουλμανοπαίδων και λοιπών, που κάποιοι “φιλόδοξοι” γονείς που ονειρεύονται να δουν το παιδί τους σε σχολή “υψηλού” κύρους θα μπορούσαν να σκεφτούν ακόμη και τον …εξισλαμισμό!

Πολλοί γονείς και μαθητές αντέδρασαν δίκαια, αλλά οι περισσότεροι θεώρησαν λανθασμένα ότι πρόκειται για κάποια νέα ειδική κατηγορία. Ο διαχωρισμός μεταξύ μουσουλμάνων και μη μαθητών από το ελληνικό κράτος και επίσημα ξεκίνησε εδώ και πολλά και συγκεκριμένα εμπνευστής του ήταν ο πλέον ανθέλληνας πολιτικός ο ΓΑΠ όταν διετέλεσε υπουργός Παιδεία πριν από περίπου 15 χρόνια… Από τότε το εκπαιδευτικό σύστημα διαχωρίζει τους μαθητές με βάση την θρησκεία αλλά κανείς δεν ασχολείται, κανείς δεν έχει επέμβει και κανείς δεν φρόντισε να αποκατασταθεί αυτή η αδικία.

Ο τρόπος που δόθηκαν φέτος οι βάσεις στην δημοσιότητα με ξεχωριστές τις ειδικές κατηγορίες για κάθε σχολή, απλά έφερε το θέμα στο προσκήνιο, όμως η διάλυση της ελληνικής εκπαίδευσης έχει ξεκινήσει εδώ και πολλά χρόνια.

Πλέον, πέρα από τους μουσουλμάνους, πολλοί είναι οι υποψήφιοι που εντάσσονται σε ειδικές κατηγορίες και εισάγονται ο καθένας με διαφορετική βάση πράγμα που δημιουργεί ανισότητες, τριβές, αδικίες και φυσικά δεν μπορεί να είναι νόμιμο, καθώς παραβιάζει την βασική αρχή της αξιοκρατίας για την πρόσβαση στην ανώτερη εκπαίδευση και στρέφει την μία κοινωνική ομάδα εναντίον της άλλης. Όλα αυτά εφευρήματα της μεγάλης αρχιέρειας του αφελληνισμού Α. Διαμαντοπούλου που έτσι καταπολέμησε όπως έλεγε το “άδικο” σύστημα των μεταγραφών, όπου τόσα χρόνια βόλευαν οι “πρασινοφρουροί” τα τέκνα τους επινοώντας χίλια δυο “παράθυρα” στους κανονισμούς μεταγραφών.

αἰέν ἀριστεύειν

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

7 ἀπαντήσεις στὸ Απέτυχες στις Πανελλαδικές; Άλλαξε θρήσκευμα!!!

  1. Ὁ/ἡ Ενδελέχεια γράφει:

    Για άλλη μια φορά το κράτος αποδεικνύεται ρατσιστικό, αυτήν τη φορά απέναντι στους χριστιανούς Έλληνες.

    Μοῦ ἀρέσει

  2. Ὁ/ἡ Giousef γράφει:

    το σύστημα της πριμοδότησης, όπου γίνεται στον κόσμο δεν είναι τέλειο. Έχει και διαρροές, δηλαδή, κάποιοι ωφελούνται χωρίς να το αξίζουν. Όμως, όταν υπάρχουν στοιχεία όπου λένε ότι 9/10 περιπτώσεις οι μαθητές μια συγκεκριμένης κοινότ
    ητας, όπως πχ οι μαύροι της Αμερικής, είναι σε μιεονεκτική θέση, τότε δικαιολογήται. Αυτό συμβαίνει με του μουσουλμάνους της χώρας μας, οι οποίοι σε μεγάη πλειοψηφεία ζουν υπο φτώχεια, είναι αμόρφωτοι σε σχέση με τους Έλληνες, και το κυριότερο, διαθέτουν ελάχιστους δεσμούς με την υπόλοιπη ελληνική κοινωνία. Αυτό δηλαδή το οποίο εσύ ονομάζεις αναξιοκρατία, δεν είναι παρά ενα σύστημα για να αναπληρώσει κοινωνικές αδικίες που γίνονται από τη στιγμή που τα παιδιά αυτά γεννιούνται. Γίνεται για να διορθώσει, όχι για να δώσει πλεονέκτημα.
    Εκτός από τις κοινωνικές του βάσεις, το ζήτημα έχει και εθνικές προεκτάσεις. Ο μουσουλμανικός πληθυσμός στη χώρα μας αυξάνεται ραγδαία και εντοπίζονται όλο και περισσότερα ακραία στοιχεία. Αν ο πληθυσμός αυτός δεν μορφωθεί και ενταχθεί στην Ελληνική αγορά και την κοινωνία, σε λίγα χρόνια θα έχουμε να αντιμετωπίσουμε πολύ σοβαρότερα προβλήματα στην βόρεια Ελλάδα από το σημερινό ζήτημα. Επομένος, η παραπάνω κίνηση δεν είναι παρά ένα κομμάτι μιας μεγαλύτερης προσπάθειας.

    Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ filologos10 γράφει:

      Αν και διαφωνώ στο να υπάρχουν ανισότητες ανάμεσα σε πολίτες της χώρας θα δεχόμουν αυτό το σκεπτικό αν έβλεπα ότι πραγματικά προσπαθούσε το κράτος να εντάξει τους μουσουλμάνους στην ελληνική αγορά και κοινωνία παρέχοντάς τους σοβαρή, ΕΛΛΗΝΙΚΗ εκπαίδευση σεβόμενοι πάντα τις ιδιαιτερότητες τις θρησκείας τους. Αλλά μόνο αυτό δεν γίνεται. Όλο και περισσότερο η εκπαίδευσή τους εκτουρκίζεται, με το ζόρι, αντί να εξελληνίζεται. Το μόνο που πετυχαίνει για μένα όλο αυτό το σύστημα είναι να βαθαίνει τις ανισότητες και να δημιουργεί χάσμα ανάμεσα σε Έλληνες πολίτες διαχωρίζοντάς τους βάσει θρησκείας. Εγώ θέλω οι Έλληνες μουσουλμάνοι να έχουν ελληνική παιδεία να έχουν τις ίδιες ευκαιρίες στην ζωή τους με όλους τους πολίτες της χώρας.

      Μοῦ ἀρέσει

    • Ὁ/ἡ Theodore γράφει:

      Κατά τη γνώμη μου είναι απλά απαράδεκτο. Τα υπόλοιπα είναι ψηφοθηρικές σοφιστείες για λαϊκή κατανάλωση και για να φαινόμαστε «εκσυγχρονιστές».
      Πρώτα πρώτα, απλά παρέχοντας πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση δεν πετυχαίνει κάνεις ενσωμάτωση στο κοινωνικό σύνολο, αλλά υποβάθμιση της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης. Πως θα γίνει μάθημα αν κάποιοι φοιτητές /σπουδαστές είναι 3000-4000 μόρια κάτω από τον κατώτερο φοιτητή /σπουδαστή που πέρασε με την αξία του; Όπως όλα τα ελληνόπουλα, έτσι και οι μουσουλμάνοι έχουν την ίδια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Άρα, αν δεν είναι ικανά να περάσουν με τις κανονικές εξετάσεις τότε στην καλύτερη περίπτωση θα πρέπει το ακαδημαϊκό ίδρυμα μετά από 3-4 χρόνια να τα αποβάλει (απλά γιατί δεν θα είναι σε θέση να περάσουν τα μαθήματα) ή στη χειρότερη, ο εκάστοτε καθηγητής μετά από 6-7 εξεταστικές θα πει: «ο καημένος ας του βάλω ένα 5, να φύγει – πόσο να αντέξουν και αυτοί οι γονείς», δημιουργώντας στρατιές από ακατάλληλους, αγράμματους και επικίνδυνους «επιστήμονες».

      Αν κανείς ήθελε να δώσει πραγματικά ίσες ευκαιρίες θα έπρεπε να είχε χίλιες-δυο ειδικές κατηγορίες. Προφανώς άλλη δυνατότητα έχει ένα παιδί που και οι δυο γονείς του είναι μορφωμένοι, από μια ευκατάστατη οικογένεια και σε ένα αστικό κέντρο, και άλλη δυνατότητα αν οι γονείς είναι αμόρφωτοι ή άνεργοι ή έχει μόνο ένα γονέα ή αν κατοικεί σε ένα απομονωμένο μέρος, αν δεν έχει την άνεση να πάει φροντιστήριο ή αν έχει πέσει σε έναν καλό καθηγητή στο σχολείο με όρεξη για δουλεία και άλλο να έχει έναν ηλίθιο που διορίστηκε κάποτε και από τότε δεν ασχολήθηκε ποτέ με το μάθημά του (ή ακόμα έχει δώσει όλο το βάρος στα ιδιαίτερα μαθήματα που κάνει και στο σχολείο απλά «κοιμάται»).

      Κατά τη γνώμη μου λοιπόν δεν θα έπρεπε να υπάρχουν καθόλου ειδικές κατηγορίες, γιατί απλά δεν είναι δυνατό να είσαι δίκαιος με όλους. Αν έπρεπε να μοριοδοτήσει κανείς , θα έπρεπε να είναι ανεξάρτητο θρησκείας. Τα μόρια θα έπρεπε να είναι π.χ. με βάση οικονομικά και οικογενειακά κριτήρια, μόρφωση των γονιών, πρόσβαση σε κέντρα μόρφωσης, τόπος κατοικίας. Πιθανώς πολλοί μουσουλμάνοι-έλληνες (όπως και πολλοί χριστιανοί-έλληνες) θα έπεφταν σε αυτή την κατηγορία. Δεν θα ήταν όμως η θρησκεία, αλλά ο ουσιαστικός λόγος που ίσως δεν έχουν ίσες ευκαιρίες.
      Άρα εδώ δεν νομίζω ότι ο λόγος είναι να είναι κανείς δίκαιος , αλλά να «καπηλευτεί» μερικές ψήφους από τους έλληνες ψηφοφόρους (μουσουλμάνους και «εκσυγχρονιστές»).

      Μοῦ ἀρέσει

      • Ὁ/ἡ kkonstan γράφει:

        “Όπως όλα τα ελληνόπουλα, έτσι και οι μουσουλμάνοι έχουν την ίδια πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια εκπαίδευση.”

        Κάνεις λάθος, στη Θράκη λειτουργούν μειονοτικά σχολεία, σε αυτούς απευθύνεται ο νόμος αυτός της ποσόστοσης.

        Μοῦ ἀρέσει

  3. Ὁ/ἡ DimiD γράφει:

    Πρέπει να δούμε τα πράγματα πιο σοβαρά.
    Όσοι περνάνε σε ΑΕΙ-ΤΕΙ επειδή είναι μουσουλμάνοι ή τρίτεκνοι ή πολύτεκνοι ή 10%, σπάνια παίρνουν ποτέ πτυχίο ή ξεσκίζονται στις αντιγραφές και τα σκονάκια, παίρνουν πτυχίο και αποφεύγουν να εργαστούν στο αντικείμενο τους γιατί είναι άσχετοι.
    Αυτό συμβαίνει γιατί κάποιος που καταλαβαίνει-μαθαίνει με την 20-30% πιο αργά από τους άλλους μένει πίσω.
    Οι διευκολύνσεις πρόσβασης σε ΑΕΙ-ΤΕΙ έχει στόχο την στελέχωση των κομματικών νεολαίων και την ενοικίαση σπιτιών.

    Τα παραπάνω τα έχω δει στην πραγματικότητα. Όσοι περνάνε με ειδικές κατηγορίες δεν παίρνουν πτυχίο ακόμα και αν κάνουν σκονάκια και αντιγραφές!

    Μοῦ ἀρέσει

Σχολιάστε

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.