Ποιος προστατεύει τα προσωπικά μας δεδομένα τελικά;


Σήμερα δέχτηκα τηλεφώνημα από άγνωστο νούμερο στο κινητό μου τηλέφωνο. Στην άλλη άκρη της γραμμής μια πολύ ευχάριστη γυναικεία φωνή αφού μου ζήτησε συγγνώμη για την ενόχληση, μου εξήγησε ότι τηλεφωνεί από την τάδε εταιρεία δημοσκοπήσεων και μου ζητούσε να πάρω μέρος σε μια έρευνα που αφορά άτομα ηλικία 25-35 ετών… Ήταν η τρίτη φορά, μέσα σε ένα εύλογο χρονικό διάστημα που μου ζητούσαν να πάρω μέρος σε παρόμοια έρευνα…

Δεδομένου ότι ισχύει το απόρρητο (χα!χα!χα!) για τα προσωπικά μου στοιχεία ζήτησα πριν απαντήσω σε οποιαδήποτε ερώτησή τους να μου εξηγήσει η συμπαθέστατη κοπέλα πώς γνωρίζει η εταιρεία που εκπροσωπεί ότι η ηλικία μου είναι όντως μέσα στα πλαίσια της έρευνας. Μου εξήγησε ότι τηλεφωνούσαν σε τυχαία νούμερα και απλά μαζί μου ήταν τυχεροί!!!

Μα καλά 3 φορές μ’ου έχουν τηλεφωνήσει για έρευνα και κάθε φορά τυχαία είναι εύστοχοι μαζί μου και βρίσκομαι στα πλαίσια τις έρευνας;

Πλάκα με κάνουν;!!

Γιατί δεν μου χουν τηλεφωνήσει ποτέ τυχαία για έρευνα με άλλο ηλικιακό στόχο;

Φυσικά η κοπέλα αδυνατούσε να μου απαντήσει, επιμένοντας στο τυχαίο του πράγματος, και φυσικά κανείς εχέφρων δεν θα μπορούσε να την πιστέψει… Προφανώς κατά την πάγια, δυστυχώς πρακτική εταιρειών, τα στοιχεία των πελατών της μίας περνάνε σε μία άλλη, πάντα με το απαραίτητο αντίτιμο…

Ίσως αυτό να είναι ένα πολύ μικρό παράδειγμα για την παραβίαση των προσωπικών δεδομένων, αλλά οι σταγόνες πολλές φορές δεν αργούν να μετατραπούν σε καταιγίδα! Η Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων, δίνει την εντύπωση πώς ο μόνος λόγος της ύπαρξής της ήταν να απαλειφθεί η αναγραφή του θρησκεύματος από της ταυτότητες, τότε που ο μακαριστός Χριστόδουλος έδινε μάχη μαζεύοντας υπογραφές, αλλά η πολιτεία εκώφευε προτάσοντας την γνωμοδότηση της Αρχής…

Έκτοτε τα προσωπικά δεδομένα των Ελλήνων πολιτών παραβιάζονται καθημερινά και γίνονται βορά στις ορέξεις εταιρειών.

Αλήθεια πόσο απέχει το τηλεφώνημα στον πατέρα μας, στον θείο, στον γείτονα με προβλήματα υγείας, κάποιας φαρμακευτικής που θα προωθεί το νέο της φάρμακο που θα γιατρέψει την ασθένεια που τον ταλαιπωρεί;

filologos10

Καταχωρίσθηκε στὴν κατηγορία filologos10. Φυλάξτε τὸν μόνιμο σύνδεσμο στὰ ἀγαπημένα σας.

Μία ἀπάντηση στὸ Ποιος προστατεύει τα προσωπικά μας δεδομένα τελικά;

  1. Ὁ/ἡ Ελεύθερος Πολιορκημένος γράφει:

    Αρχικά, στην εποχή μας, ένας άνθρωπος που σέβεται τον εαυτό του δεν θα πρέπει, επ’ ουδενί λόγο, να απαντά σε δημοσκοπήσεις ή έρευνες πάσης φύσεως, αφού όλα τα συμπεράσματα που αντλούνται από τις απαντήσεις των ανύποπτων πολιτών χρησιμοποιούνται, τελικά, ενανατίον τους. Ακόμα κι αυτή η αθώα, κατά τα άλλα, κάρτα καταναλωτή που παρέχουν μεγάλα καταστήματα, κυρίως σούπερ μάρκετ, δίδει στον εκδότη πολλές πληροφορίες που αυτός τις εκμεταλλεύεται αποκομίζοντας πολλαπλάσιο κέρδος από την έκπτωση 1% που δίνει (ένα πόντο, δηλ. τρία λεπτά, στα τρία ευρώ).
    Π.χ. έστω ότι από την μελέτη αγορών ενός προϊόντος εξάγεται το συμπέρασμα ότι πάνω από τους μισούς καταναλωτές δεν επηρεάζονται από τις διακυμάνσεις στην τιμή του. Αυτό θα έχει σαν αποτέλεσμα την υπερτιμολόγησή του που, τελικά, θα κοστίσει πολλαπλάσια από το κέρδος της κάρτας που είχαν οι συγκεκριμένοι αγοραστές. Χωρίς τα δεδομένα από την κάρτα ο εκδότης δεν θα μπορούσε να αντλήσει ασφαλή συμπεράσματα για το καταναλωτικό προφίλ των πελατών του.
    Οσον αφορά την προστασία των προσωπικών δεδομένων αυτή εντάσσεται στην ίδια κατηγορία με την προστασία πνευματικών δικαιωμάτων, που αμφότερες αποσκοπούν στην διαχείριση τεράστιων όγκων άυλων προϊόντων πολιτών από μεγάλες εταιρείες με αστρονομικά κέρδη για τις ίδιες, αλλά με ελάχιστο όφελος των ίδιων των δικαιούχων. Αντίθετα, ο μέσος πολίτης είναι έρμαιο των εταιρειών αυτών είτε γιατί τα προσωπικά του δεδομένα πωλούνται σε όποιον τα θελήσει, είτε γιατί καλείται να πληρώσει πνευματικά δικαιώματα για προϊόντα του περασμένου αιώνα, είτε γιατί καλείται να πληρώσει τεράστια πρόστιμα επειδή κατέβασε μερικά σκουπίδια του Hollywood κ.λ.π.
    Σήμερα, οποιοσδήποτε μπορεί, έναντι τιμήματος, να αποτανθεί σε μία εταιρεία δεδομένων που λειτουργούν νόμιμα (!) και να λάβει εκτυπωμένες, εκτεταμένες λεπτομέρειες για κάποιο άτομο. Τα δεδομένα αυτά προέρχονται από το ίδιο το άτομο που, κάθε λίγο και λιγάκι, υποχρεώνεται να τα υποβάλει, ψηφιακά ή μη, σε διάφορους φορείς.
    Για ποιά προστασία προσωπικών δεδομένων μιλάμε;
    Τόσα χρόνια μάθαμε να ζούμε σε μια εικονική πραγματικότητα.
    Είναι σαν να μιλάει ο πρωθυπουργός της Ελλάδος σε απόλυτο σκοτάδι και να φωνάζει με υπερηφάνεια … εμείς φέραμε τον περίλαμπρο ήλιο σε κάθε Ελληνικό σπίτι …
    Μας οδηγούν έναν έναν σε μια ερημική τοποθεσία, μας υποχρώνουν να σκάψουμε ένα χαντάκι και τους πιστεύουμε όταν μας διαβεβαιώνουν ότι ο τάφος δεν αφορά εμάς.
    Για τους παραπάνω λόγους:
    Μην συμμετέχετε σε καμμία δημοσκόπηση ή έρευνα πάσης φύσεως δια ζώσης ή τηλεφωνικά ή πολύ χειρότερα στο διαδίκτυο που ψηφιοποιείται και γίνεται άμεσα εκμεταλεύσιμη κάθε πληροφορία. Π.χ. σκεφθείτε τον τεράστιο όγκο πληροφοριών που έδωσαν οικειοθελώς εκατομμύρια χρήστες στο Facebook που στη συνέχεια ο Mark Zuckerberg, ενεργώντας αυθαίρετα σαν ιδιοκτήτης των δεδομένων αυτών, τα διαχειρίσθηκε αποκομίζοντας τεράστια κέρδη.
    Αγνοήστε τις τηλεφωνικές κλήσεις με απόκρυψη αριθμού.
    Τερματίσατε σύντομα, χωρίς να δώσετε οποιαδήποτε πληροφορία, αλλά πάντα με ευγένεια, κάθε διαφημιστική προσέγγιση. Μην ξεχνάτε ότι αυτός που έρχεται σε επαφή μαζί σας εργάζεται για ένα μεροκάματο τρόμου.
    Στο διαδίκτυο πρέπει να είσαστε εξαιρετικά προσεκτικοί, καμμία ανταπόκριση.
    Γενικά, να έχετε υπ’ όψιν σας ότι κάθε νέος νόμος που βγαίνει με τυμπανοκρουσίες υπέρ των πολιτών στην πραγματικότητα κρύβει οικονομικά συμφέροντα που, τελικά, ζημιώνουν τον πολίτη.
    Το διακύβευμα, όμως, είναι πολύ πιο σημαντικό από τον οικονομικό στραγγαλισμό μας. Είναι η ίδια η ελευθερία μας.
    Γι’ αυτό σας προτείνω να έλθετε σε μία συγκέντωση της ΣΠΙΘΑΣ για να νιώσετε τον παλμό του ξεσηκωμένου Ελληνα που, πλέον, αρνείται να συγκατατεθεί στα σχέδια των ανθέλληνων ηγεμόνων του, εγχώριων και μη.
    Ως εδώ και μη παρέκει !!!

    Μοῦ ἀρέσει

Ἀπαντῆστε

Συμπληρῶστε κατωτέρω τὰ στοιχεῖα σας ἢ πατῆστε σὲ ἕνα εἰκονίδιο γιὰ νὰ συνδεθῆτε.

Λογότυπος τοῦ WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ WordPress.com. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία Google

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Google. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Εἰκόνα Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Twitter. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Φωτογραφία στὸ Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιῶντας τὸν λογαριασμό σας στὸ Facebook. Ἀποσυνδεθῆτε /  Ἀλλαγή )

Σύνδεση μὲ τὸ %s σὲ ἐξέλιξη...

Αὐτὸς ὁ ἱστότοπος χρησιμοποιεῖ τὸ Akismet γιὰ νὰ μειώσει τὰ ἀνεπιθύμητα μηνύματα. Μάθετε τί συμβαίνει μὲ τὰ δεδομένα τῶν σχολίων σας.