Θράκη: Άλλο παιδομάζωμα κι άλλο εκπαίδευση…


Απαιτούμε την άμεση κατάργηση της Ε.Π.Α.Θ. και ολόκληρου του τριτοκοσμικού καθεστώτος της μειονοτικής εκπαίδευσης.

Καταγγέλλουμε με τον κατηγορηματικότερο τρόπο την σημερινή ψευδο-εκπαιδευτική ημερίδα που διυλίζει τον τουρκόφωνο κώνωπα και καταπίνει την κάμηλο της μειονοτικής απαιδευσίας. Ως Έλληνες εκπαιδευτικοί νιώθουμε ντροπή για την τακτική αυτή του Υπουργείου (μη εθνικής) Παιδείας, το οποίο έρχεται να πολιτικοποιήσει και να μεταθέσει ένα ζήτημα της ευθύνης της ελληνικής Πολιτείας, σε διακύβευμα ισορροπιών με “εκπροσώπους” που οι προτεραιότητές τους βρίσκονται σε άλλους χώρους – για να μην πούμε και σε…άλλες χώρες.
Η ίδρυση και λειτουργία της Ε.Π.Α.Θ. δεν μπορεί να θεωρείται έξω από το όλο πλαίσιο της μειονοτικής Εκπαίδευσης.
Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ειδικός για να αντιληφθεί τη λογική της λειτουργίας των μειονοτικών σχολείων. Είναι σχολεία της λογικής του γκέτο, έτσι όπως φαινόταν ίσως λογικό το 1923, όταν υπεγράφη η Συνθήκη της Λωζάνης κι όταν η οθωμανική λογική των μιλέτ ήταν ακόμη νωπή. Το γκέτο βεβαίως σήμερα υπάρχει, δεν το δημιουργεί η εκπαίδευση, αλλά υποτίθεται ότι αυτή καλείται να το σπάσει. Ρωτάμε κάθε υπεύθυνο, σε ποιαν άλλη χώρα διδάσκονται τα μισά μαθήματα σε διαφορετική γλώσσα από την επίσημη; Πού είναι η ρητή δέσμευση της Ελλάδας για διδασκαλία της μητρικής γλώσσας στους Πομάκους και στους Ρομά;
Καθώς ξεκινάει μία ακόμη φάση του χρυσοπληρωμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης Μουσουλμανοπαίδων (ΠΕΜ) της ομάδας Φραγκουδάκη – Δραγώνα, πρέπει επιτέλους να ειπωθεί ξεκάθαρα ότι ήταν σχεδόν μηδενικού αποτελέσματος. Ότι όπως και είκοσι χρόνια πριν, έτσι και σήμερα τα παιδιά πάνε στο δημόσιο γυμνάσιο από το μειονοτικό σχολείο, γνωρίζοντας ελάχιστα ελληνικά έως και καθόλου (για γνώσεις δεν το συζητάμε καν!). Η δε μεταστροφή των παιδιών αυτών στη δημόσια παιδεία, που παρουσιάζεται ως αποτέλεσμα του ΠΕΜ, είναι αποτέλεσμα αποκλειστικά και μόνο της ποσόστωσης (δηλ. της εισαγωγής με το ζόρι) στα ελληνικά ΑΕΙ!
Καταγγέλλουμε όλους όσους εγείρουν θέμα Ε.Π.Α.Θ. (δίνοντας παράλληλα “γραμμή” στον μουσουλμανικό πληθυσμό για τη μειονοτική εκπαίδευση) για ξεδιάντροπη υποκρισία και για εξωεκπαιδευτική στόχευση, που αδιαφορεί για την προσαρμογή των μουσουλμανοπαίδων στην ελληνική κοινωνία. Δεν μπορεί κανείς να ζει αυτήν την κατάσταση της τραγικής αμορφωσιάς και να εστιάζει στο ποιος ελέγχει την παραγωγή των εκπαιδευτικών της και ποιος θα τους στείλει για… σεμινάρια στην Τουρκία!
Απαιτούμε κατάργηση της Ε.Π.Α.Θ., μαζί και των μειονοτικών σχολείων, με καταγγελία των διμερών συμφωνιών ΤΩΡΑ!

ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ Ν. ΡΟΔΟΠΗΣ

από kostasxan.blogspot

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία Άρθρα καὶ σημειώθηκε ὡς , , . Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.